Pauper.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
*blablabla*
... een lagavulin 25 years old, een van de toppers uit mijn verzameling.
*blabla*
Irish coffee maken met Schotse whiskyquote:Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef Deshain het volgende:
Heb nog overwegen om er Irish Coffee mee te maken maar dat vond ik zonde van de koffie.
Ik denk niet dat een eenvoudige socioloog/paat in staat is deze materie te begrijpen.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:21 schreef Vasion het volgende:
Whisky nodig hebben om te acclimatiseren in je werk he? De kern van het probleem hier ligt denk ik op een ander vlak.
Eenvoudig? Pardonquote:Op maandag 11 juni 2018 14:25 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een eenvoudige socioloog/paat in staat is deze materie te begrijpen.
Grappig, want ik heb gisteren nog een hemarooktworst in mijn anus geduwd.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Heb net nog mijn zak in je whisky gedipt. Lekker plompzakken in whisky
Had guus geen tijd dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:31 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Grappig, want ik heb gisteren nog een hemarooktworst in mijn anus geduwd.
Zal je zelf wel een keer opgezopen hebben tot je zo zat was dat je een gat in je geheugen hebt gezopen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:33 schreef Plompzakker het volgende:
Klacht: whisky gejat door werknemer en lijfstraffen zijn niet meer toegestaan
Ik heb geen eenvoudig werkvolk in mijn directe omgeving.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zal je zelf wel een keer opgezopen hebben tot je zo zat was dat je een gat in je geheugen hebt gezopen.
En dan zoals het een echte kut-VVD'er betaamt het werkvolk (dat alleen maar bier zuipt) de schuld geven.
Met een lekkere Iwaniussigaar.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Handleiding het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment ook even heerlijk aan het acclimatiseren met een stevige paffert!
Op jezelf na dan?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb geen eenvoudig werkvolk in mijn directe omgeving.
Iwanius!quote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Handleiding het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment ook even heerlijk aan het acclimatiseren met een stevige paffert!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |