Het staat er allemaal duidelijk. Komt niet echt als een verrassing, eerder als een bevestiging.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jij hebt vast en zeker deze vacature nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Ach ja, misschien wel, misschien niet. Het is vermaak voor de verloren uurtjes toch? Ik denk er niet zoveel over na, gewoon vermaak.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:04 schreef Bonken het volgende:
[..]Ik wil graag geloven dat ze het echt zwaar heeft gehad. Ik lees dingen over dat we voortdurend bedonderd worden en dat ze zich achter de schermen wassen, eten, scheren, die boodschappenman schijnt een idee van de febo te zijn. Ik geloof liever dat dat figuur zich gemeld heeft bij de febo en dat die dachten, hmm welja vooruit dan maar.
GroenLinks? Heeft ze dat bevestigd dan of aanname?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:07 schreef Bonken het volgende:
[..]
Cristel is een lief onzeker groenlinks vrouwtje. Beetje labiel okay
Uto1, wat wil je nu daar nog mee dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het staat er allemaal duidelijk. Komt niet echt als een verrassing, eerder als een bevestiging.
De eerste keer dat ik het bewijs van toneelspel zag, was tussen Ivan en Wilco. Ze maakten ogenschijnlijk ruzie, veel geschreeuw en gebaren. Wilco kon zijn lachen niet inhouden en Ivan barstte daardoor ook in lachen uit Gelijk SL.
Nietsquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uto1, wat wil je nu daar nog mee dan?
Uto 2 is niet anders. Thats it.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uto1, wat wil je nu daar nog mee dan?
Precies. Niks nieuws. Aandachtvragerij en niks andersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Het staat er allemaal duidelijk. Komt niet echt als een verrassing, eerder als een bevestiging.
De eerste keer dat ik het bewijs van toneelspel zag, was tussen Ivan en Wilco. Ze maakten ogenschijnlijk ruzie, veel geschreeuw en gebaren. Wilco kon zijn lachen niet inhouden en Ivan barstte daardoor ook in lachen uit Gelijk SL.
Is best deprimerend, "zoeken naar verhaallijnen"quote:Op dinsdag 12 juni 2018 00:59 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Jij hebt vast en zeker deze vacature nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Volgens mij juist wel dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:12 schreef Bonken het volgende:
[..]
Is best deprimerend, "zoeken naar verhaallijnen"gelukkig slaat dat niet op de nieuwe Utopianen
aanname, meestal is het wel duidelijk wat daarmee bedoelt wordtquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
GroenLinks? Heeft ze dat bevestigd dan of aanname?
Ja is best, maar om dat telkens te melden maakt het kijkgenot er niet beter opquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:16 schreef Yaksa het volgende:
Weet je wat het is?
Niets is wat het lijkt in Utopia.
Tot morgen.
quote:
Dat bepaal ik altijd nog zelf. Je mist kennelijk de kern van het voorbeeld dat ik gaf. Utopia 1 + Utopia 2 = scripted reality.quote:
Zeg datquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:16 schreef Yaksa het volgende:
Weet je wat het is?
Niets is wat het lijkt in Utopia.
Tot morgen.
Maar John is daar veel te dom voor om zich daar aan te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Dat bepaal ik altijd nog zelf. Je mist kennelijk de kern van het voorbeeld dat ik gaf. Utopia 1 + Utopia 2 = scripted reality.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:20 schreef Bonken het volgende:
[..]
Maar John is daar veel te dom voor om zich daar aan te houden
Amenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:26 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh Cossers (voor zover nog wakker)
soms lees ik vol verbazing mee, meestal staan er dingen die leuk/interessant/grappig/scherp zijn, maar daarnaast vraag ik me zoals nu af wat sommigen hier eigenlijk doen of te zoeken hebben...
Meepraten op de Cos oke, maar waarom keer op keer de zaak afzeiken, komen met advertenties om maar aan te tonen dat we met zijn allen kijken naar een toneelstukje.....
Dat we met open ogen belazerd worden, met andere woorden dat we stuk voor stuk dom, onwetend, misschien zelfs wel achterlijk zijn dat we überhaupt nog reageren op wat we op de streams van Utopia zien......
Verbazend dat degene die dergelijke dingen plaatst een bijna ziekelijke 'waardering' voor personen uit Utopia 1 had, terwijl hij (het gaat om een 'hij') dan toch ook geweten zou moeten hebben dat die personen ook de kluit en ons belazerden......
Sorry, maar ik vind dit misselijkmakend, anders kan ik het echt niet noemen.
Is het de bedoeling dat het kijk- en commentaarplezier van anderen hierdoor verziekt wordt??
We zijn allemaal weldenkende mensen die het om watvoor reden dan ook leuk vinden om naar de streams van Utopia te kijken en er ook commentaar op te geven.
Wanneer je je zo opstelt rijst bij mij de vraag wat je dan op een Forum als dit te zoeken hebt.
Nee, ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar om dag in dag uit dergelijke berichten te lezen en altijd van dezelfde persoon/personen (ik zal het algemeen houden)..... dat vind ik triest.
Maak je geen zorgen. Als het inderdaad blijkt dat het een door de strot gesponsorde B zanger-artiesten show is, met geflipte wannabe BN'ers dan ben ik snel weg.quote:
Aquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:26 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh Cossers (voor zover nog wakker)
soms lees ik vol verbazing mee, meestal staan er dingen die leuk/interessant/grappig/scherp zijn, maar daarnaast vraag ik me zoals nu af wat sommigen hier eigenlijk doen of te zoeken hebben...
Meepraten op de Cos oke, maar waarom keer op keer de zaak afzeiken, komen met advertenties om maar aan te tonen dat we met zijn allen kijken naar een toneelstukje.....
Dat we met open ogen belazerd worden, met andere woorden dat we stuk voor stuk dom, onwetend, misschien zelfs wel achterlijk zijn dat we überhaupt nog reageren op wat we op de streams van Utopia zien......
Verbazend dat degene die dergelijke dingen plaatst een bijna ziekelijke 'waardering' voor personen uit Utopia 1 had, terwijl hij (het gaat om een 'hij') dan toch ook geweten zou moeten hebben dat die personen ook de kluit en ons belazerden......
Sorry, maar ik vind dit misselijkmakend, anders kan ik het echt niet noemen.
Is het de bedoeling dat het kijk- en commentaarplezier van anderen hierdoor verziekt wordt??
We zijn allemaal weldenkende mensen die het om watvoor reden dan ook leuk vinden om naar de streams van Utopia te kijken en er ook commentaar op te geven.
Wanneer je je zo opstelt rijst bij mij de vraag wat je dan op een Forum als dit te zoeken hebt.
Nee, ik wil niemand persoonlijk aanvallen, maar om dag in dag uit dergelijke berichten te lezen en altijd van dezelfde persoon/personen (ik zal het algemeen houden)..... dat vind ik triest.
ik heb in Utopia 1 altijd gedacht dat het het geluid van de kacheltjes in de caravans was, maar niets is minder waar blijkt nu....quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is die zoem die je op 1 en 3 hoort?
Ik begrijp je helemaal. Er zijn hier mensen die 4 jaar naar Utopia 1 streams keken ... achteraf was niks leuk en alles was nep. Maar toch al die tijd blijven kijken. En dan zijn er mensen die onbevangen naar Utopia 2 kijken en dan willen ze hun frustratie en negativiteit overbrengen naar deel 2. Ik denk ook, ga dan wegquote:
Ik erger me er al jaren aan toch is dit best leuk als discussie maar niet hier. Oh ja de sc is engquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:43 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Er zijn hier mensen die 4 jaar naar Utopia 1 streams keken ... achteraf was niks leuk en alles was nep. Maar toch al die tijd blijven kijken. En dan zijn er mensen die onbevangen naar Utopia 2 kijken en dan willen ze hun frustratie en negativiteit overbrengen naar deel 2. Ik denk ook, ga dan weg
zal eens een kijkje nemen, en ja die zijn best engquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik erger me er al jaren aan toch is dit best leuk als discussie maar niet hier. Oh ja de sc is eng
Ga nou geen mensen over 1 kam scheren. Het mooie aan de COS is juist dat niemand weg hoeft. 🍀quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:43 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal. Er zijn hier mensen die 4 jaar naar Utopia 1 streams keken ... achteraf was niks leuk en alles was nep. Maar toch al die tijd blijven kijken. En dan zijn er mensen die onbevangen naar Utopia 2 kijken en dan willen ze hun frustratie en negativiteit overbrengen naar deel 2. Ik denk ook, ga dan weg
Joehoequote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ga nou geen mensen over 1 kam scheren. Het mooie aan de COS is juist dat niemand weg hoeft. 🍀
Jawel dombo UTO / [UTO SC #2522] Gekaapt door kattenmeppersquote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ga nou geen mensen over 1 kam scheren. Het mooie aan de COS is juist dat niemand weg hoeft. 🍀
Ik weet het niet zeker maar het lijkt op de koeling van een gigantische vriezer of koeler.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 01:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is die zoem die je op 1 en 3 hoort?
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Je was me voor. Mooi he zo'n vogel.
[ afbeelding ]
De ochtendplaatjes zijn het mooist.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb er niet zoveel mee maar veel cossers kunnen het waarderen geloof ik, zulke plaatjes. Leuk dat de regie dat soort dingen ook even laat zien.
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:57 schreef Rhosyn het volgende:
Oh oh daar heb je Mike en zijn feromonen. Grote kans dat de dames nu ook wakker worden. Met name Jessie is daar gevoelig voor.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 06:49 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik heb er niet zoveel mee maar veel cossers kunnen het waarderen geloof ik, zulke plaatjes. Leuk dat de regie dat soort dingen ook even laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |