SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pijn in m'n kop ja, hetgeen matig is
dat hoopte ik ook jaquote:Op zondag 10 juni 2018 18:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Etto maar je hebt altijd pijn, op den duur weet je toch niet anders ;p
kwaliteitquote:Op zondag 10 juni 2018 18:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben aan het zoeken voor meer. Gaan we voor kwaliteit of kwantiteit in deze?
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Vasion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And the most sexy of all...Heb meer zin in die kortharige dame eigenlijk... jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Volgende ronde weer een kans.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb meer zin in die kortharige dame eigenlijk... jammer
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar me manne, dan gaat sanne me banne voor lange
FIFA.quote:
Boktquote:"You need to watch your language"
Dat kind moet in een kofferbak opgesloten worden en ergens in de middle of nowhere gedumpt worden. Uitsterven moeten dat soort gedrochten...
quote:
Ik heb al vijf maanden geen chocolade gegeten.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dit weekend geen chocolade en chips gegeten.
Ik heb 2 weken terug voor het eerst een Twix gekocht omdat het in de aanbieding was. Daarvoor ook heel lang geen chocolade.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al vijf maanden geen chocolade gegeten.
Wauw. Ik kan niet zeggen dat dat voor mij geldt.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb al vijf maanden geen chocolade gegeten.
Jawel, ik merk wel dat het belangrijk is om soms uit te spreken wat je voor de ander voelt.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Wat een pieken en dalen hebben wij in onze relatie gehad maar ik ben zo blij waar we nu zijn.
Ik zei toch dat je dit kon. Ga zo door.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
Je gaat falen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel hoor, nu is het gewoon net- niet. Het gevoel ontbreekt.
Ja wat. Als je career speelt wil je de anthem horen en dat de logo's kloppen, dat is redelijk bepalend voor de sfeer en het gevoel.quote:
Dat is echt lief van je.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, ik merk wel dat het belangrijk is om soms uit te spreken wat je voor de ander voelt.
Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat. Als je career speelt wil je de anthem horen en dat de logo's kloppen, dat is redelijk bepalend voor de sfeer en het gevoel.
Tegen mij doet hij alleen maar naar de laatste tijd.quote:
Ik heb m nog niet, hij moest besteld worden. Nog vier weken wachtenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, wist ik helemaal niet. Heb je foto's?
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet, hij moest besteld worden. Nog vier weken wachten.
Je doet zelf ook naar met je 'als jij het in elkaar zet misschien'quote:Op zondag 10 juni 2018 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen mij doet hij alleen maar naar de laatste tijd.
Je oogst wat je zaait, Professor.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je doet zelf ook naar met je 'als jij het in elkaar zet misschien'
Tegen mij ook. Hij heeft zo zijn fases.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tegen mij doet hij alleen maar naar de laatste tijd.
hier ookquote:Op zondag 10 juni 2018 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben niet dik vind ik zelf, maar kan nog wel wat laagjes af.
Is het niet zo dan? Ik ga niet liefjes doen tegen iemand die steeds naar doet.quote:
Hey zuigertjequote:Op zondag 10 juni 2018 19:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tegen mij ook. Hij heeft zo zijn fases.
Nee klopt. Maar ik ben nu zo ver dat ik er wat kilo's af wil. Dus ik ben begonnen met stoppen met snaaien. En ook met de hamkaascroissaints. Af en toe nog, niet meer ieder weekendquote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee... je bent heel niet dik
geshoptquote:Op zondag 10 juni 2018 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Iemand nog wat leuks gedaan dit weekend?
Met knoflooksaus?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga shoarma eten op een pitabroodje eten, heerlijk.
Volgens mij valt het wel mee hoe naar ik tegen je doe, maar als jij dat zo ervaart ...quote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet zo dan? Ik ga niet liefjes doen tegen iemand die steeds naar doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |