Dat geloof ik ook. Toch is get een onderwerp waar ik veel over blijf nadenken. Veel onzekerheid ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Scuidward het volgende:
Huidskleur (ik gooi het over die boeg, want ik kan ras niet plaatsen) is volgens mij steeds minder belangrijk.
ja omdat er echt niks belangrijkers te doen is idd...quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Ja we leven nog niet in de tijd van pais en vree.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Maar cultuurverschillen worden wel steeds meer belicht.
Wordtquote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
wordt moslim en stop deze waanzin!
lijkt me sterk broederquote:Op maandag 11 juni 2018 20:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wordt
Overigens heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat een vooraanstaand moslim graag geiten neukt.
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
gelovig.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:14 schreef Igen het volgende:
[..]
Want in Hong Kong, 1960 waren de mensen allemaal nog moslim?
Trouwens, zie je hoe die cartoon niet alleen racistisch over homo’s is, maar ook over Joden, zwarten en blanken(!)
Nou sociaal gezien heb ik wel veel vrienden en contacten, ondanks mijn psychische kwetsbaarheid. Ook op het gebied van werk en carriere maak ik vooruitgang.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:31 schreef Allures het volgende:
Niet lullig bedoeld maar is het bij jou niet dat je niet helemaal mee komt/er bij hoort om anderen redenen?
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
gelovig.
stel je niet zo aan met je racisme
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
wat lul je nou met je hong kong?quote:Op maandag 11 juni 2018 20:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Bron? Welk geloof werd in Hong Kong in 1960 meer aangehangen dan nu en wat zei dat geloof over homoseksualiteit?
En je moet echt stekeblind zijn om het overduidelijke racisme in dat plaatje niet te herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |