quote:Op zondag 10 juni 2018 11:40 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik wil die was niet meer binnenhebben. Ik wil het echt niet meer hebben. Je kan niet eens meer normaal lopen daar. Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje heb
lkkr optyfeh naar Buren / jary danquote:Op zondag 10 juni 2018 11:40 schreef mazaru het volgende:
Sanne: Ik wil die was niet meer binnenhebben. Ik wil het echt niet meer hebben. Je kan niet eens meer normaal lopen daar. Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen huisje heb
Ome Sjon laat eerdaags 's nachts wel even de brandweer komen, is allemaal hartstikke natuurlijk geregeld.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wondervijvert droogd gestaag in zo
paar druppel regen hebben weinig toegeveogd
Die doet niet anders dan klagen over ieder dingetje wat ze doetquote:Op zondag 10 juni 2018 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
lkkr optyfeh naar Buren / jary dan
vervelend mormel
Die wordt inderdaad zichtbaar kleiner.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wondervijvert droogd gestaag in zo
paar druppel regen hebben weinig toegeveogd
Arme vissenquote:Op zondag 10 juni 2018 11:41 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Die wordt inderdaad zichtbaar kleiner.
Mooi geschuurd waaibomenhout ook.. gevonden Achter?quote:Op zondag 10 juni 2018 11:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tafel made by Sjon.
Mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |