Kijk het dagelijks voor het slapen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind dat echt actief ongemakkelijk, dat ASMR. Wat een rare type moet je daar voor zijn.
Hallootjesquote:
true, hoofddoek stylequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Harley Quinn-imitatie van Crip was wel beter dan die in OP
Harley Quinn in de OP lijkt een beetje op Dove Cameronquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is mijn bureaublad achtergrondquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijne is Crip spread eaglequote:
Dove Cameron is vies eng in SHIELDquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Harley Quinn in de OP lijkt een beetje op Dove Cameron
nooit meer gezien nadat ik haar van facebook heb gegooidquote:
ftfyquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dove Cameron is vies lekker in SHIELD
Niks, kreeg ik van Chequote:
Stoerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit meer gezien nadat ik haar van facebook heb gegooid
ja sryquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn Tinder match vertelt hoe druk hij wel niet is in z'n leven. Ok ok, I get the hint.
Zeg dan; "Als je mij niet wil dan kan je dat ook gewoon zeggen"quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:29 schreef xcachet het volgende:
Mijn Tinder match vertelt hoe druk hij wel niet is in z'n leven. Ok ok, I get the hint.
goede grap weer hansquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder achter het station die zich laat nemen door 10 negers
de beste premier die Nederland nog niet heeft gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is vast op zomerkamp bij jfvd
Die neiging heb ik wel. Maar vind ik zo direct en daar ben ik te lief voor.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan; "Als je mij niet wil dan kan je dat ook gewoon zeggen"
Ah, daarom app je mij nooit meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die neiging heb ik wel. Maar vind ik zo direct en daar ben ik te lief voor.
en een echte tocqueville kennerquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de beste premier die Nederland nog niet heeft gehad
klopt je bent een schatjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die neiging heb ik wel. Maar vind ik zo direct en daar ben ik te lief voor.
heyquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de beste premier die Nederland nog niet heeft gehad
sowquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier speel je de bitch om je rl onzekerheid te compenseren, hebben we wel door hoor.
Onzekerheid? Je kent mij irl niet eens.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier speel je de bitch om je rl onzekerheid te compenseren, hebben we wel door hoor.
zeg gewoon dat je een ritje wil op de cock carousel ipv dit halfbakken gedoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:39 schreef xcachet het volgende:
Heb gevraagd wat hij op Tinder doet. Ik zet m'n geld op verveling.
Ik kan dat goed aanvoelen. Is geen waardeoordeel hoor, we hebben allemaal wat hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onzekerheid? Je kent mij irl niet eens.
eensquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
zijn meer hier die daar last van hebbenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aha, wist niet dat je gevoel had.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kan dat goed aanvoelen. Is geen waardeoordeel hoor, we hebben allemaal wat hier.
ik wil een ritje op jouw cockquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg gewoon dat je een ritje wil op de cock carousel ipv dit halfbakken gedoe
Namen plsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn meer hier die daar last van hebben
sry ik val op meisjesquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil een ritje op jouw cock
Wat is ditquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:45 schreef LCMS het volgende:
Jongen, ga jij nou maar effe aan mama's tieten zuigen, joh! Heb je anders niks te doen. En ga met je autotjes spelen.En die vrouwen die ik krijg zal schrikken van je stekel harsens en spook ogen, die jij heb, dus, die emailen mij, dus niet voor jou om te kijken, klopt.
En een computer is om leren, niet om anderen af te katten, dus jou vrije tijd is bedoeld om anderen neer te halen, want jij begon ermee....dus, doe wat jij wil doen, jij zal een zeer moeilijk leven hebben, knul! Jou leven is net begonnen, wacht maar als mama jou de deur uitschopt, verwaande kwast! Welke meisje wil omgaan met een moeders kindje, zoals jij? En een student ben jij niet, want anders studeer jij, dus je zit lekker van mama's hard verdiende geld te teren...... anders heb je geen tijd om een ander leven proberen zuur te maken. Is o.k. jij zal heel veel leren, hoef je echt geen Werkloze-Student voor te wezen, als een grote excuus! Hier in Amerika, werken studenten, en betalen voor hun eigen school kosten en onderhoud, en jij ben een luie flikker, denkende, dat je een stoere bink ben....maar meisjes hebben je door, hoor? ( Alleen een luie flikker zoals jij heb tijd om anderen naar beneden te halen!) Echte studenten, werken voor hun kost, en jij ben geen student, gewoon een andere woord voor WERKLOOS! En neem veel drugs...je Mama heeft toch genoeg geld...... Jou ogen zijn vol met drugs, en ik geloof je familie leden zijn Jason en Freddy Kruger, huh?
Jij bent een HOMO! Anders reageerde je niet op mij bericht, gewoon een verwaande HOMO! En jaloers dat anderen wel goede meningen over me schrijven.
Kijk.......door mij af te katten, laat jij je echte kleuren zien tegenover deze dames op deze lijst van jou, en kunnen ze eindelijk zien, wat een heel gore karakter jij ECHT heb! En je staat nu BEHOORLIJK voor schut!
Dus dames, kom maar kijken op:
http://harrybroker.com
Roy gaat nu wereldwijd beroemd worden!
Ik geloof dat hij het dubbel en dik verdiend heeft!
Dus ROY, ga jij nou maar lekker verder met je autotjes spelen...Klein onwijs, snot-neusje!.....
Hey SE der SCquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik voel aan dat jij en ik iets groots kunnen worden
hee schatquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat over Jimmy, is een slechte recensie
Niet je leukste grapjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaat over Jimmy, is een slechte recensie
tx bbquote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dit is wel jouw beste grap tot nu toe
Niet gelezen wat is dit?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:45 schreef LCMS het volgende:
Jongen, ga jij nou maar effe aan mama's tieten zuigen, joh! Heb je anders niks te doen. En ga met je autotjes spelen.En die vrouwen die ik krijg zal schrikken van je stekel harsens en spook ogen, die jij heb, dus, die emailen mij, dus niet voor jou om te kijken, klopt.
En een computer is om leren, niet om anderen af te katten, dus jou vrije tijd is bedoeld om anderen neer te halen, want jij begon ermee....dus, doe wat jij wil doen, jij zal een zeer moeilijk leven hebben, knul! Jou leven is net begonnen, wacht maar als mama jou de deur uitschopt, verwaande kwast! Welke meisje wil omgaan met een moeders kindje, zoals jij? En een student ben jij niet, want anders studeer jij, dus je zit lekker van mama's hard verdiende geld te teren...... anders heb je geen tijd om een ander leven proberen zuur te maken. Is o.k. jij zal heel veel leren, hoef je echt geen Werkloze-Student voor te wezen, als een grote excuus! Hier in Amerika, werken studenten, en betalen voor hun eigen school kosten en onderhoud, en jij ben een luie flikker, denkende, dat je een stoere bink ben....maar meisjes hebben je door, hoor? ( Alleen een luie flikker zoals jij heb tijd om anderen naar beneden te halen!) Echte studenten, werken voor hun kost, en jij ben geen student, gewoon een andere woord voor WERKLOOS! En neem veel drugs...je Mama heeft toch genoeg geld...... Jou ogen zijn vol met drugs, en ik geloof je familie leden zijn Jason en Freddy Kruger, huh?
Jij bent een HOMO! Anders reageerde je niet op mij bericht, gewoon een verwaande HOMO! En jaloers dat anderen wel goede meningen over me schrijven.
Kijk.......door mij af te katten, laat jij je echte kleuren zien tegenover deze dames op deze lijst van jou, en kunnen ze eindelijk zien, wat een heel gore karakter jij ECHT heb! En je staat nu BEHOORLIJK voor schut!
Dus ROY, ga jij nou maar lekker verder met je autotjes spelen...Klein onwijs, snot-neusje!.....
wat?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 12:45 schreef LCMS het volgende:
VK zeker weer he...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
En WTFwaarom de TT veranderen? schijtmongool
Ja wtf?quote:
Jammer.quote:
Niet gehad.quote:
Hey jij bent een van mijn beste vriendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |