Empathie hebbenquote:Op maandag 11 juni 2018 17:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou, ik heb wel eens een eend vermoord en had daar vrijwel meteen spijt van. Dus enige nuance is wel op zijn plek hier.
Ik had het met een pad. Het is 25 jaar geleden en de schaamte en berouw voelt alsof het gister was.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:04 schreef LurkJeRot het volgende:
Nou, ik heb wel eens een eend vermoord en had daar vrijwel meteen spijt van. Dus enige nuance is wel op zijn plek hier.
Erbij verzinnen dat ik spijt had vanwege empathiequote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Empathie hebben![]()
In klb toegeven dat je empathie hebt![]()
Je was gepakt of je had er levend meer geld voor kunnen vragen?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:12 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Erbij verzinnen dat ik spijt had vanwege empathie
Nee man, allemaal eendenbloed en eendeningewanden op mijn suede jasjequote:Op maandag 11 juni 2018 17:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je was gepakt of je had er levend meer geld voor kunnen vragen?
Dan kun je nog wel spijt hebben van een mislukte aanval waarbij je gepakt wordt.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Had ook niet verwacht dat hij spijt zou hebben, als hij weer los zou lopen, zou hij gewoon weer verder gaan met zijn 'hobby'
Denk dat hij daar alleen pissig over isquote:Op maandag 11 juni 2018 17:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel spijt hebben van een mislukte aanval waarbij je gepakt wordt.
deze manquote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Empathie hebben![]()
In klb toegeven dat je empathie hebt![]()
Hij had niet voldoende spijt ontwikkeld van de gevolgen van eerdere misdrijven om te bedenken dat dit hem teveel gezeik oplevert. Zo gaat het bij mensen die nog een beetje geweten hebben.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:35 schreef jamesdeen het volgende:
Natuurlijk heeft hij spijt. Ik zou ook spijt hebben als ik gepakt zou worden
Ik denk omdat het voor zijn straf toch niks uit maakt hoe mooi zijn praatjes ook zouden zijn.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef jogy het volgende:
Hij is zo geschift als een deur en komt hopelijk nooit meer met zijn gestoorde hoofd buiten de deur maar hij is in ieder geval eerlijk en lult de rechters niet naar de mond met een staaltje nep-berouw.
Volkert heeft niet meerdere mensen verkracht en in de tbs-kliniek mensen aangevallen. Echt wel een ander type lijkt me.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |