quote:Op zondag 10 juni 2018 11:40 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik wil die was niet meer binnenhebben. Ik wil het echt niet meer hebben. Je kan niet eens meer normaal lopen daar. Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje heb
lkkr optyfeh naar Buren / jary danquote:Op zondag 10 juni 2018 11:40 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik wil die was niet meer binnenhebben. Ik wil het echt niet meer hebben. Je kan niet eens meer normaal lopen daar. Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje heb
Ome Sjon laat eerdaags 's nachts wel even de brandweer komen, is allemaal hartstikke natuurlijk geregeld.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wondervijvert droogd gestaag in zo
paar druppel regen hebben weinig toegeveogd
Die doet niet anders dan klagen over ieder dingetje wat ze doetquote:Op zondag 10 juni 2018 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
lkkr optyfeh naar Buren / jary dan
vervelend mormel
Die wordt inderdaad zichtbaar kleiner.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wondervijvert droogd gestaag in zo
paar druppel regen hebben weinig toegeveogd
Arme vissenquote:Op zondag 10 juni 2018 11:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die wordt inderdaad zichtbaar kleiner.
Mooi geschuurd waaibomenhout ook.. gevonden Achter?quote:Op zondag 10 juni 2018 11:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tafel made by Sjon.
Mee eens.quote:
Wowquote:
Tjonge, wat lekker een open kastje, wat zullen de ratten en muizen smullen.....als dat niet diervriendelijk is dan weet ik het niet meer......quote:
Ze staan er tot hun middel in ofzo? Groter dan je denkt volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wowdat is niet mis. Best veel voor zo'n kleine vijver. Of niet? Ik heb niet zoveel verstand van vissen eigenlijk..
Mwah, paar wat grotere karpers, die zie je natuurlijk snel, maar een zooitje voorntjes, baarsjes die vallen niet op in zo'n vijver.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Wowdat is niet mis. Best veel voor zo'n kleine vijver. Of niet? Ik heb niet zoveel verstand van vissen eigenlijk..
Ja dat is ook weer zo. Diepte zie je niet echt. Maar het blijft een poel natuurlijk zonder stroming en filter.. Maar goed ik heb er verder geen idee vanquote:Op zondag 10 juni 2018 11:51 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ze staan er tot hun middel in ofzo? Groter dan je denkt volgens mij.
Ja, echt gezond zal het niet zijn voor die vissen neem ik aan.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:53 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Diepte zie je niet echt. Maar het blijft een poel natuurlijk zonder stroming en filter.. Maar goed ik heb er verder geen idee van
Paar scholen kleine visjes.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, paar wat grotere karpers, die zie je natuurlijk snel, maar een zooitje voorntjes, baarsjes die vallen niet op in zo'n vijver.
Ze hebben wel een grote plastic opbergdoos met deksel gekregen.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:54 schreef zodeju het volgende:
Zoveel dingen gekregen en niet een teiltje waar je de was in kunt doen of de afwas.....ook geen dichte plastic opberg dozen voor de pasta rijst bloem beschuit koek of wat dan ook.
knuppeluhquote:Op zondag 10 juni 2018 11:57 schreef Jian het volgende:
Godsamme, van zeehondjes moeten afblijven maar die Jessie ..............
nah dr moet wel iets inzitten ..quote:Op zondag 10 juni 2018 11:53 schreef Bumfuzzle het volgende:
Volgens de detectives hier zit er een pomp in die vijver..
Dus dan zal die ook wel bijgevuld worden.
Ik zag al suiker. Zijn de mieren dol op.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:54 schreef zodeju het volgende:
Zoveel dingen gekregen en niet een teiltje waar je de was in kunt doen of de afwas.....ook geen dichte plastic opberg dozen voor de pasta rijst bloem beschuit koek of wat dan ook.
Maar geen idee zeker om daar de pasta e.d. in te doen.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:57 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ze hebben wel een grote plastic opbergdoos met deksel gekregen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 11:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zag al suiker. Zijn de mieren dol op.
Of een koelbox. Ook al heb je geen koelelementen, bewaar je het toch donker en koeler. Aluminium folie om flessen water houdt ook koel.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:54 schreef zodeju het volgende:
Het lijkt wel of deze mensen zelfs nooit gekampeerd hebben......quote:Op zondag 10 juni 2018 12:01 schreef Jemoederniet het volgende:
Eten moet ook droog blijven. In de buitenlucht kruipt 's nachts overal vocht in, zoals in rijst en bloem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |