Hi gianniquote:
Vind dat soort users vaak erg slordigquote:Op zondag 10 juni 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi gianni. Mijn autisme vindt t wel lastig je naam zonder hoofdletter te typen.
hoofdletters zijn overratedquote:Op zondag 10 juni 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi gianni. Mijn autisme vindt t wel lastig je naam zonder hoofdletter te typen.
hey chaiquote:Op zondag 10 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
Tegen de kleine letters-clan doe je niets helaas.
Zit er helaas ingebakken, jaquote:Op zondag 10 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
Sorry Chaiquote:Op zondag 10 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
walgelijkquote:Op zondag 10 juni 2018 12:43 schreef Chai het volgende:
quote:
Hoi Ama.quote:
Beter flikker je gewoon op met je verzinsels flapdrol. Ga een keer een vrouw aanspreken ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Hoi Ama.
Jimmydean is in het toch ook zo'n azijnlul die op alles en iedereen afgeeft enzo. Afgeven op random mensen tijdens jullie meet enz.
Ik heb dit jou zien zeggen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter flikker je gewoon op met je verzinsels flapdrol. Ga een keer een vrouw aanspreken ofzo.
Een snelle search laat zien dat je op 5 mei 2017 en 2018 iig al met Amarantha gemeet hebt.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij, ook goed. Lekker zo doorgaan.
En ik meet niet dus laat die verzonnen dingen die je over mij gehoord hebt maar achterwege.
Oei, je lijkt nu te beseffen dat zij dit inderdaad gezegd heeft.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter flikker je gewoon op met je verzinsels flapdrol. Ga een keer een vrouw aanspreken ofzo.
Ja ik heb met Ama gemeet, 5 mei vorig jaar.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Een snelle search laat zien dat je op 5 mei 2017 en 2018 iig al met Amarantha gemeet hebt.
Dus je credibiliteit is sowieso naar de kloot á bradder.
ik weet niet hoorquote:Op zondag 10 juni 2018 12:54 schreef JimmyDean het volgende:
Dima is zelfs nog te autistisch voor een goede fittie. Volgende keer maak ik wel weer ruzie met Guus ofzo.
grgr
Wat. Hij zet je op je plek en vervolgens ga je op hem lopen schelden. Whahaha.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:54 schreef JimmyDean het volgende:
Dima is zelfs nog te autistisch voor een goede fittie. Volgende keer maak ik wel weer ruzie met Guus ofzo.
grgr
maar past eigenlijk ook wel bij de beweringen van wat ama over jou gezegd hebt en hoe je in het echt bentquote:Op zondag 10 juni 2018 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik weet niet hoor
maar jij bent diegene die fullretard gaat naar aanleiding van een of andere nietszeggende post van mij
oh? hoe dan?quote:Op zondag 10 juni 2018 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. Hij zet je op je plek en vervolgens ga je op hem lopen schelden. Whahaha.
Jij zegt dat je niet meet en hij zooi verzint. Vervolgens bewijst hij dat je wel meet en dat dus niet verzint waarna jij toegeeft.quote:
Ik zeg de post daarna, in de vorige reeks nog... dat ik Ama gemeet heb, bevrijdingsdag vorig jaar. Dat weet ook iedereen. Maar hij kwam met "mensen" die allemaal shit over mij gezegd zouden hebben. Dat kan sowieso niet want ik heb een persoon gemeet, en die heeft dat ook niet over mij gezegd, is gewoon zielige laster van Dima.quote:Op zondag 10 juni 2018 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt dat je niet meet en hij zooi verzint. Vervolgens bewijst hij dat je wel meet en dat dus niet verzint waarna jij toegeeft.
ik gebruik 'mensen' omdat ik niet gelijk ama erbij wilde betrekkenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg de post daarna, in de vorige reeks nog... dat ik Ama gemeet heb, bevrijdingsdag vorig jaar. Dat weet ook iedereen. Maar hij kwam met "mensen" die allemaal shit over mij gezegd zouden hebben. Dat kan sowieso niet want ik heb een persoon gemeet, en die heeft dat ook niet over mij gezegd, is gewoon zielige laster van Dima.
Beter lezen volgende keer meid.
Ja je zei het nadat ie dat aangafquote:Op zondag 10 juni 2018 13:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeg de post daarna, in de vorige reeks nog... dat ik Ama gemeet heb, bevrijdingsdag vorig jaar. Dat weet ook iedereen. Maar hij kwam met "mensen" die allemaal shit over mij gezegd zouden hebben. Dat kan sowieso niet want ik heb een persoon gemeet, en die heeft dat ook niet over mij gezegd, is gewoon zielige laster van Dima.
Beter lezen volgende keer meid.
Doe mij nu een post waarin Ama shit over mij zegt of geef toe dat je uit je nek lult.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik gebruik 'mensen' omdat ik niet gelijk ama erbij wilde betrekkenomdat dit sowieso nergens over gaat
gaan we drinken?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja je zei het nadat ie dat aangaf.
Maar goed, wat jij wil. Proost.
Ik ga niet anderhalve SC doorspitten over wie wat gezegd heeft. Nu gewoon kappe.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:04 schreef JimmyDean het volgende:
Dat weghalen en die kneus gewoon zijn leugens laten spuien waarbij hij ook nog gewoon iemand gebruikt die er nu niet is...
Ik machtmisbruik jullie allemaal de moederquote:Op zondag 10 juni 2018 13:08 schreef Chai het volgende:
Jammer dat mijn de-escalerende optreden wordt verwijderd.
Ja klopt. Maar het ene bestaan is doellozer dan het ander.quote:
wat is jouw doel?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar het ene bestaan is doellozer dan het ander.
Voor vandaag? Mijn bed mooi opmaken. Dus wachten tot de slopen droog zijnquote:
Dat was volgens mij een bewuste keuze van jouquote:Op zondag 10 juni 2018 13:38 schreef LCMS het volgende:
Ik ga boodschappen doen en ik mis weer wat gecare
Ai, jou ontgaat ook niets hequote:Op zondag 10 juni 2018 13:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was volgens mij een bewuste keuze van jou
Nog even met de blote bips in de tuin?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor vandaag? Mijn bed mooi opmaken. Dus wachten tot de slopen droog zijn.
As we speak.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even met de blote bips in de tuin?
proflofprof, Vergilius der scquote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog even met de blote bips in de tuin?
hoi hansquote:Op zondag 10 juni 2018 13:53 schreef LCMS het volgende:
gisteren had je toch ook je bed al verschoond?
Ai, ik vond je tot nu toe aardig, maar dit is toch wel erg jammer. Die barbecue zal in ieder geval nooit plaatsvinden zolang je geen fiets hebt.quote:
oei... ga er meteen een op marktplaats scoren...quote:Op zondag 10 juni 2018 13:58 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ai, ik vond je tot nu toe aardig, maar dit is toch wel erg jammer. Die barbecue zal in ieder geval nooit plaatsvinden zolang je geen fiets hebt.
Klopt. Ik heb t over de kussenslopen en sprei.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:53 schreef LCMS het volgende:
gisteren had je toch ook je bed al verschoond?
Ettopettoquote:Op zondag 10 juni 2018 13:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
samzz, zuiverste rietsuikerstengel der sc, brenger van de voortreffelijkste zoetigheden en tongstrelende heerlijkheden
Ow okéquote:Op zondag 10 juni 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb t over de kussenslopen en sprei.
Ik ben dol op sierkussens en ik heb zo'n rol dat je achter je rug kunt doen zodat je in bed lekker kunt lezen.quote:
ah vandaar, vond het al zo gek dat je er 2 dagen over deedquote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dol op sierkussens en ik heb zo'n rol dat je achter je rug kunt doen zodat je in bed lekker kunt lezen.
Zojuist allemaal gewassen.
Mooi zo, voorspoedig gegaan dus?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Allemaal hele goede middag!! Jeejjj mijn vloertje ligt er bijna in![]()
Daarna het huis weer proberen stof vrij te krijgen
maar ben er wel super blij mee, volgend jaar de hele woonkamer
Jazekers, de keuken zit er nu in op twee randjes na, anders moet hij weer twee tegels zagen, we kunnen dan beter een randje nemen van een tegel die misschien knapt bij het tegelen van de serre en anders die als laatst van de overgebleven tegels zagen.quote:
Internetquote:
Niks is gratisquote:
Ah ja, dat is zonde inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2018 14:47 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers, de keuken zit er nu in op twee randjes na, anders moet hij weer twee tegels zagen, we kunnen dan beter een randje nemen van een tegel die misschien knapt bij het tegelen van de serre en anders die als laatst van de overgebleven tegels zagen.
Dan moet je elke ochtend een kind naar school brengen en in de hoek van de 1e keer gescheiden moeders gaan staanquote:
Maar wel erg mooi, als het ingevoegd is zal ik wel even een foto plaatsen, dan hebben we voor nog geen 500 euro de hele keuken opgeknapt en vernieuwdquote:
Leen me jouw kind daarvoorquote:Op zondag 10 juni 2018 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan moet je elke ochtend een kind naar school brengen en in de hoek van de 1e keer gescheiden moeders gaan staan
Je hebt eentje die je kan vergroten? Of bedoel je dat je het tafelblad hebt bewerkt?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren mijn tafel weer rond gemaakt. Maar ik wil m denk ik toch liever ovaal.
Helaas mijn dochter gaat met de taxi naar school zoals de meesten die naar die school gaan. Je moet dan wel bij regulier onderwijs komenquote:
shitquote:Op zondag 10 juni 2018 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Helaas mijn dochter gaat met de taxi naar school zoals de meesten die naar die school gaan. Je moet dan wel bij regulier onderwijs komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |