quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Boodschappen gehaald, citroenen vergeten uit mijn tas te halen, twee dagen rondlopen met een netje. Is nu al drie keer gebeurd
Nee. Maar ik vind 'druppel' zo vies klinkenquote:
Hahahahaaaa ja die pipo!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:23 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
De aller incel van 90 days to wed ooit.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Boodschappen gehaald, citroenen vergeten uit mijn tas te halen, twee dagen rondlopen met een netje. Is nu al drie keer gebeurd
Een vriendin met een handtas die naast je looptquote:Op zondag 17 juni 2018 15:48 schreef Dally het volgende:
Zijn er eigenlijk praktische opslag opties voor mannen? Ik bedoel iets dat je bewegingsvrijheid niet in de weg zit en je niet continue in de gaten hoeft te houden of ergens kan laten liggen? Iets in de zin van een heuptasje of zo, maar dan zonder gigantisch voor lul te lopen.
learn how to kiesterquote:Op zondag 17 juni 2018 15:48 schreef Dally het volgende:
Zijn er eigenlijk praktische opslag opties voor mannen? Ik bedoel iets dat je bewegingsvrijheid niet in de weg zit en je niet continue in de gaten hoeft te houden of ergens kan laten liggen? Iets in de zin van een heuptasje of zo, maar dan zonder gigantisch voor lul te lopen.
Vanwaar dat lockpick setje?quote:Op maandag 18 juni 2018 16:19 schreef probeer het volgende:
Zonder tas / op mijn persoon:
Rechter kontzak of linker borstzak: portemonnee
Linker broekzak: telefoon en oordopjes
Rechter broekzak: sleutels, aansteker, sigaretten
In mijn (werk)tas:
duct-tape
babydoekjes
oplader
usb kabeltje
ubs sticks
powerbank
mini-naaisetje
plastic tas
zakmes
poncho
schaar
lockpick setje
deodorant
paar sokken
schrijfgerei en papier
agenda
mini-ehbo setje en medicatie (ibu, para, pam)
tandenborstel
spork
bril
¤50 contant
Snap je dat dan niet?quote:
In dat geval hoef je ook niet stealthy te doen en kun je gewoon deuren intrappen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Snap je dat dan niet?
Als er een nucleaire aanval plaatsvindt in de randstad heb je die gewoon nodig, ook bij een eventuele apocalyps.
Om mijn slot te kunnen openen.quote:
Ja, dat snapte ik al.quote:
Nou nee, ze zitten voornamelijk in mijn tas omdat wanneer ik ze nodig zou hebben om mijn huis binnen te gaan (dit is helaas door mijn eigen domheid al meerdere malen voorgekomen) het heel erg onhandig zou zijn als die dingen in mijn huis zouden liggen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:45 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Snap je dat dan niet?
Als er een nucleaire aanval plaatsvindt in de randstad heb je die gewoon nodig, ook bij een eventuele apocalyps.
Dat is helaas al meerdere malen voorgekomen.quote:Op maandag 18 juni 2018 17:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik al.Maar is er ooit zo'n situatie voorgenomen? Of is het enkel een extra voorzorgsmaatregel voor als je jezelf buitensluit?
Wel stoer dat je dat kunt (sloten openen dus).quote:Op maandag 18 juni 2018 17:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat is helaas al meerdere malen voorgekomen.
Jij bent hier de Zwitsalquote:Op maandag 18 juni 2018 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
TS
Dat je die zooi bij je hebt in Afrika oid dan snap ik het ja, maar niet in een land als Nederland. Dan ben je gewoon een staatsmongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |