Het pad vlakken?quote:
Gevloerd door een hark.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:25 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Gevloerd door een hark.
Nee, Ze doet er alles aan om in de buurt van Mike te blijven en op te vallen.
Kruis laten drogen idd..
GM
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst typen maar wilde het nog netjes houden..
Omdat voeten wanstaltige stinkende eelt dingen zijn die ten alle tijden aan het zicht onttrokken dienen te worden.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Omdat Adriaan vroeg waarom ze schoenen aan had
Uhuh, na het uitlokken door over zijn blote poten te beginnen.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Omdat Adriaan vroeg waarom ze schoenen aan had
Verzorgen kan ook hequote:Op maandag 11 juni 2018 16:38 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Omdat voeten wanstaltige stinkende eelt dingen zijn die ten alle tijden aan het zicht onttrokken dienen te worden.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, na het uitlokken door over zijn blote poten te beginnen.
Adriaan: "Ja en die Brian.."quote:
Jessie en Adriaan over de begrafenis van haar oma. Waarderen dat mensen er bij waren.quote:
Das ook lekker geinteresseerd zijn in je medebewonersquote:Op maandag 11 juni 2018 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Adriaan: "Ja en die Brian.."
Jessie: "Eh... Brandon."
Adriaan: "O ja, Brandon."
Adriaan is drukker met zijn vega-religie verspreiden.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Das ook lekker geinteresseerd zijn in je medebewoners
Dan blokkeer ik hemquote:Op maandag 11 juni 2018 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Adriaan is drukker met zijn vega-religie verspreiden.
quote:
Nou, hij heeft het er nu al een kwartier nauweljiks over en hij praat 5 kwartier in een uur.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:49 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan blokkeer ik hemVind het walgelijk dat gezever erover... laat iedereen het lekker zelf uitmaken
Hoop dat ie zo doorgaat. Ik was ff bij John, maar das wat saaiquote:Op maandag 11 juni 2018 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, hij heeft het er nu al een kwartier nauweljiks over en hij praat 5 kwartier in een uur.
quote:
Snap ik wel een beetje,die Brian is bijna onzichtbaar.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:47 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Das ook lekker geinteresseerd zijn in je medebewoners
Ging niet door,Jessie wilde niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]de grap moet nog komen of is die al geweest?
Hij was voortvarend van start gegaan, maar idd amper te zien nogquote:Op maandag 11 juni 2018 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Snap ik wel een beetje,die Brian is bijna onzichtbaar.
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ging niet door,Jessie wilde niet.
De meest saaie persoon die er nu inzit.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:53 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij was voortvarend van start gegaan, maar idd amper te zien nog
ja klopt iddquote:Op maandag 11 juni 2018 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De meest saaie persoon die er nu inzit.
time will tell!quote:Op maandag 11 juni 2018 16:55 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft Jessie de tip gekregen zich ook eens met de andere mannen te bemoeien of ligt Mike te slapen en heeft ze geen andere keus nu?
quote:Op maandag 11 juni 2018 16:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
ja klopt idd
Misschien mist ie Silvio
wat een slechte grapquote:Op maandag 11 juni 2018 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De grap die niet doorging - 11 juni 2018
x6lma67
Oe.. wild... én een nachtje.. interessant! Vertel verder!quote:Op maandag 11 juni 2018 16:59 schreef Rhosyn het volgende:
Vrijdag komen er wildkampeerders en blijven een nachtje.
Compensatie heet dat. Als iemand 10 euro uitgeeft aan een pakje sigaretten dan zal een nietroker voor 10 euro chocolade willen. Snap ik welquote:Op maandag 11 juni 2018 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
Over de kapper, als mensen geld gaan uitgeven aan een kapper dan wil Adriaan dat geld uitgeven aan iets anders.
Het is weer net als Uto1
Wat de een heeft, wil de ander ook hebben, vreselijk vind ik dat
Op zich wel ja. Als iemand echt, écht iets nodig heeft moet daar niet zo moeilijk over gedaan worden. Maar 'luxe' zaken zoals geld voor een kapper... kan me voorstellen dat het 't beste is om een bedrag daarvoor eerlijk te verdelen. Het voorkomt gegraai dat anders zeker plaats gaat vinden.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Compensatie heet dat. Als iemand 10 euro uitgeeft aan een pakje sigaretten dan zal een nietroker voor 10 euro chocolade willen. Snap ik wel
quote:Op maandag 11 juni 2018 17:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Compensatie heet dat. Als iemand 10 euro uitgeeft aan een pakje sigaretten dan zal een nietroker voor 10 euro chocolade willen. Snap ik wel
Het is;waterpeil,slimpie.quote:
quote:
Hoeft niet persequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op maandag 11 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeft niet perseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 11 juni 2018 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeft niet perseheerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
loopt alleen stom te hinnikken, niemand weet waarom ze zo lacht, kietelt wat denk ikquote:Op maandag 11 juni 2018 17:23 schreef mario390 het volgende:
daar weet je bij jessie niet bij deze snikkerei of zij huilt of niet
Het valt me daar niet zo op, maar hiér veroorzaakt ze wél veel negativiteit.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:20 schreef Bramenstruik het volgende:
was vanmiddag werken, maar zag de vibe toen Jessie weg was vanmorgen, voor mij is het duidelijk dat ze daar heel veel negativiteit brengt, kon ze niet wegblijven??
Ik denk dat ze hier nooit een goed antwoord op gaan vinden, behalve werken voor je geld. Maar ja dan moet er eerst eens steady iets gaan binnenkomen. En zo ver zijn ze nog lang niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich wel ja. Als iemand echt, écht iets nodig heeft moet daar niet zo moeilijk over gedaan worden. Maar 'luxe' zaken zoals geld voor een kapper... kan me voorstellen dat het 't beste is om een bedrag daarvoor eerlijk te verdelen. Het voorkomt gegraai dat anders zeker plaats gaat vinden.
hahaha dat mag GertLOL, ik vind het echt een backstabkind from hellquote:Op maandag 11 juni 2018 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt me daar niet zo op, maar hiér veroorzaakt ze wél veel negativiteit.
Ik vind 'r wel oké.
Ja heb ik weer.![]()
Alleen moet ze wel echt eens stoppen met dat leegsnorken van d'r neus.
is wel een beetje hopeloos, een uitgezakt figuur en manke poot, de nood was hoog denk ik, Utopia in, vallen ze op een deurklink, of een boomquote:Op maandag 11 juni 2018 17:28 schreef FloJo het volgende:
jes gaat het water in!
zegt ze nu....... in de hoop dat mike meegaat?
"backstabkind from hell"quote:Op maandag 11 juni 2018 17:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hahaha dat mag GertLOL, ik vind het echt een backstabkind from hell
wat het nog enger maakt maakt is dat ze daar met haar manke poot aan komt strompelenquote:Op maandag 11 juni 2018 17:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
"backstabkind from hell"Dat zie ik dus ook in haar...
Ze trok haar bikini er over aanquote:Op maandag 11 juni 2018 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
nog een gejat ideetje van Reums, 2 onderbroeken bikini's over elkaar heen
ze gaat zijn onderbroek zoeken in het waterquote:Op maandag 11 juni 2018 17:28 schreef FloJo het volgende:
jes gaat het water in!
zegt ze nu....... in de hoop dat mike meegaat?
niet bij haar broekje(s)quote:Op maandag 11 juni 2018 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze trok haar bikini er over aandaarna deed ze bh er onder weg
Waarom verbaast mij dit nietquote:Op maandag 11 juni 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel en Adriaan komen uit de kraak scène.
hier lijkt het nog wat, maar is een plaatje, en geen bewegend iets, vind haar een heel slecht fysiek hebben, vooral motorischquote:
tis bijna morgenquote:Op maandag 11 juni 2018 17:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou meid, trek die slip in je naad en ga die tent uit
juist die zogenaamde wereldverbeteraars zijn vaak de grootste egocentrische en asociale types die er maar zijn een opvallend gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
Over de kapper, als mensen geld gaan uitgeven aan een kapper dan wil Adriaan dat geld uitgeven aan iets anders.
Het is weer net als Uto1
Wat de een heeft, wil de ander ook hebben, vreselijk vind ik dat
Alles staat klaar voor de emigratiequote:Op maandag 11 juni 2018 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis bijna morgen![]()
![]()
![]()
![]()
.. Jessie in de wondervyvert
sellie met de visjes
vissen hebben trek
...regelrecht uit een Japanse horrorfilm..quote:Op maandag 11 juni 2018 17:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat het nog enger maakt maakt is dat ze daar met haar manke poot aan komt strompelen
quote:
jaquote:Op maandag 11 juni 2018 17:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
...regelrecht uit een Japanse horrorfilm..
Of Dasty,werkt ook perfect.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
HG geweldig spul om van die aanslag af te komen
volgens mij is ze gewoon motorisch niet goed, ook met die domme kop erbij, sorryquote:Op maandag 11 juni 2018 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Best knap als je een versleten heup hebt...
Mwah, da's hier geen schok of verrassing hoor, dat er op haar afgegeven wordt. Heb eerder de neiging om sorry te zeggen omdat ik haar niét haat.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij is ze gewoon motorisch niet goed, ook met die domme kop erbij, sorry
Ze heeft artrose.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
volgens mij is ze gewoon motorisch niet goed, ook met die domme kop erbij, sorry
nee niet doen, ik ben vaak grof ook, en allemaal aannamesquote:Op maandag 11 juni 2018 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, da's hier geen schok of verrassing hoor, dat er op haar afgegeven wordt. Heb eerder de neiging om sorry te zeggen omdat ik haar niét haat.
sorry
Nog even,dan vindt ze een tas met geld.quote:
Ik heb het haar zelf horen zeggen.quote:
Had Mike nu nog water gevonden vannacht?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog even,dan vindt ze een tas met geld.
ik vind het een vervelend kind, en mag haar helemaal nietquote:Op maandag 11 juni 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap dat niet
een jong iemand kan gewoon atrose hebben
. ik mag Jessie wel
GHU GHU GHU
zo kom maar deur
dikke skeit an![]()
Daar kan ze dan toch niets aan doen?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook ok, dat ze steeds denkt dat ze in Uto 1 is, verdwijnt gelukkig steeds meer. Als ik haar vergelijk met Sanne en Christel is ze goed te pruimen. Niet zo negatief in ieder gevalquote:Op maandag 11 juni 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap dat niet
. ik mag Jessie wel
GHU GHU GHU
zo kom maar deur
dikke skeit an![]()
Geen idee,sorry.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had Mike nu nog water gevonden vannacht?
nee , ik schaam me dat ik het zeg, maar ik erger me kapot eraan, niet aan dat, maar dat ze gewoon denkt alles wel voor haar in te nemen op deze manierquote:Op maandag 11 juni 2018 17:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kan ze dan toch niets aan doen?
quote:Op maandag 11 juni 2018 17:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik vind Jessie ook ok, dat ze steeds denkt dat ze in Uto 1 is, verdwijnt gelukkig steeds meer. Als ik haar vergelijk met Sanne en Christel is ze goed te pruimen. Niet zo negatief in ieder geval
Ik vergelijk haar stiekem met een Bats, Romy, Twins etc... dan valt ze wel meequote:Op maandag 11 juni 2018 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee , ik schaam me dat ik het zeg, maar ik erger me kapot eraan, niet aan dat, maar dat ze gewoon denkt alles wel voor haar in te nemen op deze manier
yep.. dr eigen woordenquote:Op maandag 11 juni 2018 17:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb het haar zelf horen zeggen.
een Bikkel?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:51 schreef Bramenstruik het volgende:
met haar manke poot moet ze een bikkel voorstellen, ik zie alleen heel veel gegeil om Mike heen, wanhopige pogingen
Ieder zijn of haar eigen mening toch?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Christel ook gewoon heel leuk, dus dat is ook wel een ding
waarom vind je haar leukquote:Op maandag 11 juni 2018 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap dat niet
. ik mag Jessie wel
GHU GHU GHU
zo kom maar deur
dikke skeit an![]()
quote:
ja dat zegt iedereen over haar, ze is een bikkel, werkt, etc, de mannen daar, en sommigen hierquote:
Eens. Of ik moet er nog aan wennen. Dat ze gelovig is werkt ook niet in haar voordeel. (Voor mij dan he)quote:Op maandag 11 juni 2018 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ergerniss.. Sanne..
met dr pijntjes.. en dr sneaky gevreet
grote snavel ook .. getok overal bemoei doorheen
de rst is prima te doen
Ik vind Christel echt vreselijk met haar negatieve gemutsquote:Op maandag 11 juni 2018 17:52 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind Christel ook gewoon heel leuk, dus dat is ook wel een ding
die sanne met haar schelle stem.. ik haat mensen met een schelle kutstemquote:Op maandag 11 juni 2018 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
ergerniss.. Sanne..
met dr pijntjes.. en dr sneaky gevreet
grote snavel ook .. getok overal bemoei doorheen
de rst is prima te doen
Sanne was vroeger ook een schreeuwerige ruziemaakster. Zegt ze over zichzelf. En dat hoor en zie je nog wel terug, ook al heeft ze het christendom nu omarmd.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Eens. Of ik moet er nog aan wennen. Dat ze gelovig is werkt ook niet in haar voordeel. (Voor mij dan he)
Bij Jessie glimlach ik, bij Mike en Brandon ook.
19 jaar nog maar.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Sanne was vroeger ook een schreeuwerige ruziemaakster. Zegt ze over zichzelf. En dat hoor en zie je nog wel terug.
Van mij mag ie um uitlatenquote:Op maandag 11 juni 2018 17:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kan iemand Mike even een onderbroek brengen?
Ja echt hequote:Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef goldback het volgende:
[..]
gewoon een verwent en verpest kut kind is het .
dit is een fase, over 1 jaar is ze weer van dat geloof af, neem dat maar van mij aanquote:
Hangmat.quote:
Je ziet het er meteen aan af, mijn nieuwe buurmeisje is ook zo een... alleen is ze pas 4quote:Op maandag 11 juni 2018 18:03 schreef goldback het volgende:
[..]
dat was direct na binnenkomst al duidelijk dat hoofd alleen al.
Vind haar van de drie vrouwen het leukst. Komen vast nog leukere maar voor nu prima. Niks sorryquote:Op maandag 11 juni 2018 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, da's hier geen schok of verrassing hoor, dat er op haar afgegeven wordt. Heb eerder de neiging om sorry te zeggen omdat ik haar niét haat.
sorry
Hahahahahaquote:Op maandag 11 juni 2018 17:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
HG geweldig spul om van die aanslag af te komen
John is natuurlijk gewend om 6 uur te eten.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:12 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
John geeft het ook op.
Hij gaat ff liggen.
( ik denk dat hij iets gaat eten van de voorraad in de tent)
wat nu weerquote:Op maandag 11 juni 2018 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Brandon belt Richard - 11 juni 2018
x6lmicj
hmzzquote:Op maandag 11 juni 2018 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar een keer de vijver en zijn verswatertoevoerdiscussie… zie ik nou in die rimpelloze vijver tussen paal 1 en 2 de gezellige kabbeltjes van de waterleiding?
[ afbeelding ]
even duidelijker
[ afbeelding ]
ik vind er ook weinig aanquote:Op maandag 11 juni 2018 18:28 schreef pollewop77 het volgende:
Volgens mij vindt Brandon het niet meer zo leuk
Nee. Hij heeft geen echte aansluiting. Alleen het sloofje voor John zijn. Tussen de klusjes door zit hij in zijn uppie.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:28 schreef pollewop77 het volgende:
Dat is de weerspiegeling van die stenen daarbovenquote:Op maandag 11 juni 2018 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nog maar een keer de vijver en zijn verswatertoevoerdiscussie… zie ik nou in die rimpelloze vijver tussen paal 1 en 2 de gezellige kabbeltjes van de waterleiding?
[ afbeelding ]
even duidelijker
[ afbeelding ]
Ik vind Brandon ook niet zo leukquote:Op maandag 11 juni 2018 18:28 schreef pollewop77 het volgende:
Goeie..quote:Op maandag 11 juni 2018 18:29 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat is de weerspiegeling van die stenen daarboven
in de hangmatquote:Op maandag 11 juni 2018 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is hoog tijd voor nieuwe inwoner.
Ik hoop op een soort Terror Jaap.
Nee, juist gewoon een "normaal" iemandquote:Op maandag 11 juni 2018 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
echt hoor, t kakt inquote:Op maandag 11 juni 2018 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Tijd voor een hoosbuiquote:
Ze hebben honger en het eten duurt te lang voordat het klaar is.....quote:
Is geen aanname. Dat vertelde ze zelf en het kwam door het vele zwemmen wat ze heeft gedaan vertelde ze er bijquote:
gaat daar niet zittenquote:Op maandag 11 juni 2018 18:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, juist gewoon een [b]"normaal" i[/b]emand
12 x per weekquote:Op maandag 11 juni 2018 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is geen aanname. Dat vertelde ze zelf en het kwam door het vele zwemmen wat ze heeft gedaan vertelde ze er bij
weekje regen en 16 graden en het is zonder hulp van de Febo einde verhaal.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:35 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Tijd voor een hoosbui![]()
Maar die komt niet
klopt,ze deed aan wedstrijdzwemmen.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is geen aanname. Dat vertelde ze zelf en het kwam door het vele zwemmen wat ze heeft gedaan vertelde ze er bij
Het wachten is op sprinklers van Feboquote:Op maandag 11 juni 2018 18:38 schreef goldback het volgende:
[..]
weekje regen en 16 graden en het is zonder hulp van de Febo einde verhaal.
dit soort figuren moeten lessen in nederigheid krijgen eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Het doet echt heel veel zeer" - 11 juni 2018
x6lmk0d
ik zie ze echt niet zelf een gebouw zien bouwen het zullen wel prefab huisjes gaan worden of zoiets met een centrale patio.quote:
Nog wat cola erachteraanquote:Op maandag 11 juni 2018 18:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Allemaal schijnheilig roepen ze hoe lekker rijst met linzen smaakt.
Ondertussen schuiven ze de een na de andere snack naar binnen buiten zicht van de rest.
Hallo mijquote:
Het is ook zo vreselijk saai. Geen boeiende mensen. Weinig mensen waaraan je je groen en geel kan ergeren. Dat scheelt ook een stuk.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:45 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier ook niet meer zo druk als in het begin, toen kon je het niet bij houden.
Adriaan heeft een bloemen gieter gekregen zie ik
[ afbeelding ]
Het is juniequote:
Artrose krijgen door zwemmen is toch wel een soort van wereldwonderquote:
Ja, dat is de eerste dagen leuk omdat je dan nog dingen verwachtquote:Op maandag 11 juni 2018 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo vreselijk saai. Geen boeiende mensen. Weinig mensen waaraan je je groen en geel kan ergeren. Dat scheelt ook een stuk.
jaquote:Op maandag 11 juni 2018 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook zo vreselijk saai. Geen boeiende mensen. Weinig mensen waaraan je je groen en geel kan ergeren. Dat scheelt ook een stuk.
Had ik eigenlijk ook wel verwacht. Maar misschien kunnen ze geen mensen vinden? Als dat zo blijft zie ik Billy nog wel terugkomenquote:Op maandag 11 juni 2018 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is de eerste dagen leuk omdat je dan nog dingen verwacht
Maar na een paar dagen begint het tegen te staan
Had vandaag wel een nieuwe verwacht eigenlijk.
Ik voelde toch wel wat spanning her en der. Ze zijn nog te aardig tegen elkaar. Komt wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:49 schreef Charmian het volgende:
Het wordt echt tijd dat er meer mensen inkomen. Het zijn er nu echt te wei ig voor roddel en achterklap.
Ja, dat kan maar zo.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook wel verwacht. Maar misschien kunnen ze geen mensen vinden? Als dat zo blijft zie ik Billy nog wel terugkomen
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo.
Of de tweeling die stonden laatst al ergens voor het logo van Utopia 2
Ik wil geen ouwe terugquote:Op maandag 11 juni 2018 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo.
die komen echt niet terug. Misschien voor een vlogje maar meer niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar zo.
een verstandig mens doet hier ook niet aan mee, waardeloze betaling en contracten dat moet je niet willen.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook wel verwacht. Maar misschien kunnen ze geen mensen vinden? Als dat zo blijft zie ik Billy nog wel terugkomen
groep is te klein hiervoor.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voelde toch wel wat spanning her en der. Ze zijn nog te aardig tegen elkaar. Komt wel goed.
Krijgen de bewoners betaald voor hun deelname?quote:Op maandag 11 juni 2018 18:55 schreef goldback het volgende:
[..]
een verstandig mens doet hier ook niet aan mee, waardeloze betaling en contracten dat moet je niet willen.
Ik ook niet, maar dit hoeft ook niet voor mij, volgens mij kunnen ze de stekker er beter uittrekkenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
die komen echt niet terug. Misschien voor een vlogje maar meer niet.
vergoeding dacht ik maar Talpa is een slechte werkgever na 15 mnd kregen ze in 1 1000 per maand dat vind ik echt een fooi en echt idioot weinig voor het slaafje spelen van verknipte redactie leden.quote:Op maandag 11 juni 2018 18:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Krijgen de bewoners betaald voor hun deelname?
Voor op je rug in de zon liggen. Ik teken ervoorquote:Op maandag 11 juni 2018 19:00 schreef goldback het volgende:
[..]
vergoeding dacht ik maar Talpa is een slechte werkgever na 15 mnd kregen ze in 1 1000 per maand dat vind ik echt een fooi en echt idioot weinig voor het slaafje spelen van verknipte redactie leden.
is dat eieren?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Die spoort echt niet, prima act nog steeds, debieltje spelen
[ afbeelding ]
als het goed is werden ze niet kotsenquote:Op maandag 11 juni 2018 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kotsen staat haar nader dan het lachen
je was toch altijd hierquote:Op maandag 11 juni 2018 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
De knot is ook weer terug zie ik.
geef je op !quote:Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor op je rug in de zon liggen. Ik teken ervoor
Als alles in orde isquote:
Dan zie ik oud-bewoners ook wel weer opduiken. Die komen echt niet in deze armoede binnenstappen hoor. Geen haar op hun pas gestylde koppiesquote:
Echt hoor.quote:
Is ook onzin dat oud bewoners komen.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zie ik oud-bewoners ook wel weer opduiken. Die komen echt niet in deze armoede binnenstappen hoor. Geen haar op hun pas gestylde koppies
5 zouden er terug mogen komen maar wie wil nog ?quote:Op maandag 11 juni 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ik ook. Zou het ook helemaal niks vinden.
verzorging door die Flappie en vervolgens neuken hetzelfde scenario.quote:Op maandag 11 juni 2018 19:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Sanne ; as ik nouw
en dan
8 weken plat
da gaat niet
dan weet ik het wel
maar aan de andre kant ..moet wel de rest van mn leven met mn voet
.
dan is het de dokter zn schuld , die zei zwaar gekenusd
Mn vader ..die is Prof.. iets oolybal
die zei .. Ja Sann het is gescheurd ..
Sannezeik doet dr verhaal
ze wil met dr pootje int gips .. /verband
lkkr zoals Geile Aggetjeskeek uit Uto 1
Die ware aard kan ik wel dromenquote:Op maandag 11 juni 2018 18:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik wel
Voor de oude is dit ook nieuw
Dan zie je hun ware aard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |