en sommige kunnen geen meubels verplaatsen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
Sommigen kunnen zich niet in anderen verplaatsen nee
Ja joh, dat zijn van die flierefluiters, maken zich nergens druk over.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:58 schreef tailfox het volgende:
[..]
en sommige kunnen geen meubels verplaatsen.
Pinkie is nu echt aan het kloppen.
Van de nacht ervoor? Ik heb daar zo mijn twijfels overquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:58 schreef Plompzakker het volgende:
Je moet die Polen ook voor de middag laten komen. Dan zijn ze nog nuchter
Dat is juist prachtig Nederlands.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:02 schreef Quotidien het volgende:
Wat the fuck is dit voor Nederlands man. "Elke keer ja doe ik niet"
waarom niet?quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:12 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
je laat henkelien toch niet helpen met sjouwen domme keutel die je bent
als je gaat sjouwen met de vrouw neem je de problemen op de koop toe.quote:
ja wel geleerd zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:19 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
als je gaat sjouwen met de vrouw neem je de problemen op de koop toe.
Je moet ze ook duidelijk maken dat NA de klus ze een krat vodka krijgen niet tijdens!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:58 schreef Plompzakker het volgende:
Dit! Koelkast is Jupiler League, een wasmachine onderscheidt de jongens van de mannen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 00:49 schreef Fer het volgende:
Uitrusten voor de koelkast? Hoe ging dat dan met de wasmachine?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 01:23 schreef -river- het volgende:
Als je in de kelder zit en dorst hebt kan je ook met je glas naar boven lopen in plaats van met de koelkast naar beneden.
Yeah right, die gasten ontbijten met goedkoop pils.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:58 schreef Plompzakker het volgende:
Ik kan mij prima in mijn vriendin verplaatsen hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
Sommigen kunnen zich niet in anderen verplaatsen nee
Volgende keer gewoon van de trap laten flikkeren en die ander er voor op laten draaien.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:56 schreef tailfox het volgende:
Koelkast naar beneden getild en 3 keer bijna mijn fikken kwijt.
goeie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon van de trap laten flikkeren en die ander er voor op laten draaien.
Ik ben hier altijd erg snel klaar mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |