Wat voor toekomstplannen dan? Een vierde rijk?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:33 schreef jamesdeen het volgende:
ze is 10/10 slim en we hebben dezelfde toekomstplannen ik ga haar sws wifen
Wie wat waarquote:Op maandag 11 juni 2018 17:33 schreef jamesdeen het volgende:
ze is 10/10 slim en we hebben dezelfde toekomstplannen ik ga haar sws wifen
alle goyim uitroeienquote:Op maandag 11 juni 2018 17:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat voor toekomstplannen dan? Een vierde rijk?
geen zorgen hans jij wordt mijn eduard blochquote:Op maandag 11 juni 2018 17:40 schreef LCMS het volgende:
Ik gooi mezelf wel van een brug, dat scheelt weer een kogel, James
Haha, wat een eerquote:Op maandag 11 juni 2018 17:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
geen zorgen hans jij wordt mijn eduard bloch
Ahwquote:Op maandag 11 juni 2018 17:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Glanzend bruin haar, grote ogen, brede lach, welgevormde kont en lerares
Wel waar mortieportiepoepiequote:
Doe maar zo, zeker weer op je kleine teentjes getraptquote:
Chrolo?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Glanzend bruin haar, grote ogen, brede lach, welgevormde kont en lerares
Waar blijven nou die foto's?quote:Op maandag 11 juni 2018 18:24 schreef Alexandrier het volgende:
Sjaloom Aleichum James. Kun je Israėlische vrouw fixen (srs)? Liefst liberale zoals in Fauda.
Net een eiquote:Op maandag 11 juni 2018 18:32 schreef LCMS het volgende:
Die donkere meneer heeft best wel een rare punthoofd
Hey je bent terugquote:
samzz, weledele hinde der sc, dartelend over een digitale weide vol schitterende bloemen...quote:
Ettopettoquote:Op maandag 11 juni 2018 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
samzz, weledele hinde der sc, dartelend over een digitale weide vol schitterende bloemen...
Welk momentquote:
Hey kruimelkoekjequote:
ama de pama, zin der sc, bestaansreden der klaagbaak, soeverein vorst des foksquote:Op maandag 11 juni 2018 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden elkaar wel aardig.
sowquote:Op maandag 11 juni 2018 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama de pama, zin der sc, bestaansreden der klaagbaak, soeverein vorst des foks
Damnquote:Op maandag 11 juni 2018 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama de pama, zin der sc, bestaansreden der klaagbaak, soeverein vorst des foks
Alsof dat iets raars is he.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2018 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
mega druk en ik word er chagrijnig van en ik wil vakantie en en en...quote:
hoop mensen zijn geloof ik viesmad weggegaan of zo...quote:Op maandag 11 juni 2018 18:58 schreef Drug het volgende:
Maar is hier wel tam geworden lijkt. Waar is noel?
Good, hbu 😏quote:
Echt hč.quote:
Thanks suikerpoedeltje van mequote:Op maandag 11 juni 2018 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blij dat je er weer bij bent schatje.
Bestelquote:
Hey Larsieparsie, poepiesnoepie, knoedeltje van mequote:
ik op de bank naar op de bankquote:Op maandag 11 juni 2018 19:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker op de fiets naar training.
hoiquote:Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey Larsieparsie, poepiesnoepie, knoedeltje van me
Ben je nog boosquote:
Ja dat komt omdat ik dagelijks mijn tiende note lees en toen zag ik tot mijn verbazing een onterechte 11de note en nu ben ik de rest van de dag niet te genieten.quote:
jeetje, zoveel notes? Belhamelquote:Op maandag 11 juni 2018 19:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik dagelijks mijn tiende note lees en toen zag ik tot mijn verbazing een onterechte 11de note en nu ben ik de rest van de dag niet te genieten.
Goed verhaal weer Hans.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik dagelijks mijn tiende note lees en toen zag ik tot mijn verbazing een onterechte 11de note en nu ben ik de rest van de dag niet te genieten.
Hoop het niet, ik zie je graag gelukkigquote:
Hey wie ben jij en waar heb je Chloroform gelaten?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoop het niet, ik zie je graag gelukkig
Peaches n cream?quote:
Omdat Aber je heeft afgewezen weet je nogquote:
wil je mij hier niet steeds aan herinneren, dit ligt nog heel gevoeligquote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat Aber je heeft afgewezen weet je nog
Opgegetenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey wie ben jij en waar heb je Chloroform gelaten?
dat komt omdat je een hart van goud hebt, daar houden die beestjes vanquote:
Wat sadomasochistisch van je om het bij aber te proberenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
wil je mij hier niet steeds aan herinneren, dit ligt nog heel gevoelig
Zeg je nu dat CK verzonnen is en een neger?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey CK, Griekse god der SC, Jezus van Jaruzalem der vrede, brownie van de kliekjes
Echt hoorquote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat komt omdat je een hart van goud hebt, daar houden die beestjes van
Mijn vader zei altijd "Liever twee eksters in de tuin dan een lantaarnpaal in je reet"quote:
Echt he, kan me alleen niet herinneren dat ik wat heb geprobeerdquote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat sadomasochistisch van je om het bij aber te proberen
Kan zo op een tegeltje.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd "Liever twee eksters in de tuin dan een lantaarnpaal in je reet"
Wat een wijze man was het toch.
wejow gastquote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg je nu dat CK verzonnen is en een neger?
dit soort dingen dusquote:Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin zei dat ik om de 5 minuten de aardappelkroketjes moet draaien maar doe het lekker over 10 minuten pas.
Thug life
Gast ik lach jou toch ook niet uit om je problemenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 19:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gast ik lach jou toch ook niet uit om je problemen
Heb anders nog nooit 24 uur gelachenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gast ik lach jou toch ook niet uit om je problemen
Je lijkt op je vaderquote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd "Liever twee eksters in de tuin dan een lantaarnpaal in je reet"
Wat een wijze man was het toch.
We hadden Fripsel maar die is versierd door Toto en toen verwijderde ze haar account.quote:
Word je nu al dement, nee tochquote:Op maandag 11 juni 2018 19:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, kan me alleen niet herinneren dat ik wat heb geprobeerd
Vraag of VK zn broek omlaag wil doenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in vette ranzige gore dikke vette vieze dikke gore rookworst
SOWquote:Op maandag 11 juni 2018 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag of VK zn broek omlaag wil doen
Maar Drug is zelf ook oudquote:Op maandag 11 juni 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hadden Fripsel maar die is versierd door Toto en toen verwijderde ze haar account.
Verder heb je die fem maar die is al oud, zelfde geldt voor Samzz.
Je moet het met cachet doen, sorry.
koekoekquote:Op maandag 11 juni 2018 19:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag of VK zn broek omlaag wil doen
Ja voor een rijke man is dat andersquote:
Ik volg het niet meer, heb twee weken ban gehad dus heb heel wat gemistquote:
Was een compliment hoor :s omdat jij ook dikke worst in je broek hebt ahahquote:
Wijs je met je linker- of rechterwijsvinger?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ook wel een wijs man ja.
oeffquote:Op maandag 11 juni 2018 19:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We hadden Fripsel maar die is versierd door Toto en toen verwijderde ze haar account.
Verder heb je die fem maar die is al oud, zelfde geldt voor Samzz.
Je moet het met cachet doen, sorry.
ahahahaquote:Op maandag 11 juni 2018 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was een compliment hoor :s omdat jij ook dikke worst in je broek hebt ahah
jaquote:Op maandag 11 juni 2018 19:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wijs je met je linker- of rechterwijsvinger?
In haar verzonnen wereld heeft ze me afgewezen. Dat is de moraal van het verhaal.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer, heb twee weken ban gehad dus heb heel wat gemist
hoe ist met jou verderquote:Op maandag 11 juni 2018 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey CK, Griekse god der SC, Jezus van Jaruzalem der vrede, brownie van de kliekjes
Rustig Crackquote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM MAKEN ZE OVENS ZO GROOT ALS JE TOCH LEVEND VERBRAND ALS JE ACHTERIN MOET ZIJN WAARDOOR JE DAT STUK NOOIT GEBRUIKT
quote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM MAKEN ZE OVENS ZO GROOT ALS JE TOCH LEVEND VERBRAND ALS JE ACHTERIN MOET ZIJN WAARDOOR JE DAT STUK NOOIT GEBRUIKT
Ja ga dr dan ook niet met je handen in koekwausquote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef Catkiller het volgende:
Ahhh oké. Matig verhaal, voorspelbaar plotquote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
In haar verzonnen wereld heeft ze me afgewezen. Dat is de moraal van het verhaal.
Ja jongen ik heb toch zo'n tang maar die is niet zo langquote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ga dr dan ook niet met je handen in koekwaus
Shiiiiquote:
Story of your lifequote:Op maandag 11 juni 2018 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jongen ik heb toch zo'n tang maar die is niet zo lang
Jij mag niet bij het kliekjequote:Op maandag 11 juni 2018 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhh oké. Matig verhaal, voorspelbaar plot
Echt he, maar kan er niet meer van makenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhh oké. Matig verhaal, voorspelbaar plot
Klopt mijn vriendin is niet zo lang.quote:
Welk kliekje en waarom zou ik erbij willenquote:
Waarom zo negatief zuigen?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zeg je nu dat CK verzonnen is en een neger?
Je vriendin is klein? hahahquote:Op maandag 11 juni 2018 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Utrecht kliekje en omdat je saai bent in je eentje.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welk kliekje en waarom zou ik erbij willen
Hoe lang ongeveer? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 11 juni 2018 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt mijn vriendin is niet zo lang.
Haha jongens CK heeft een korte tang.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
wie?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
In haar verzonnen wereld heeft ze me afgewezen. Dat is de moraal van het verhaal.
Jezus, kwam je vader ook maar zo laat die ene nachtquote:
Goed. Lief dat je het vraagt.quote:
165 gok ikquote:Op maandag 11 juni 2018 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe lang ongeveer? Ik vraag dit voor een vriend
Daarom zit ik op fokquote:Op maandag 11 juni 2018 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Utrecht kliekje en omdat je saai bent in je eentje.
Oké bedanktquote:
Echt he, dan had ik nu geen broertje gehad en meer geldquote:Op maandag 11 juni 2018 19:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezus, kwam je vader ook maar zo laat die ene nacht
Is hij wel geluktquote:Op maandag 11 juni 2018 19:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt he, dan had ik nu geen broertje gehad en meer geld
Ga je mee centjequote:
In Utrecht?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zal wel moeten he, bae zit daar
Jeetje, hebben ze in Helmond alleen lelijke vrouwenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja zal wel moeten he, bae zit daar
KOM DANquote:Op maandag 11 juni 2018 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jeetje, hebben ze in Helmond alleen lelijke vrouwen
met mij ookquote:Op maandag 11 juni 2018 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Lief dat je het vraagt.
En met jou? Wat doe je nu met de tijd die je niet hier doorbrengt?
OK... spreken af bij de Domquote:Op maandag 11 juni 2018 19:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet over 2 weken naar Utrecht. Meeten?
Je kan Hans herkennen aan het feit dat hij daar vanaf springt.quote:
sow hallootjesquote:Op maandag 11 juni 2018 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je kan Hans herkennen aan het feit dat hij daar vanaf springt.
Pfffftttsssquote:Op maandag 11 juni 2018 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind het sowieso matig, boven de rivieren
DEAL mollyfockerquote:Op maandag 11 juni 2018 19:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad bijna zijn dus dat komt goed uit
Dat komt omdat je al zo lang in een onderontwikkeld deel woont en dat je denkt dat dat normaal is.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
vind het sowieso matig, boven de rivieren
Maar ik woon in Bredaquote:
dit is waarquote:Op maandag 11 juni 2018 19:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dat komt omdat je al zo lang in een onderontwikkeld deel woont en dat je denkt dat dat normaal is.
Ik zet vast theequote:
Zegt alweer genoeg dat je wel naar haar toe gaat en ik steeds bij jou moet komen. Ben er helemaal klaar meequote:
Nee joh, we moeten nog bbq'en gekkerdquote:Op maandag 11 juni 2018 19:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zegt alweer genoeg dat je wel naar haar toe gaat en ik steeds bij jou moet komen. Ben er helemaal klaar mee
Wat leuk zegquote:
nounounou... die note zit wel erg hoog zeg... kom, drinken een kopje thee samenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je gaat maar lekker met die Franse troela van je heen
Hey lekkere loempiaquote:
Ik heb mijn pc nog niet zo lang aanstaan eigenlijkquote:Op maandag 11 juni 2018 19:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker wachten tot iemand vraagt waar je bent
Doeiquote:Op maandag 11 juni 2018 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc nog niet zo lang aanstaan eigenlijk
Zit je weer in je rukbunkerquote:Op maandag 11 juni 2018 19:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc nog niet zo lang aanstaan eigenlijk
ow, voel me weer aan de kant gezetquote:Op maandag 11 juni 2018 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet zo goed. Ik had een leuke match op Tinder, maar hij praat niet meer.
Goed om te horen, vriend.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:22 schreef Drug het volgende:
[..]
met mij ook
Ik weet eigenlijk niet wat er met die tijd gebeurt
Hoe noem je het danquote:
Sinds ik hem 2 jaar geleden heb afgewezen hahaquote:Op maandag 11 juni 2018 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Sinds wanneer hangt er seksuele spanning tussen zoks en lars
Weet ik nietquote:Op maandag 11 juni 2018 19:34 schreef Chloroform het volgende:
Sinds wanneer hangt er seksuele spanning tussen zoks en lars
Beetje rukken terwijl je op een kamer van 3x3 zit aan een matig geverfd bureau noem ik geen heaven, maar okéquote:
Dit neem je terugquote:Op maandag 11 juni 2018 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje rukken terwijl je op een kamer van 3x3 zit aan een matig geverfd bureau noem ik geen heaven, maar oké
Zo lang ken ik je nog niet eens volgens mijquote:Op maandag 11 juni 2018 19:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds ik hem 2 jaar geleden heb afgewezen haha
Pics van je bureauquote:
Hij noemt het alleen heaven omdat hij daar veilig naar hentai kan kijken.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje rukken terwijl je op een kamer van 3x3 zit aan een matig geverfd bureau noem ik geen heaven, maar oké
Dat kan ik overalquote:Op maandag 11 juni 2018 19:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij noemt het alleen heaven omdat hij daar veilig naar hentai kan kijken.
quote:
Je kent me uberhaupt niet eensquote:Op maandag 11 juni 2018 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo lang ken ik je nog niet eens volgens mij
Misschien moeten jullie op datequote:
Allemaal loze puttenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:39 schreef LCMS het volgende:
Misschien nog even R&P-meets stiekem begluren
Doe maar nietquote:
Ja maak foto dan gvdquote:
Ben echt jaloersquote:Op maandag 11 juni 2018 19:39 schreef LCMS het volgende:
Misschien nog even R&P-meets stiekem begluren
Nee kan niet morgenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:39 schreef LCMS het volgende:
hoewel, je gaat morgen naar dat kliekje dus er zal wel weer een en ander geroddeld worden
Is dit ook een ding gewordenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit niet zo negatief te zuigen, flikkertje
Ben je klaar voor vandaag?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zit niet zo negatief te zuigen, flikkertje
Zeker weer om 6 uur beginnen en dan ben je om 2 uur in de middag weer kapotquote:
Nee moet naar de huisartsquote:Op maandag 11 juni 2018 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker weer om 6 uur beginnen en dan ben je om 2 uur in de middag weer kapot
Komt omdat cachet negatief zuiggedraag heeftquote:
echt hequote:Op maandag 11 juni 2018 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker weer om 6 uur beginnen en dan ben je om 2 uur in de middag weer kapot
Een echte of zo'n Chinese met zalfjes met tijgerzaadquote:
godverquote:Op maandag 11 juni 2018 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een echte of zo'n Chinese met zalfjes met tijgerzaad
Is toch niks nieuwsquote:Op maandag 11 juni 2018 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat cachet negatief zuiggedraag heeft
Lul nietquote:Op maandag 11 juni 2018 20:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wow, eindelijk iemand die aardig tegen me is
Hallo meest positieve user van de scquote:Op maandag 11 juni 2018 20:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang diegene haar maar niet slaat of gebruikt en zelf op de bank zit te parasiteren.quote:Op maandag 11 juni 2018 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mag jou dochter thuis komen met een man van een andere ras of stam?
Ja is wel een sociale meid, moet ook, anders heb ik ergens gefaaldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
dat doe ik ook en mijn vriend is daar oke meequote:Op maandag 11 juni 2018 20:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang diegene haar maar niet slaat of gebruikt en zelf op de bank zit te parasiteren.
Heyquote:Op maandag 11 juni 2018 20:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hallo meest positieve user van de sc
ow, dus dat ik aso ben is gelukkig dan niet mijn schuldquote:Op maandag 11 juni 2018 20:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja is wel een sociale meid, moet ook, anders heb ik ergens gefaald
quote:Op maandag 11 juni 2018 20:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, dus dat ik aso ben is gelukkig dan niet mijn schuld
Zijn we inboorlingen ofzoquote:Op maandag 11 juni 2018 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mag jou dochter thuis komen met een man van een andere ras of stam?
Zou wel erg interessant zijn als ze thuis komt met een man met een bordje in de onderlip en een botje door de neusquote:
ja kom stappen in tel avivquote:Op maandag 11 juni 2018 18:24 schreef Alexandrier het volgende:
Sjaloom Aleichum James. Kun je Israėlische vrouw fixen (srs)? Liefst liberale zoals in Fauda.
Prof was hier 24 uur per dag de laatste tijd en dan kom jij terug en dan speelt meneer weer een spelletje hoorquote:
Ja, maar ik snap de hint welquote:Op maandag 11 juni 2018 21:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Prof was hier 24 uur per dag de laatste tijd en dan kom jij terug en dan speelt meneer weer een spelletje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |