Ik kan alleen maar bellen met mn telefoonquote:
Beltegoed wegbellen?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ach gut. Brandon krijgt praatjes. De nieuwe die er nog bijkomen die kunnen echt allemaal de pot op van hem. Want wat hij heeft gedaan dat hebben hen niet gedaan
Zij hebben er vanaf het begin in gezeten. Daar heb je dat gezeik al.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ach gut. Brandon krijgt praatjes. De nieuwe die er nog bijkomen die kunnen echt allemaal de pot op van hem. Want wat hij heeft gedaan dat hebben hen niet gedaan
quote:
En een fantastische cultuur neergezet...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij hebben er vanaf het begin in gezeten. Daar heb je dat gezeik al.
Gebeld met ? en verder ?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
quote:
Nee hè, de grootste nitwit die er rondloopt gaat lopen ijlen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ja, ze hebben al heel wat neergezet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
En een fantastische cultuur neergezet...
jessi heeft het niet leichtquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
Hoezo is Christel mooi voor haar leeftijd.
Die twee jongere grieten zijn gewoon niks aan.
Die zijn op 20-jarige leeftijd al niet mooi, en zullen nooit mooi worden.
Laat die leeftijd eens weg.
Ik vind dat dit ook gender neutraler kanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
hij gaat los komen en we gaan zijn nare ware aardje zien. Ik vind hem stiekemquote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:58 schreef mazaru het volgende:
Gut, dat was Adriaan toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
hij gaat los komen en we gaan zijn nare ware aardje zien. Ik vind hem stiekem
Echt he! Lulletje Rozewater durft zijn mond niet open te trekken. Te bang om te douchen of zijn shirt uit te trekken. En nu een grote mondquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee hè, de grootste nitwit die er rondloopt gaat lopen ijlen.
die ookquote:
Oh dat is wel waar jaquote:
Zijn lul heeft nog steeds geen 'schoon' water gevoeld?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he! Lulletje Rozewater durft zijn mond niet open te trekken. Te bang om te douchen of zijn shirt uit te trekken. En nu een grote mond
Weinig mensen om hem heen en het is donker....dat scheelt...de held.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he! Lulletje Rozewater durft zijn mond niet open te trekken. Te bang om te douchen of zijn shirt uit te trekken. En nu een grote mond
Gillend naar huis jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
Jessie begint aardig los te komen.
Die gaat het wel redden in Utopia.
Tuurlijk, jij bent trendsetter.quote:
en die grote dingen in zijn oor...quote:
Volgens mij heeft hij nog steeds niet onder die douche gestaan. Wel een keer in de plomp gesprongenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn lul heeft nog steeds geen 'schoon' water gevoeld?
Zijn pampers voor volwassenen niet beter?quote:
Toch is het een goed manneke van karakter wel volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb nog het liefste John.
Bij hem is het gewoon duidelijk dat het een bekrompen gast is.
Jah, heeft hij tunnels? Zo lelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
en die grote dingen in zijn oor...
Geen zin om dat ding iedere dag te wisselenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zijn pampers voor volwassenen niet beter?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geen zin om dat ding iedere dag te wisselen
Ik moet denken aan Tiny en Lau bij hem.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch is het een goed manneke van karakter wel volgens mij
is toch te vies.... dat ding moet me toch meuren...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog steeds niet onder die douche gestaan. Wel een keer in de plomp gesprongen
Zo klinkt hij ookquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik moet denken aan Tiny en Lau bij hem.
Zouden ze morgen al eieren hebben gelegd? Na al die stress van vandaag?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
Lopen de kippen los, zo ja ze gaan elke ochtend eieren zoeken dus, soort van Pasen maar dan anders.
haha dat vind ik grappig.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:06 schreef FOKoffieleut het volgende:
Mike: laten we een kaartje maken, dan lijkt het of we er Echt wat aan gedaan hebben
Dat zei je al eerder, ik hoor het er niet in.quote:
Was het zoveel stress dan? Jammer niet gezien.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zouden ze morgen al eieren hebben gelegd? Na al die stress van vandaag?
Ik vind het een dwingeland: his way or the highway.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toch is het een goed manneke van karakter wel volgens mij
Lijkt mij ook. Maar John heeft ook nog niet gedoucht. Ik denk dat ze allemaal wel een aardig luchtje bij zich hebben. De enige die echt goed gedoucht heeft is Mike. Die heeft zijn zakie gewassen. Die meiden hielden hun bikinibroekje aan en hebben alleen hun haar gewassen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
is toch te vies.... dat ding moet me toch meuren...
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mike is een baasje. Vreselijke bekrompen lul.
Ze zaten met zijn vijven in een dichte doos. Zal best wel benauwd zijn geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was het zoveel stress dan? Jammer niet gezien.
smerig...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar John heeft ook nog niet gedoucht. Ik denk dat ze allemaal wel een aardig luchtje bij zich hebben. De enige die echt goed gedoucht heeft is Mike. Die heeft zijn zakie gewassen. Die meiden hielden hun bikinibroekje aan en hebben alleen hun haar gewassen.
Ik krijg er kippenvel van.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]je hebt er zin in
vind ik wel meevallen nog
Kopkaas, laat Rienk het maar niet horen/ruiken die houdt van alle soorten kaasquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
is toch te vies.... dat ding moet me toch meuren...
Zolang ze aandacht krijgt wel.....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:01 schreef Yaksa het volgende:
Jessie begint aardig los te komen.
Die gaat het wel redden in Utopia.
ahhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zaten met zijn vijven in een dichte doos. Zal best wel benauwd zijn geweest
Krijgt ze het niet gaat ze gewoon janken en zeggen dat ze haar oma mist.quote:
Echt wel!!! Gelukkig werd er gelijk gezegd dat ze weer weg ging. Ik wou mijn abbo al opzeggenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:11 schreef Dotteke het volgende:
Wahhhh lees
Op
De Utopia krant dar Romy er was. Wat zullen sommige geschrokken zijn.
Nee tochquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:11 schreef Dotteke het volgende:
Wahhhh lees
Op
De Utopia krant dar Romy er was. Wat zullen sommige geschrokken zijn.
Billy talkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zij hebben er vanaf het begin in gezeten. Daar heb je dat gezeik al.
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel!!! Gelukkig werd er gelijk gezegd dat ze weer weg ging. Ik wou mijn abbo al opzeggen
Geen idee. Ze kwam nog met vijf kippen aanzetten ook. Adriaan bijna huilen maar hij kon zijn zin niet doordrijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen
snap deze
stunt niet zo. Zal wel een clifhanger zijn om
Kijkers tetrekken.
er was toch een fles wijn zoekquote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel praat vaak alsof ze dronken is.
die twee zijn het niet en gaan het ook nooit worden waarbij die Jessie nu al 60 lijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:00 schreef Gooddeal het volgende:
Vind Adriaan soms echt een zeiksnor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Ze kwam nog met vijf kippen aanzetten ook. Adriaan bijna huilen maar hij kon zijn zin niet doordrijven
Daarom snap ik het gezeik over haar leeftijd dus niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 23:17 schreef goldback het volgende:
[..]
die twee zijn het niet en gaan het ook nooit worden waarbij die Jessie nu al 60 lijkt.
Is het ook. Hij wil dat vegangedoe bij iedereen opdringen. Heel irritantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |