quote:Op maandag 11 juni 2018 10:23 schreef espri het volgende:
[..]
Echt? Dus niet voor het hout? Dan mijn excuses![]()
Laat nu maar 2 nieuwen er in komen.
schiet eens op dan...kunnen de cosdames je keuren :quote:
alles is opquote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik snap er geen jota meer van.
Ze hebben gisteren zoveel eten binnen gekregen, hoe kunnen ze dan flauw zijn van de honger.
omdat het huilies zijn?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze hebben gisteren zoveel eten binnen gekregen, hoe kunnen ze dan flauw zijn van de honger.
Zijn ook nog eens vreselijk ondankbaarquote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef snetje het volgende:
Geen eten meer meenemen!! Geef het door!!! Ze willen geen voedsel meer ..maken er alleen maar ruzie om...
Het ging om de open dag, toen hebben ze te weinig gegeten.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was afgelopen zaterdag tijdens de Utopen dagquote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
hm zo eens kijken hoe dit door het fbschuim ontvangen wordt...daar zitten heel veel do-goodersquote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef snetje het volgende:
Geen eten meer meenemen!! Geef het door!!! Ze willen geen voedsel meer ..maken er alleen maar ruzie om...
vleeskeuring?quote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
schiet eens op dan...kunnen de cosdames je keuren :
Ze willen helemaal niets meer ruilen, alleen geld verdienenquote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef snetje het volgende:
Dat snap ik nog steeds niet dat ze dat nog niet hebben gekocht, zelf brood maken en pannenkoeken bakken..quote:Op maandag 11 juni 2018 10:28 schreef snetje het volgende:
Alleen een grote zak meel wordt nog toegestaan ...
[ afbeelding ]
Ik denk dat Christel het over zaterdag had. Vanaf half negen kwamen er constant mensen binnen en ze hadden geen tijd om te eten. Daarom wil ze as zaterdag iedereen voorzien van eten en drinken.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ja ik ook nietquote:Op maandag 11 juni 2018 10:29 schreef espri het volgende:
[..]
Dat snap ik nog steeds niet dat ze dat nog niet hebben gekocht, zelf brood maken en pannenkoeken bakken..
eigenlijk ook niet slim van dat schuim om aan bederf onderhevig voedsel mee te nemen.quote:Op maandag 11 juni 2018 10:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh nu al. Naj ja dan bederft het ook niet in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |