Ja. Hoezo?quote:
Jawel want in werkelijkheid deel jij die mening niet en frass welquote:Op zondag 10 juni 2018 21:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar als ik de mening over paarden deel dan ben ik toch niet aan het whiteknighten. Anders zou Frass nu jou aan het wk'en zijn
Ben altijd serieus hier, ben alleen tegen paardenpoep in woonwijken wat je soms wel eens ziet. buiten de bebouwde kom moet het gewoon kunnen.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jawel want in werkelijkheid deel jij die mening niet en frass wel
Ja. Die hangen voornamelijk aan de koets, dus het paard hoeft dat gewicht niet mee te zeulen. Daarnaast is het makkelijk een bezem en schep meenemen op de koetsquote:Op zondag 10 juni 2018 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij koetsen hebben ze wel opvangzakken?
Hey een dansende vuurtorenquote:Op zondag 10 juni 2018 21:42 schreef Vasion het volgende:
KLB / Samzz verdient een tagje!!
Schat, deze is voor jou
Bij normaal paardrijden kan je ook gewoon een poepzak omdoen, is zelfs in sommige gebieden/steden verplichtquote:Op zondag 10 juni 2018 21:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij koetsen hebben ze wel opvangzakken?
Dat is eem youtubelinkje. Wil je me rickrollen?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:42 schreef Vasion het volgende:
KLB / Samzz verdient een tagje!!
Schat, deze is voor jou
haha een xcachet omdoenquote:Op zondag 10 juni 2018 21:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bij normaal paardrijden kan je ook gewoon een piepzak omdoen, is zelfs in sommige gebieden/steden verplicht
Ah okequote:Op zondag 10 juni 2018 21:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ben altijd serieus hier, ben alleen tegen paardenpoep in woonwijken wat je soms wel eens ziet. buiten de bebouwde kom moet het gewoon kunnen.
xDquote:
Zit hier hoofdschuddend echter mijn laptop. Gaat weer nergens over, maar er wordt flink gecared. Zou bijna denken dat enkele users hier door de paardenstond zijn uitgegleden met hun fiets.quote:
Hoe ruim jij het op, heb je een eigen machine en hoe ziet zo’n poepschepper eruitquote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Hoezo?
Ook de opgang naar t strand vegen we dagelijks met de machine.
Kijk uit dat je geen hersenschudding krijgtquote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit hier hoofdschuddend echter mijn laptop. Gaat weer nergens over, maar er wordt flink gecared. Zou bijna denken dat enkele users hier door de paardenstond zijn uitgegleden met hun fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |