Zou jij Samzz seksen.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een andere TT maar deze is ook wel goed.
Komt goed uit, Tardis komt net onlinequote:Op maandag 11 juni 2018 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zin in een zacht gekookt eitje
eerst moeten Hans en ik nog eens langskomenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit begint een vreemd gesprek te worden.
dat soort vunzigheid beter in R&P inderdaad. bah, dit hier een gristelijke SCquote:
Ik kijk een beetje uit met wat ik zeg. Ik wil geen Azpi 2.0 worden.quote:
Zacht gekookt eitje is altijd goedquote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt goed uit, Tardis komt net online
quote:Op 11-06-2018 10:38 schreef LCMS
Kom nou eens terug, mongool
Wat een negatieve wending weer.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt goed uit, Tardis komt net online
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
Ik heb Drug vriendelijk laten weten dat hij terug moet komen:
[..]
Echt hè, amenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat soort vunzigheid beter in R&P inderdaad. bah, dit hier een gristelijke SC
Geen zin meerquote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
eerst moeten Hans en ik nog eens langskomen
je zegt net toch zelf dat je een eitje gaat koken?quote:
Geen zorgen, kom wel alleen dan maar maak het goed voor 2quote:
Nu durf ik echt niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen zorgen, kom wel alleen dan maar maak het goed voor 2
ben alles behalve negatief. jij trekt je alles negatief aan das iets andersquote:Op maandag 11 juni 2018 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
Pensyl is de laatste negatieve persoon hier
Echt hequote:
Wil je niet praten over Azpi als hij er niet is?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje uit met wat ik zeg. Ik wil geen Azpi 2.0 worden.
Ongepast, inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je niet praten over Azpi als hij er niet is?
hahahahahahahaquote:
ja, haywood wel jaquote:
Schaamluis?quote:
die zag ik toch al bijna nooitquote:
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzakquote:
oke ashquote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzak
Hoe weet jij datquote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzak
dat idee heb ik ook.quote:
Of DP, of Myrr, of WCHquote:Op maandag 11 juni 2018 13:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook.
wij zitten zo erg op 1 lijn dat je moeten oppassen dat Noel ons niet opsnuift
dat lijkt me een verstandige keuzequote:Op maandag 11 juni 2018 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het zit wel in een kluis waar haar kind niet bij kan.
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.quote:
Ik dacht eigenljik dat dat kind juist in de kluis zatquote:Op maandag 11 juni 2018 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het zit wel in een kluis waar haar kind niet bij kan.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.
Ik vind je grappig vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo preuts?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het een smerig idee, heb daarom niet gelachen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2018 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
sinds ik een paar dagen ouder ben geworden
Zelfkennis heeft ze al, nu nog zelfspot.quote:
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
Niemand snapt wat van een opdracht behalve onze groep. We zijn te gierig om te delen, haha
en terecht.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
Niemand snapt wat van een opdracht behalve onze groep. We zijn te gierig om te delen, haha
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
en het resulteert er altijd in dat ze goed genaaid wordt door haar groepsgenotenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.
Dat klopt. Echt zielsgelukkig als ik straks stage ga lopen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.
Oude SC's teruglezen is nooit leuk geweest.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Oude SC's teruglezen is niet echt leuk als er overal #ANONIEM staat
Als haags nou zijn account laat opheffen staat half FOK! vol met #ANONIEMquote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Oude SC's teruglezen is niet echt leuk als er overal #ANONIEM staat
kun je daar wel fokken?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Echt zielsgelukkig als ik straks stage ga lopen.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als haags nou zijn account laat opheffen staat half FOK! vol met #ANONIEM
god wat een kutkleurquote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
Ik verwijs graag nog eens naar deze post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wil jij even op je taalgebruik letten?quote:
Goed moment voor Haags om bij terugkomst te vragen naar betere arbeidsvoorwaardenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Danny is woest nu. Hij loopt duizenden aan inkomsten mis
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef xcachet het volgende:
Schaam mij altijd wel een beetje voor mijn oude posts. Maar om die driedubbele moord kon ik lachen.
zolang je maar kan appenquote:Op maandag 11 juni 2018 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit dan hopelijk nog maar weinig achter de computer. Dus nee, denk het niet.
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit dan hopelijk nog maar weinig achter de computer. Dus nee, denk het niet.
Zonder context is deze uitspraak wel heavy hoorquote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef xcachet het volgende:
Maar om die driedubbele moord kon ik lachen.
Woon niet echt in die regio, pannenkoek.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net zo geschift als Michael P., ligt wellicht aan regio.
sowquote:Op maandag 11 juni 2018 14:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Woon niet echt in die regio, pannenkoek.
Hahaquote:Op maandag 11 juni 2018 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zonder context is deze uitspraak wel heavy hoor
Ziek dit.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:59 schreef xcachet het volgende:
Schaam mij altijd wel een beetje voor mijn oude posts. Maar om die driedubbele moord kon ik lachen.
Waarom doen jullie nu zo bloed serieus maar als ik word uitgescholden hier moet ik niet miepen, want dan was het een grapjequote:
Wie is hier nou serieus sukkeltjequote:Op maandag 11 juni 2018 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doen jullie nu zo bloed serieus maar als ik word uitgescholden hier moet ik niet miepen, want dan was het een grapje
Ik ben Gigolo in opleiding, mag ik bij jou komen stagelopen?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom doen jullie nu zo bloed serieus maar als ik word uitgescholden hier moet ik niet miepen, want dan was het een grapje
Verbaal he le maal kapotquote:
he plensyquote:
dat weet ik toch al, popjequote:Op maandag 11 juni 2018 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik dat hier vertel weten jullie meteen waar ik stage loop.
Les 1: Je kan nooit op vrouwen rekenenquote:Op maandag 11 juni 2018 14:08 schreef LCMS het volgende:
Wel frappant dat Samzz een naamtopic krijgt en het vervolgens laat afweten
die ligt in haar blote kont in de tuinquote:Op maandag 11 juni 2018 14:08 schreef LCMS het volgende:
Nou op de pens van Aber kan ik de hele financiele balans van Ahold kwijt hoor.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Les 1: Je kan nooit op vrouwen rekenen
Buit is binnen.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:08 schreef LCMS het volgende:
Haha nog steeds die aber fetishquote:Op maandag 11 juni 2018 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nou op de pens van Aber kan ik de hele financiele balans van Ahold kwijt hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2018 14:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nou op de pens van Aber kan ik de hele financiele balans van Ahold kwijt hoor.
Typisch weer iets wat xcachet zou zeggen dus.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:07 schreef LCMS het volgende:
Is driedubbel eigenlijk goed? Ik lees dit heel vaak maar juiste woord zou toch drievoudig moeten zijn ofzo. Driedubbel klinkt als dat je driemaal 2 personen omlegt.
wie?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch weer iets wat xcachet zou zeggen dus.
Zal ik jou eens wat zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch weer iets wat xcachet zou zeggen dus.
Vertel me meerquote:Op maandag 11 juni 2018 14:09 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die ligt in haar blote kont in de tuin
Patatquote:
Ja maar de helft is 0,5 en 0,5 * 0,5 = 0,25 natuurlijk snap dat danquote:Op maandag 11 juni 2018 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er staat nergens de helft van hoeveel.
gaat je niet lukkenquote:
DOn't cry for me Argentina. Chaiquote:
lquote:
linkquote:Op maandag 11 juni 2018 14:24 schreef LCMS het volgende:
Vraag me af wie er op dumpert nou weer die Braddiebash heeft geplaatst
?????quote:Op maandag 11 juni 2018 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
DOn't cry for me Argentina. Chai
[..]
l
je halloootje kwam een l te kort..quote:
Waarom heeft Befbekje zijn account verwijderd?quote:Op maandag 11 juni 2018 14:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh nu zie ik het ook laughing out loud
Om vervolgens met een andere door te postenquote:Op maandag 11 juni 2018 14:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom heeft Befbekje zijn account verwijderd?
Het houdt de gemoederen bezig.quote:Op maandag 11 juni 2018 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Om vervolgens met een andere door te posten
Privacy gedoequote:Op maandag 11 juni 2018 14:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Waarom heeft Befbekje zijn account verwijderd?
Wij zingen met de theatergroep een kerkkoor versie van Drank & Drugsquote:Op maandag 11 juni 2018 14:17 schreef xcachet het volgende:
Driedubbel - Lil Kleine
Kan zo een mooie opvolgende hit worden op Vier Keer Duurder.
Rare keuze voor een kerkkoor maar okeequote:Op maandag 11 juni 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zingen met de theatergroep een kerkkoor versie van Drank & Drugs
Super awkward. "Alle chickies zeggen jaaaa, tegen MADMAAAAA!"
Theatergroepquote:Op maandag 11 juni 2018 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rare keuze voor een kerkkoor maar okee
Ik wil dit op film en op Dumpert zien.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zingen met de theatergroep een kerkkoor versie van Drank & Drugs
Super awkward. "Alle chickies zeggen jaaaa, tegen MDMAAAAA!"
Oeiquote:Op maandag 11 juni 2018 15:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik al op Facebook een huilende TARDIS. geruststellen.
ik nietquote:Op maandag 11 juni 2018 15:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil dit op film en op Dumpert zien.
maar het gaat hier over dubbels niet over helftenquote:Op maandag 11 juni 2018 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar de helft is 0,5 en 0,5 * 0,5 = 0,25 natuurlijk snap dat dan
Nou ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 11 juni 2018 15:52 schreef LCMS het volgende:
mijn nieuwe note is echt onterecht en daarom ga ik lekker janken
thanks voor de uitleg via facebook. voel me speciaal nu.quote:
ow, ik wist niet dat jij echt Rintje Ritsma heettequote:Op maandag 11 juni 2018 15:58 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
thanks voor de uitleg via facebook. voel me speciaal nu.
eet een wortelquote:
tr voor openbaring privegegevensquote:Op maandag 11 juni 2018 15:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, ik wist niet dat jij echt Rintje Ritsma heette
Annaquote:Op maandag 11 juni 2018 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
Op wie zal ik fappen, Anna of Suzanne?
Achternamen?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
Op wie zal ik fappen, Anna of Suzanne?
16 gradenquote:Op maandag 11 juni 2018 16:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver, morgen zal het weer minder worden
wordt het weer minder? of wordt het weer weer minder?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gatver, morgen zal het weer minder worden
Ja zo spijtig, ben net nog even lekker op de fiets voer wezen halen voor de cavia's. Is zo fijn he die zon, ben zelf inmiddels heel heel heel licht bruinquote:
Gelukkig heb je 393.501 soorten sushi om t weer iets minder eentonig te makenquote:Op maandag 11 juni 2018 16:49 schreef Vasion het volgende:
Ik dacht, laat ik eens sushi kopen, klein happie naast mn pils, man was is dat eentonig
Gebakken, gegrild, rauw?quote:
Nee, de sushi an sich. Ik snap niet dat, met name meiden, hier zo gek van zijnquote:Op maandag 11 juni 2018 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gelukkig heb je 393.501 soorten sushi om t weer iets minder eentonig te maken
Nou ik ook nietquote:Op maandag 11 juni 2018 16:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, de sushi an sich. Ik snap niet dat, met name meiden, hier zo gek van zijn
Wat ga je etenquote:Op maandag 11 juni 2018 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, zo maar eens richting de Lidl.
Hmmm... Bloed of vlees?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ash heeft nog een worst in de aanbieding
was altijd al sub dus jahquote:Op maandag 11 juni 2018 16:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey
Ben toch blij dat mijn bevel heeft geholpen
Die eene met zoete rijst en zalm vind ik nog wel lekker. de restquote:Op maandag 11 juni 2018 16:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die met komkommer erin maakt het wel fijn, maar die andere
aangezien hij ook liegt over zijn cash en appartementen, heb ik het idee dat het een microworst isquote:
Denk bamischijven want die heb ik nog liggen. Net fruit gegeten maar wil bij de Lidl nog even verse sap halen.quote:
Dan wacht ik wel tot ik thuis ben.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
aangezien hij ook liegt over zijn cash en appartementen, heb ik het idee dat het een microworst is
Ja en ook daar niet teveel van weerquote:Op maandag 11 juni 2018 16:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die eene met zoete rijst en zalm vind ik nog wel lekker. de rest
Alleen bamischijvenquote:Op maandag 11 juni 2018 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk bamischijven want die heb ik nog liggen. Net fruit gegeten maar wil bij de Lidl nog even verse sap halen.
2 bamischijven is wel meer dan genoeg, net ook al wat gegeten he. Zijn wel kleintjes trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2018 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen bamischijven?
Hier kipstukjes, pasta en linzen.
Oh okay. Ik zie bij bamischijven altijd die meuk die ze bij de frituur hebben voor mequote:Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 bamischijven is wel meer dan genoeg, net ook al wat gegeten he. Zijn wel kleintjes trouwens.
Ik vind die van de snackbar niet lekker haha.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh okay. Ik zie bij bamischijven altijd die meuk die ze bij de frituur hebben voor me.
Jammiequote:Op maandag 11 juni 2018 17:02 schreef LCMS het volgende:
Ik eet zo lekker snijbonen en rijst en een karbonade
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2018 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind die van de snackbar niet lekker haha.Deze zijn voor in de oven.
Die denken dat t gezond is of zo?quote:Op maandag 11 juni 2018 16:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, de sushi an sich. Ik snap niet dat, met name meiden, hier zo gek van zijn
Bijna, maar liep uit op een fiascoquote:
Hey mooie profielfotoquote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er niet lekker opgaan als ik weet dat mannen zich op een foto van mij aftrekken
kijk voor dit soort humor kom je terugquote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee, zaalvoetbal is alweer 2 maandjes terug voor mij
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit zelf ook heb gemistquote:Op maandag 11 juni 2018 17:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hans heeft seks gehad met Ober.
Je hebt echt veel gemist.
Hahahaquote:Op maandag 11 juni 2018 17:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik dit zelf ook heb gemist
Eerder een "Ik moet de trein halen, maar die is pas in de ochtend om 7:00. Mag ik dan bij jou slapen?"quote:
Mals wel?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer, had een nog een mooie vleesstaaf als toetje
niet hoor, ik heb nl veel gefantaseerd over bepaalde fokstersquote:Op maandag 11 juni 2018 17:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hans heeft seks gehad met Ober.
Je hebt echt veel gemist.
Wie? Crip?quote:Op maandag 11 juni 2018 17:23 schreef Drug het volgende:
[..]
niet hoor, ik heb nl veel gefantaseerd over bepaalde foksters
oehh bummer 😯quote:Op maandag 11 juni 2018 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerder een "Ik moet de trein halen, maar die is pas in de ochtend om 7:00. Mag ik dan bij jou slapen?"
Nee.
"O/... dan kan ik nu beter gaan".
Ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |