Zou jij Samzz seksen.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik had een andere TT maar deze is ook wel goed.
Komt goed uit, Tardis komt net onlinequote:Op maandag 11 juni 2018 12:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zin in een zacht gekookt eitje
eerst moeten Hans en ik nog eens langskomenquote:Op maandag 11 juni 2018 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit begint een vreemd gesprek te worden.
dat soort vunzigheid beter in R&P inderdaad. bah, dit hier een gristelijke SCquote:
Ik kijk een beetje uit met wat ik zeg. Ik wil geen Azpi 2.0 worden.quote:
Zacht gekookt eitje is altijd goedquote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt goed uit, Tardis komt net online
quote:Op 11-06-2018 10:38 schreef LCMS
Kom nou eens terug, mongool
Wat een negatieve wending weer.quote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt goed uit, Tardis komt net online
Ik ook.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef LCMS het volgende:
Ik heb Drug vriendelijk laten weten dat hij terug moet komen:
[..]
Echt hè, amenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat soort vunzigheid beter in R&P inderdaad. bah, dit hier een gristelijke SC
Geen zin meerquote:Op maandag 11 juni 2018 12:59 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
eerst moeten Hans en ik nog eens langskomen
je zegt net toch zelf dat je een eitje gaat koken?quote:
Geen zorgen, kom wel alleen dan maar maak het goed voor 2quote:
Nu durf ik echt niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geen zorgen, kom wel alleen dan maar maak het goed voor 2
ben alles behalve negatief. jij trekt je alles negatief aan das iets andersquote:Op maandag 11 juni 2018 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
Pensyl is de laatste negatieve persoon hier
Echt hequote:
Wil je niet praten over Azpi als hij er niet is?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje uit met wat ik zeg. Ik wil geen Azpi 2.0 worden.
Ongepast, inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je niet praten over Azpi als hij er niet is?
hahahahahahahaquote:
ja, haywood wel jaquote:
Schaamluis?quote:
die zag ik toch al bijna nooitquote:
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzakquote:
oke ashquote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzak
Hoe weet jij datquote:Op maandag 11 juni 2018 13:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker baffen in je tweede appartement met 10k in je broekzak
dat idee heb ik ook.quote:
Of DP, of Myrr, of WCHquote:Op maandag 11 juni 2018 13:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook.
wij zitten zo erg op 1 lijn dat je moeten oppassen dat Noel ons niet opsnuift
dat lijkt me een verstandige keuzequote:Op maandag 11 juni 2018 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het zit wel in een kluis waar haar kind niet bij kan.
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.quote:
Ik dacht eigenljik dat dat kind juist in de kluis zatquote:Op maandag 11 juni 2018 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het zit wel in een kluis waar haar kind niet bij kan.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.
Ik vind je grappig vandaag.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Door Myrr opgesnoven worden vind ik wel een geil idee. Komen we toch nog op een manier bij haar binnen.
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo preuts?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vind het een smerig idee, heb daarom niet gelachen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2018 13:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
sinds ik een paar dagen ouder ben geworden
Zelfkennis heeft ze al, nu nog zelfspot.quote:
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
Niemand snapt wat van een opdracht behalve onze groep. We zijn te gierig om te delen, haha
en terecht.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
Niemand snapt wat van een opdracht behalve onze groep. We zijn te gierig om te delen, haha
quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef xcachet het volgende:
en het resulteert er altijd in dat ze goed genaaid wordt door haar groepsgenotenquote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.
Dat klopt. Echt zielsgelukkig als ik straks stage ga lopen.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hebt echt vet veel groepsprojecten gehad door de jaren heen.
Oude SC's teruglezen is nooit leuk geweest.quote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Oude SC's teruglezen is niet echt leuk als er overal #ANONIEM staat
Als haags nou zijn account laat opheffen staat half FOK! vol met #ANONIEMquote:Op maandag 11 juni 2018 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Oude SC's teruglezen is niet echt leuk als er overal #ANONIEM staat
kun je daar wel fokken?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Echt zielsgelukkig als ik straks stage ga lopen.
Waar is hij eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2018 13:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als haags nou zijn account laat opheffen staat half FOK! vol met #ANONIEM
god wat een kutkleurquote:Op maandag 11 juni 2018 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
Ik verwijs graag nog eens naar deze post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |