Macaroni is ook pastaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Pastsa zat ei in, is nu macaroni geworden.
Dan is het geen macaroniquote:
Dat lijkt me ook niet de bedoelingquote:
Ik heb werkelijk geen idee, ik wist niet dat er ei in zit.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het geen macaroniMaar deeg fantasie ofzo
Ik vind ook dat er een verbod op de naam kip moet komen voor producten waar geen kip in zit...net als mayonaise geen mayonaise mag heten als het geen 80% vet isquote:
En niemand die haar aanspreekt. Aaargh dat vind ik nog het ergstequote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
3 mensen bezig met koken en die troela staat erbij.
[ afbeelding ]
Horkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik wist niet dat er ei in zit.
Ik let daar nooit zo op.
Mee eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een verbod op de naam kip moet komen voor producten waar geen kip in zit...net als mayonaise geen mayonaise mag heten als het geen 80% vet is
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:27 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En niemand die haar aanspreekt. Aaargh dat vind ik nog het ergste![]()
En dan wil ik ga kokuuhhhh met rijstquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:27 schreef snetje het volgende:
Jessie: Ik ga koken en dan doen ik het en dan is het nee... doe het dan lekker zelluf....
de vegetarishe slagerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mee eens.
Is alleen maar verwarrend.
Oh stop het maar lekker in je reet.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:29 schreef snetje het volgende:
Jessie: Waar haal je dan het lef vandaan om te vragen als ik mij zo voel om te gaan koken ...ik vroeg haar toch ook niet toen zij blaasontsteking had...
Dat sjaggo kind verpest echt de sfeer in de hele groep...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:28 schreef FOKoffieleut het volgende:
waar haal je het lef vandaan als ik me zo voel om te koken
ik ging toch ook niet toen jij blaasontsteking had...
het groepsgesprek heeft veel spanning weggenomen...
Tot zoquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:30 schreef zodeju het volgende:
Stop ermee.........krijg moordneigingen......
Dat kind is zo achterbaks ...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Stop die spaghetti lekker in je reetclassy hoor jessie, echt..
het zijn macaroniquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:30 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Stop die spaghetti lekker in je reetclassy hoor Jessie, echt..
En nogal lui, ze komt er tot nu toe mee weg om geen zak te doen en het af te schepen op anderen of haar overleden oma.quote:
Je kan het ook even proevenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoe lang moet het koken dan...niet ff van te voren vragen/bedenken
Ellenbogenwerkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Kan je ook in je reet steken.
Is alleen wat meer werk.
Is dalijk het vuur uit en al het hout natquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie; De macaroni loopt over.
John moest er even wat aan doen.
Ze hebben eierspaghetti gekookt, ja das niet vegan.. Macaroni wel.. Bestel in het vervolg geen eierpasta produkten en thuiskijkers neem dat ook niet meer mee.. Denk toch eens logisch na...quote:
En dan geeft ze een ander de schuld.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Is dalijk het vuur uit en al het hout nat![]()
Juist wel, overal moet ei in zitten. Om adriaan dwars te zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben eierspaghetti gekookt, ja das niet vegan.. Macaroni wel.. Bestel in het vervolg geen eierpasta produkten en thuiskijkers neem dat ook niet meer mee.. Denk toch eens logisch na...
Daar zit toch geen verschil in?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben eierspaghetti gekookt, ja das niet vegan.. Macaroni wel.. Bestel in het vervolg geen eierpasta produkten en thuiskijkers neem dat ook niet meer mee.. Denk toch eens logisch na...
quote:
Koken ook nog eens....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
Mijn vouw kookt altijd maar spareribs (John)
Dus voor 1 persoon die van zichzelf bijna niks mag eten moeten de anderen meedoen met zijn leefregels?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar spagetti en macaroni is het zelfde ipv de vormquote:
lukt hier al niet, dus in het land ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
tschüsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:38 schreef mario390 het volgende:
het is haar nu teveel kokdampfik brek af tot later
Er staat met grote letters op dat het plantaardig is, plus waar het van gemaakt is. Is meer voor de vleeseter die veganof vegetarisch een idee te geven waar jehet mee kunt vergelijken. Pas nog een hele heisa geweest in de kamer, dat datniet meer mocht. Uiteindelijk was het prachtige reclame Voorde Vegatarische slagerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er een verbod op de naam kip moet komen voor producten waar geen kip in zit...net als mayonaise geen mayonaise mag heten als het geen 80% vet is
BIEMquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:40 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Als nu maar niemand met photoshop aan de slag gaat.
Het was even wachten op een kutsfeer, maar het is er nuquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:42 schreef Soury het volgende:
Jessie ging toch koken. Het gaat vanavond nog wel los
De kritiek op de benaming is dus weer "ivm de vleeseter" sorry hoor, maarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:40 schreef eskil het volgende:
[..]
Er staat met grote letters op dat het plantaardig is, plus waar het van gemaakt is. Is meer voor de vleeseter die veganof vegetarisch een idee te geven waar jehet mee kunt vergelijken. Pas nog een hele heisa geweest in de kamer, dat datniet meer mocht. Uiteindelijk was het prachtige reclame Voorde Vegatarische slager![]()
Veel te veel olie in gedaan zegt John.
We wachten erop als ze het dan maar na de tekenshow doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was even wachten op een kutsfeer, maar het is er nu![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:42 schreef snetje het volgende:
Sanne: Ja maar Jessie zou toch gaan koken?.....
Christel: Heeft ze ook gedaan...
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
We wachten erop als ze het dan maar na de tekenshow doen.
Vega show vanavond. En bockworstquote:
Laat Jessie maar eens lekker los gaan over dit....mag ze morgen helemaal alleen koken...hout sprokkelen ..hout kleiner maken ..etc. etc. ...quote:
Jessie druk haar snor, en jankend sympathie zoekenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Laat Jessie maar eens lekker los gaan over dit....mag ze morgen helemaal alleen koken...hout sprokkelen ..hout kleiner maken ..etc. etc. ...
Oh ja idd dacht ff dat het zonder eier was, maar basispasta is :quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar spagetti en macaroni is het zelfde ipv de vorm
Volgens mij zat er gewoon een tampon dwarsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zat er gewoon een tampon dwars
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij zat er gewoon een tampon dwars
Genieten dusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:52 schreef espri het volgende:
Wat zijn ze verschrikkelijk kattig op elkaar zeg, wow wat een gespannen sfeer.
Er is er maar 1 die daar stront sjaggo rondloopt en met haar gemekker de sfeer daar bepaald... Jessie..quote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:52 schreef espri het volgende:
Wat zijn ze verschrikkelijk kattig op elkaar zeg, wow wat een gespannen sfeer.
Dat feestje staat ons nog wel te wachtenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:55 schreef Scherzo het volgende:
En toch... Ze hebben schandalig veel geluk dat het niet dagen achtereen regent en dat zo'n narigheid... Dit mooie weer maakt 't wel makkelijker...
Sanne doet meer als die hele Jessie...die staat alleen maar naast Mike depressief te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2018 18:54 schreef snetje het volgende:
Sanne: Jessie heeft er inderdaad merendeels alleen maar bij gezeten...
Wees blij trut ..anders had je nu niks te eten...
Daarom is het in haar ogen ook niet genoeg voor 7 man...quote:
Ja ze heeft het zelf gemaakt he?quote:
Rot een keer op met je gekut.quote:
Ik heet repelsteeltjequote:
Takke wijf pastaquote:
Nee dat zeiden ze net en stond hier ook, paprika en uien.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
en uit wat hebben ze de sauce gemakt? eieren?
ach ik dacht ik zie ook ei bijquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:07 schreef espri het volgende:
[..]
Nee dat zeiden ze net en stond hier ook, paprika en uien.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:08 schreef espri het volgende:
[..]
Doe je het er nu om? Is nu echt paar keer gezegd....
Ik snap echt niet daar niemand eens zegt dat ze haar verongelijkte smoel eens moet houden...quote:
Ja leuk he? Ik lig in een deukquote:
De twins met een laptopquote:
quote:
mona toetjequote:
Denk ik nietquote:
Oh jee weer éénquote:
is vandaag teruggekomenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Volgens Insta zat ze vanmiddag nog op Kos...
Ik mis Romy echt nietquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:17 schreef rowan634 het volgende:
Reumsie![]()
eindelijk een bekende stem
ik mis uto 1
Hou is op jij wil altijd een schoothondje zijn van jonge meidenquote:
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:18 schreef chufi het volgende:
Volgens Insta zat ze vanmiddag nog op Kos...
Jezusquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
is vandaag teruggekomen
bas en do hadden ze opgewacht op schiphol
nee dat is cemalquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou is op jij wil altijd een schoothondje zijn van jonge meiden
die vier zijn helemaal dik met elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
JezusMoeten ze nu ineens overal elkaars handje vasthouden nu ze uit utopia zijn?
Gelukkig is Silvio weg, anders lagen ze vanavond al op de bbqquote:
kan dus welquote:
Dus? Er zou er 1 terugkomen hebben ze gezegdquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:21 schreef Yaksa het volgende:
Romy een borstvergroting gehad of zo?
Of gewoon weer 3 bh's over elkaar aan?
ik mis ivan ookquote:
Kippen brengenquote:
Contractuele verplichtingen nakomen.quote:
De typhus voor hemquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:22 schreef espri het volgende:
Hoor Aaad al dat ie het er niet mee eens is
Romy gaat weer wegquote:
Ja echt hequote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:21 schreef mazaru het volgende:
Ze wil een rondleiding. Ik zou er geld voor vragen
Waarom. Kippen hebben een prima leven daar, mits goed verzorgd. En verse eieren is toch beter dan die uit de supermarktquote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:22 schreef espri het volgende:
Hoor Aaad al dat ie het er niet mee eens is
Kippen zijn wel leuk. Romy kennende zit er een haan bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |