Handig dan zijn je bananen met een uur al pleitequote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja op...het kan niet dicht dus in het kastje kon ik niet zeggen....okee hij heeft een tafeltje gemaakt om het eten op te zetten
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommigen doen weinigquote:Op zondag 10 juni 2018 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig dan zijn je bananen met een uur al pleite
Dat is ook zo. Maar ja een gat van een meter en je hebt een aardige koelingquote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)quote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Tis dat we niet kunnen stemmen, maar John had die van mijquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Hout is beter dan brood en pindakaas tochquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van welquote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van wel
Yup, 2 weken dan liggen de vissies op het droge.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet de min 2liter pp aan water nietquote:Op zondag 10 juni 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
Iedereen pakt al een zak water om te douchen uit de vijver, nu voor elke wc ganger een emmer
Lekker duurzaamquote:Op zondag 10 juni 2018 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vergeet de min 2liter pp aan water niet
en de was
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |