Schadequote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:02 schreef vosss het volgende: Das ist riesenpech fur grosjean. Ik wist niet dat pech in het duits ook pech was
![]()
dat dacht ik ook maar ze zeiden riesenpech op de duitserquote:
Zou me niets verbazen als die engineers dat bewust hebben gedaan om meer schade te voorkomenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:04 schreef THEFXR het volgende:
dat die engineers dat niet zien op al die laptops
Duurde ook best lang voordat hij het zelf door had?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:04 schreef THEFXR het volgende:
dat die engineers dat niet zien op al die laptops
Saints?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:07 schreef northernlight81 het volgende:
Kijken of Hartley sneller gaat met de nieuwe Honda motor dan Saints met de oude motor (-40pk)
Dat was incl klein foutje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
1.12,7 voor Ricciardo. Valt tegen voor een Q1
renault had te weinig motoren bij hun?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:07 schreef northernlight81 het volgende:
Kijken of Hartley sneller gaat met de nieuwe Honda motor dan Saints met de oude motor (-40pk)
Want?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
Die gaat het niet lang volhouden zo...
[ afbeelding ]
Ricquote:
Haha, klopt ja 😊quote:
Omdat zijn remmen het zo begevenquote:
dat dacht ik ook. Op de duitser denken ze dat het max wasquote:
Maxquote:
zag het in de slomo inderdaad. Dacht dat het ric was omsat die net een snelle ronde had gezet, maar het was max die nog moest beginnen aan zn snelle ronde. Dat scheelde echt niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Max
Goeie muurschuiver van ERI wel trouwens
[ afbeelding ]
Eerder dit weekend ook alquote:
Maar rb gewoon weer 5 en 6 zodra merc en Ferrari die motor opendraaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:15 schreef maniack28 het volgende:
Wel mooie kwali. Goed dicht bij elkaar voor pole position, Ferrari wel lekker snel...
Ze hadden hem allebij, maar tussen p3 en deze kwalificatie is de motor van Saints vervangen door een oude vanwege problemen.quote:
Nee beide, Gasly heeft alles vervangen en Hartley alleen de ICEquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
En Hartley, begrijp ik nu is diegene met de snellere Honda motor?
Dat weet ik niet. Ging er iig vanuit dat ze beiden de upgrade gekregen hadden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
En Hartley, begrijp ik nu is diegene met de snellere Honda motor?
[..]
Zie ook mijn vraag
Die zit met zijn hoofd al in Frankrijk?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:20 schreef vosss het volgende:
Alonso geklopt. Tijd voor zn pensioen want die heeft duidelijk niks meer te zoeken in de F1
Sorry haalde wat door elkaar.quote:
twitter:HondaRacingF1 twitterde op zaterdag 09-06-2018 om 19:58:25UPDATE - An encouraging #FP3 for the team, however right at the end Pierre reported a loss of power. With such short time before Qualifying, we've swapped him back to the previous PU while we analyse what happened #F1 #CanadianGP https://t.co/zBYh3aThCU reageer retweet
Sainz rijdt bij Renaultquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:19 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ze hadden hem allebij, maar tussen p3 en deze kwalificatie is de motor van Saints vervangen door een oude vanwege problemen.
Ah thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:21 schreef Klummie het volgende:
[..]
Sorry haalde wat door elkaar.twitter:HondaRacingF1 twitterde op zaterdag 09-06-2018 om 19:58:25UPDATE - An encouraging #FP3 for the team, however right at the end Pierre reported a loss of power. With such short time before Qualifying, we've swapped him back to the previous PU while we analyse what happened #F1 #CanadianGP https://t.co/zBYh3aThCU reageer retweet
Haha.. ik zat er helemaal naast natuurlijk. Ik bedoelde Gasly ipv Sainz.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
renault had te weinig motoren bij hun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |