Heb je toevallig met mijn dochter liggen ballen? ( zie mijn PoHi : KLB / Mijn dochter heeft een SOA )quote:Op zondag 10 juni 2018 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn zak jeukt door de zweetresten
klacht: geen kraan/douche in de buurt hebben
Fietsopaquote:Op zondag 10 juni 2018 18:20 schreef VleesLollie het volgende:
[..]
Heb je toevallig met mijn dochter liggen ballen? ( zie mijn PoHi : KLB / Mijn dochter heeft een SOA )
Niet iedereen kan dit waarderenquote:
vraag je dit voor een vriend?quote:Op zondag 10 juni 2018 18:55 schreef halfway het volgende:
Mag je je zak ook al niet wassen tijden Ramadan? #geitenkaas
Ja sorry hoor maar het is o.a. jouw moeder die altijd loopt te zaniken als ik mijn ongeschoren scrotum in haar mond leg.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Moet je nog wat meer je haren van je ballen scheren kankermiet. Echt wat dat voor een trend is
Sta ik bij de voetbal onder de does ben ik de enige met een bos haar zoals god het bedoelt heeft.
Haha een moeder opmerking en het woordje scrotum hahaquote:Op zondag 10 juni 2018 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar het is o.a. jouw moeder die altijd loopt te zaniken als ik mijn ongeschoren scrotum in haar mond leg.
haha schelden met kanker.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haha een moeder opmerking en het woordje scrotum haha
dat die de andere piemels loopt te inspecteren bij voetbal zegt al genoegquote:
Echt hè.quote:Op zondag 10 juni 2018 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat die de andere piemels loopt te inspecteren bij voetbal zegt al genoeg
En nu?quote:Op zondag 10 juni 2018 23:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ga maar alvast op je knietjes zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|