Ja hoor zijn prima 3D Render en Game videokaarten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 14:51 schreef tailfox het volgende:
Is dit te gebruiken als gewone videokaart?
Een videokaart kan beter 24/7 op een constant vermogen draaien dan 2-3u per dag met grote pieken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:08 schreef BlackQuasarHole het volgende:
RX480 verkopen die 24/7 gedraaid heeft voor 225 euro![]()
Ik snap dat bieden mag, maar die vraagprijs??? Nieuw waren die kaarten bijna 1 1/2 jaar geleden 250 euro!
Haha...geef mij even een bron?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:52 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Een videokaart kan beter 24/7 op een constant vermogen draaien dan 2-3u per dag met grote pieken.
Klopt ja. En daar houden ze vanquote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:52 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Haha...geef mij even een bron?
Die mining kaarten draaien 24/7 piek hoor...
Ja? hallo?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:55 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Klopt ja. En daar houden ze van
En nee, geen zin in. Google zelf de bron maar
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:57 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Ja? hallo?
Je zegt iets zomaar wat gewoon niet waar is, en dan vraag ik je mijn ongelijk te bewijzen en doe je het niet?
Maar goed wil geen discussie! Een Kaart van bijna 1 1/2 jaar oud is die 250 euro heeft gekost is de vraagprijs gewoon een beetje te hoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: 2x ¤170,- geboden. (RX 480)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2018 21:09:21 ]
Hier trouwens je bron:quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:57 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Ja? hallo?
Je zegt iets zomaar wat gewoon niet waar is, en dan vraag ik je mijn ongelijk te bewijzen en doe je het niet?
Maar goed wil geen discussie! Een Kaart van bijna 1 1/2 jaar oud is die 250 euro heeft gekost is de vraagprijs gewoon een beetje te hoog.
Die linkquote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:14 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Hier trouwens je bron:
https://www.microsoft.com(...)ys84-nightingale.pdf
Ik wil het best voor je uitkauwen maar dan zul je even moeten wachten tot morgen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:21 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Die linkvolgens mij heb je het zelf niet goed gelezen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2018 21:44:18 ]
Je komt met misinformatie.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:57 schreef BlackQuasarHole het volgende:
Wil je nog op mn bod ingaan?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt met misinformatie.
Prijs van deze kaart was 300 Euro. 4GB versie was 250 zoiets.
Zijn populaire kaarten en die prijs is gewoon gangbaar.
Ben dat gejengel wel weer zat hier.
Topic kan op slot.
Man wat is je probleem mag het toch wel zeggen?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je komt met misinformatie.
Prijs van deze kaart was 300 Euro. 4GB versie was 250 zoiets.
Zijn populaire kaarten en die prijs is gewoon gangbaar.
Ben dat gejengel wel weer zat hier.
Topic kan op slot.
Het kan aan mij liggen hoor, maar:quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:54 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Man wat is je probleem mag het toch wel zeggen?
https://tweakers.net/pric(...)480-gaming-x-8g.html
Hier staat het zwart op wit! 250 euro dus! Gaf toch al aan dat er ook geboden kan worden. Anders ga dan op Marktplaats zitten als je geen 'gejengel' wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:58 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar:Leer eens grafieken lezen! De kaart was 250 euro staat zelfs in de reviews?!?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aangezien ik denk dat hij ze rond die tijd heeft aangeschaft (niet zeker wetend maar vermoedend) is het lekker weinig afschrijven zo?!
En ik zeik trouwens de kaarten niet af? Zeg alleen dat zijn vraagprijs wat te hoog is, dat mag toch? Ik zou er niet meer dan 125 euro voor geven! Maar dat doet hij toch niet![]()
Hoppa en nog meer leugens.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 21:54 schreef BlackQuasarHole het volgende:
[..]
Man wat is je probleem mag het toch wel zeggen?
https://tweakers.net/pric(...)480-gaming-x-8g.html
Hier staat het zwart op wit! 250 euro dus! Gaf toch al aan dat er ook geboden kan worden. Anders ga dan op Marktplaats zitten als je geen 'gejengel' wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |