Dit idd. Hoe kun je dat als automobilist niet wetenquote:
door die huehue denk ik nu aan WCHquote:Op zondag 10 juni 2018 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Goede postgeschiedenis hoor, als dit je enige account is... gelijk in de sc en alles van iedereen weten terwijl je niet een mee hebt gepost
Heel geloofwaardig
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Ik kan nog wel redelijk overtuigend zijn.
maar ik zou dit alleen doen als er van de andere kant verkeer aankomt.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. Hoe kun je dat als automobilist niet weten.
Anne Fleur Dekkerquote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?
Weet niet of ze echt links waren. Eentje was links maar die is nog steeds links alleen over een paar dingen is ze anders gaan denken.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?
Mertesacker stopt, Koscielny tot december eruit en oud en Mustafi is kak. Sokratis bedoel je van Dortmund? Ja moet er nog 1 bij. Mag ook een groot talent als Pavard zijn die al wel in de basis staat op een deftig niveau.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CB's, ook na aankoop van die Tzatziki-boy? (sorry, kom ff niet op z'n naam) -> Nog een tweede? Voor de basis dan, of voor de breedte?
Haha, moest lachen om dat laatstequote:Op zondag 10 juni 2018 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of ze echt links waren. Eentje was links maar die is nog steeds links alleen over een paar dingen is ze anders gaan denken.
Meesten hadden niet echt een goed gedefinieerde mening over zulke dingen dus als je dan wat zinnigs zegt nemen ze het al snel aan.
beter gewoon altijd je rust bewarenquote:Op zondag 10 juni 2018 22:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je maar geen iPhone stelen of zijn kind met de dood bedreigen
Eerst kon ik wel goed met hem maar op een gegeven moment escaleerde het volledig uit de hand.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
en op Jimmy, Noel, mmg, Niels, xcachet een tijdje en dan vergeet ik er vast nog een aantal
Bedoelde het niet negatief hoor, maar het kwam in eerste instantie wel over alsof het domme mensen waren die je van alles wijs kan maken.quote:
Ja Soktratis, die. Kwam ff niet op de naam. Platgeslagen dus nog iemand voor naast Sokratis, en dan Mustafi en Mavropanos daarachter, idealiter?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mertesacker stopt, Koscielny tot december eruit en oud en Mustafi is kak. Sokratis bedoel je van Dortmund? Ja moet er nog 1 bij. Mag ook een groot talent als Pavard zijn die al wel in de basis staat op een deftig niveau.
Denk dat Mustafi nog wel enigszins te fixen valt onder Emery, tenminste dat hoop ik. Chambers en Holding zijn te matig momenteel. Mavropanos nog echt een talent, maar die gaat wel baat hebben bij Sokratis, dat is ook een Griek.
Ja ligt aan de situatie. Ik ga zo veel mogelijk aan de kant. De Nederlandse wegen zijn over het algemeen breed genoeg om een ambulance te laten passeren wanneer je zo veel mogelijk rechts houdt.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar ik zou dit alleen doen als er van de andere kant verkeer aankomt.
Verreweg het grootste gedeelte van de populatie is dom.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedoelde het niet negatief hoor, maar het kwam in eerste instantie wel over alsof het domme mensen waren die je van alles wijs kan maken.
Nee het is Chequote:Op zondag 10 juni 2018 22:51 schreef LCMS het volgende:
ik ga voor Noel. Kloon aangemaakt in de periode dat hij een permban had, zodat hij alles toch nog fatsoenlijk mee kon lezen.
Is toch een hele lieve jongenquote:Op zondag 10 juni 2018 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
God moge het weten.
[..]
Ergens oktober?
je weet niet waarom je iets gehad hebt met iemand?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
God moge het weten.
[..]
Ergens oktober?
Mijn zus kwam ook vroeger met de vreemdste figuren thuis, dus ik heb die vraag maar laten varen jaren geleden.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij je dat niet afvraagt
Ja, Chambers zou ik verkopen. Pavard lijkt me interessant, maar een Benatia zou veiliger zijn. Geen idee wat er daadwerkelijk beschikbaar is, het budget van Arsenal is ook redelijk krap.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja Soktratis, die. Kwam ff niet op de naam. Platgeslagen dus nog iemand voor naast Sokratis, en dan Mustafi en Mavropanos daarachter, idealiter?
Hey SEquote:Op zondag 10 juni 2018 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
gedraagt se zich of moet straks weer op mijn account verder?
Je moet straks op Hzaw verder, Se wordt zo gebandquote:Op zondag 10 juni 2018 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
yo sequote:Op zondag 10 juni 2018 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is het spoor bijster. Ze zei net dat ze mij mocht hahah kom opquote:Op zondag 10 juni 2018 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
nee je hebt ook geen ban op je andere accountquote:Op zondag 10 juni 2018 22:52 schreef Mariocash het volgende:
Ik ben gewoon mezelf. Je kan niet eens posten als je geband bent.
Ik las ergens 50 miljoen? No clue of het euro of pond is verder, maar dat is anno 2018 aan de krappe kant ja.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, Chambers zou ik verkopen. Pavard lijkt me interessant, maar een Benatia zou veiliger zijn. Geen idee wat er daadwerkelijk beschikbaar is, het budget van Arsenal is ook redelijk krap.
Hahaha.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je moet straks op Hzaw verder, Se wordt zo geband
Abi, welk andere account bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee je hebt ook geen ban op je andere account
ik zeg ook abi en ben tata wat is daar mis meequote:Op zondag 10 juni 2018 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Abi zeggen en doen alsof je tata bent![]()
Is goed met je che
Jij bent een wiggerquote:Op zondag 10 juni 2018 22:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zeg ook abi en ben tata wat is daar mis mee
lolquote:Op zondag 10 juni 2018 22:59 schreef Mariocash het volgende:
Siktir git, i’m out. Fijne avond aan een ieder toegewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |