Dit idd. Hoe kun je dat als automobilist niet wetenquote:
door die huehue denk ik nu aan WCHquote:Op zondag 10 juni 2018 22:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Goede postgeschiedenis hoor, als dit je enige account is... gelijk in de sc en alles van iedereen weten terwijl je niet een mee hebt gepost
Heel geloofwaardig
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?quote:Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Altijd eigenlijk. Ik kan nog wel redelijk overtuigend zijn.
maar ik zou dit alleen doen als er van de andere kant verkeer aankomt.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit idd. Hoe kun je dat als automobilist niet weten.
Anne Fleur Dekkerquote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?
Weet niet of ze echt links waren. Eentje was links maar die is nog steeds links alleen over een paar dingen is ze anders gaan denken.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus linkse meisjes werden ineens een rechtse realist?
Mertesacker stopt, Koscielny tot december eruit en oud en Mustafi is kak. Sokratis bedoel je van Dortmund? Ja moet er nog 1 bij. Mag ook een groot talent als Pavard zijn die al wel in de basis staat op een deftig niveau.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
CB's, ook na aankoop van die Tzatziki-boy? (sorry, kom ff niet op z'n naam) -> Nog een tweede? Voor de basis dan, of voor de breedte?
Haha, moest lachen om dat laatstequote:Op zondag 10 juni 2018 22:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet niet of ze echt links waren. Eentje was links maar die is nog steeds links alleen over een paar dingen is ze anders gaan denken.
Meesten hadden niet echt een goed gedefinieerde mening over zulke dingen dus als je dan wat zinnigs zegt nemen ze het al snel aan.
beter gewoon altijd je rust bewarenquote:Op zondag 10 juni 2018 22:46 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Moet je maar geen iPhone stelen of zijn kind met de dood bedreigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |