Hahahquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kom ik alleen even binnenvallen om een matige grap te maken heb ik dit.
ah okayquote:
Weg met de kutquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is vast niet iets wat mannen willen.
Oh he Zwab.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kom ik alleen even binnenvallen om een matige grap te maken heb ik dit.
Heb wel prijzen gehoord van 140 euro voor een cavia. Heb hier ook 2 lopen die kan ik zo voor 60 euro per stuk verkopen. Heb wel goede resultaten behaald en ben jongen ook snel kwijt. Dus doe het wel goed, denk ik zo. Het is voor mij hobby, nog 2 jaar en dan stop ik met fokken, tegen de tijd dat we dan naar buitenland vertrekken heb ik geen dieren meerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn die showbeestjes ook nog wat waard en val je weleens in de prijzen?
Hier in de wijk loopt ook wel eens een konijntje, die is dan van de kinderboerderij, die laat zich dan ook oppakken en weer naar 'huis' brengenquote:
Zó slecht gaat het nou ook niet met Fok! ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Het is voor mij hobby, nog 2 jaar en dan stop ik met fokken
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zó slecht gaat het nou ook niet met Fok! ..
Zo zo, waar wil je heen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb wel prijzen gehoord van 140 euro voor een cavia. Heb hier ook 2 lopen die kan ik zo voor 60 euro per stuk verkopen. Heb wel goede resultaten behaald en ben jongen ook snel kwijt. Dus doe het wel goed, denk ik zo. Het is voor mij hobby, nog 2 jaar en dan stop ik met fokken, tegen de tijd dat we dan naar buitenland vertrekken heb ik geen dieren meer
In de tokkiewijk bij mn ouders hadden ze altijd konijntjes los lopen, maar ging gewoon prima. Opzich wel leukquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier in de wijk loopt ook wel eens een konijntje, die is dan van de kinderboerderij, die laat zich dan ook oppakken en weer naar 'huis' brengen
Waar alle cavia's heen gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben aan het oriënteren voor Bonaire, maar vind dat de lokale bevolking nogal in een slachtofferrol blijft hangen, ben ook aan het oriënteren op Malaga en aan het kijken naar Nieuw Zeelandquote:
Prima. Prima. Beetje in een opruimbui, als ik een een beetje ruimte heb gemaakt misschien vanavond een laserdisc of twee kijken.quote:
ow, dit heb ik al gelezen laatst volgens mij, wist niet dat jij dat toen wasquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben aan het oriënteren voor Bonaire, maar vind dat de lokale bevolking nogal in een slachtofferrol blijft hangen, ben ook aan het oriënteren op Malaga en aan het kijken naar Nieuw Zeeland
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar alle cavia's heen gaan.Een cavia in je hol douwen is wel wat anders dan een muisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Old school is best school.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Prima. Prima. Beetje in een opruimbui, misschien vanavond een laserdisc of twee kijken.
Nee willen wat van de wereld zien, nu is mijn vriend aan het kijken naar een boot, het leek hem ook leuk om gewoon overal heen te varen, gewoon even oriënteren wat leuk is en wat kanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow, dit heb ik al gelezen laatst volgens mij, wist niet dat jij dat toen was
Ah oké, niet echt om de hoek dus
Bonaire, Malaga en Nieuw Zeeland, toch drie opties die enorm van elkaar verschillen. Wat wil je precies?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ben aan het oriënteren voor Bonaire, maar vind dat de lokale bevolking nogal in een slachtofferrol blijft hangen, ben ook aan het oriënteren op Malaga en aan het kijken naar Nieuw Zeeland
Meh. Daar wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Old school is best school.
3 keer de disc draaien
Dat Azerty ga ik echt nooit meer bestellen trouwens. Wat een teringbende. Kunnen echt niks versturen. Wacht al weken op mijn spullen.
Jij bent de leukste op feestjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Een cavia in je hol douwen is wel wat anders dan een muisje
Het gaat mij om de warmte, met warm weer ben ik vrijwel pijnloosquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bonaire, Malaga en Nieuw Zeeland, toch drie opties die enorm van elkaar verschillen. Wat wil je precies?
maar dan huis verkopen en daarvan leven ofzo op dat moment?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee willen wat van de wereld zien, nu is mijn vriend aan het kijken naar een boot, het leek hem ook leuk om gewoon overal heen te varen, gewoon even oriënteren wat leuk is en wat kan
Gewoon vertrekken en zie wel hoe en watquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar dan huis verkopen en daarvan leven ofzo op dat moment?
Nee alle huizen gaan dan in de verhuurquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar dan huis verkopen en daarvan leven ofzo op dat moment?
Je moet wel centjes hebben lijkt me voor zo'n ondernemingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon vertrekken en zie wel hoe en wat
In Ik Vertrek gaat dat ook altijd goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon vertrekken en zie wel hoe en wat
Centjesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:22 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je moet wel centjes hebben lijkt me voor zo'n onderneming
Ah zo, lekker wel zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee alle huizen gaan dan in de verhuur
Levert altijd interessante tv op.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Ik Vertrek gaat dat ook altijd goed.
Saunaatje voldoende? Ook warm namelijk..........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het gaat mij om de warmte, met warm weer ben ik vrijwel pijnloos
Meestal wel eigenlijk tochquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Ik Vertrek gaat dat ook altijd goed.
Snap niet dat ze spullen op hun site zetten die ze niet hebben en niet aan kunnen komen binnen een week, maar toc op 2-3 dagen zetten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meh. Daar wordt een mens niet vrolijk van.
Ja gewoon via een makelaar, dan zit er een beheerder op en weet een onderhoudsbedrijf die hij dan mag inhuren als er iets mee is.quote:
Hallo dat gek beeld dat verzin jij, dat zijn niet mijn woorden. Misschien voel ik me wel hartstikke comfy bij linnenbroeken en bij de c&a kocht ik zelf ook klerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch al een gek beeld van me qua linnenbroeken enzo dus
Nee sauna is mij iets te, dan ga ik van mijn stokjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Saunaatje voldoende? Ook warm namelijk..........
Niks mis met linnen broeken. Zak moet ook ademen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:24 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch al een gek beeld van me qua linnenbroeken enzo dus
Haha deze escapequote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo dat gek beeld dat verzin jij, dat zijn niet mijn woorden. Misschien voel ik me wel hartstikke comfy bij linnenbroeken en bij de c&a kocht ik zelf ook kleren![]()
Nou, denk het niet anders zijn er geen anderen nodig bij een meetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo dat gek beeld dat verzin jij, dat zijn niet mijn woorden. Misschien voel ik me wel hartstikke comfy bij linnenbroeken en bij de c&a kocht ik zelf ook kleren![]()
Ja? Ik heb willekeurig wat afleveringen gezien maar het was eigenlijk altijd hetzelfdr gedoe. Onvoorbereid, nauwelijks de taal sprekend of een zaak beginnen waar niemand op zit te wachten of denken een krot op te knappen binnen een maand of zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meestal wel eigenlijk tochMisschien niet meteen, maar uiteindelijk wel gewoon
Zeikwijf ben je ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:25 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee sauna is mij iets te, dan ga ik van mijn stokje
Kon Weissman niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Anneloos het volgende:
Zitten hier ook Rotterdammers in? Die zin hebben om een drankje te doen vanavond? Ik verveel me
Ah oké, ja lijkt me ook. Maar met 60 cavia’s zal je er ook wel wat vanaf weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb wel prijzen gehoord van 140 euro voor een cavia. Heb hier ook 2 lopen die kan ik zo voor 60 euro per stuk verkopen. Heb wel goede resultaten behaald en ben jongen ook snel kwijt. Dus doe het wel goed, denk ik zo. Het is voor mij hobby, nog 2 jaar en dan stop ik met fokken, tegen de tijd dat we dan naar buitenland vertrekken heb ik geen dieren meer
Nee gewoon voor leukquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké, ja lijkt me ook. Maar met 60 cavia’s zal je er ook wel wat vanaf weten.
Geen hobby waar je echt veel mee kan verdienen dus, zoals met koi-karpers
Niet? Knap je af op Weismann danquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zo desperate ben ik dan ook weer niet
ohshitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou, denk het niet anders zijn er geen anderen nodig bij een meet
Volgens mij mogen mensen je hier niet echt dus geen idee waarom je dat hier vraagtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Anneloos het volgende:
Zitten hier ook Rotterdammers in? Die zin hebben om een drankje te doen vanavond? Ik verveel me
Oh, je leek me wel zijn type.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kom maar naar Leiden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet? Knap je af op Weismann dan
Sorry wie ben jij?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen mensen je hier niet echt dus geen idee waarom je dat hier vraagt
DM McGrathquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Anneloos het volgende:
Yesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja? Ik heb willekeurig wat afleveringen gezien maar het was eigenlijk altijd hetzelfdr gedoe. Onvoorbereid, nauwelijks de taal sprekend of een zaak beginnen waar niemand op zit te wachten of denken een krot op te knappen binnen een maand of zo.
Misschien dat ze het na een paar jaar afzien en bijbaantjes redden maar ik zou ze toch onder de categorie faalhazen plaatsen eigenlijk.
Doe normaal johquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen mensen je hier niet echt dus geen idee waarom je dat hier vraagt
Ik ben trotse Rotterdammer, maar ik ga geen drankje doen met je.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Anneloos het volgende:
Mortaxx een optie? Als je nog nooit geneukt bent door een lilliputter heb je dat ook meteen mee gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:27 schreef Anneloos het volgende:
Zo staat hij hier ook bekendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat hij alles wilt wat los en vast zit. Daarnaast is het ook een naar mannetje
Ik denk dat ik je over het hoofd gezien heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je me alweer vergeten, kut man deze doet oprecht pijn![]()
Jaquote:
Geen probleem! Fijne avondquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben trotse Rotterdammer, maar ik ga geen drankje doen met je.
sow, lijkt wel een soort Monjellyquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Omdat hij alles wilt wat los en vast zit. Daarnaast is het ook een naar mannetje
Meh. Nooit meegemaakt. Maar ik neuk al dusjaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mortaxx een optie? Als je nog nooit geneukt bent door een lilliputter heb je dat ook meteen mee gemaakt.
Jij gebruikte toch zo’n gast om er weer in te komen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaMaarrr beetje nutteloos q
Wel.
En daten gaat me echt rampzalig af.Hoe is het daar? En met jullie katje?
Hoezo nutteloos?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel.
En in het algemeen gaat daten me echt rampzalig af.Hoe is het daar? En met jullie katje?
Stoppen, nuquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je over het hoofd gezien heb.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gebruikte toch zo’n gast om er weer in te komen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of ik een fijne avond heb, bepaal ik zelf.
Lilliputter?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mortaxx een optie? Als je nog nooit geneukt bent door een lilliputter heb je dat ook meteen mee gemaakt.
ahw Flipsiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel.
En in het algemeen gaat daten me echt rampzalig af.Hoe is het daar? En met jullie katje?
Afstand dit dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo nutteloos?
Ja wel aardig.
Dikje is net 1 geworden, en ze heeft een nieuw ding gekregen.
[ afbeelding ]
Nee flikker maar op, met je kut haar met je kut met je kut, IK GAquote:
Oh echt? Haha. Ja vond wel erg flauw om die gast valse hoop te gevenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dankzij ons (?) gesprek heb ik het afgezegd.
Dankjewel haha.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afstand dit dat.Niet echt habdig
Aaww wat lief. Mooie poes ook
Ja echtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Haha. Ja vond wel erg flauw om die gast valse hoop te geven
Hm ja kan me voorstellen als je het graag wilquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankjewel haha.Het is gewoon stiekem toch confronterender dan gedacht nu iedereen in een relatie lijkt te zitten, samen (gaat) wonen en / of kinderen krijgt.
Hij kijkt wel onvriendelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
Is vast wel iemand dichterbij toch?
Hier nog een bonus Dikpic.
[ afbeelding ]
Ja vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer.
Is vast wel iemand dichterbij toch?
Hier nog een bonus Dikpic.
[ afbeelding ]
Ja Mortaxxquote:
Dat mag altijd Crackie. Knuffels = fijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm ja kan me voorstellen als je het graag wilik wil je anders wel knuffelen
Ze moest deze week naar de dokter voor een prikje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja vast welKomt ook wel goed!
Aww cute cute cute.
Oh ze? En dat noem je dikje?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon last van resting bitch face.
Dat is wel goed nieuws.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moest deze week naar de dokter voor een prikje.
Dokter zei dat alles goed was, qua tanden en ziekten en gewicht. Dus we zijn blij.
Al blijft ze een dwergje.
Ik wilde haar eerst Poepveeg noemen, maar vriendin sprak veto uit.quote:
Serieus? Ik zie altijd die kerel van dat plaatje voor me met die roze letters toen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort is Indo he? Kan er niks aan doen
Poepveeg is wel echt debielquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde haar eerst Poepveeg noemen, maar vriendin sprak veto uit.
Indo? Watquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mort is Indo he? Kan er niks aan doen
Straks vertellen ze me nog dat jij een neger bentquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie altijd die kerel van dat plaatje voor me met die roze letters toen.
Nee. Moeder is klein, vader is onbekend. Ach, nu past ze makkelijker overal in.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel goed nieuws.
En wisten jullie van tevoren dat ze klein zou blijven?
Heb plaatje niet meer. Had ooit wel foto van Mort, gemaakt met cam.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie altijd die kerel van dat plaatje voor me met die roze letters toen.
Ach, het is niet alsof ze luistert.quote:
Maar ik ben ook een negerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Straks vertellen ze me nog dat jij een neger bent
Haha dat is ook wel weer leuk. Een klein pluizebolletjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Moeder is klein, vader is onbekend. Ach, nu past ze makkelijker overal in.
Maar je zei net over dat mensen in je omgeving verder zijn in hun leven toch? Maak je niet druk. Gewoon alles in je eigen tempo doen.
Wat kom jij eigenlijk lief overquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha dat is ook wel weer leuk. Een klein pluizebolletje
Dank voor je wijze woorden. Ik zal mijn best doen om dat e doen.
Variatie is de spijs des levens.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:59 schreef LCMS het volgende:
Ben echt goed bezig, eerst 3 dagen achter elkaar nasi en nu 3 dagen andijviestamppot. Wel lekker makkelijk zo
Ja, zo'n vishaak door mijn eikel, maar die is niet bewust gezet.quote:
Nee hoor, gewoon rijbewijs Cquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pfoe daar heb je zeker wel een aanhangerrijbewijs voor nodig.
Wordt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen word mooi weer!!
Heb zomaar het idee dat je weer naar dat meertje gaatquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen word mooi weer!!
Gewoon vleeslul, gemeten vanaf de buik als ik mijn piemel in stijve toestand wat naar voren trekquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grower of is dit het? Vanaf de buik gemeten?
Aww, dankjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kom jij eigenlijk lief over
Als de keukenvloer erin ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb zomaar het idee dat je weer naar dat meertje gaat
Gewoon een kloon aanmaken, daar word je altijd minder van is mij gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww, dankjeHelaas hang ik al te lang op FOK! rond om me anders voor te kunnen doen, dus denk dat ik wel lief ben over het algemeen.
Nauwkeurigheid boven alles. Gewoon de dieptepen van een schuifmaat in je plasbuis.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grower of is dit het? Vanaf de buik gemeten?
Kun je het niet proberen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon een kloon aanmaken, daar word je altijd minder van is mij gezegd
Dat hadden ze altijd gewoon in de supermarkt van Look o Lookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zou je eetbaar papier kunnen halen?
Een Jamin of zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar zou je eetbaar papier kunnen halen?
Om te bakken?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat hadden ze altijd gewoon in de supermarkt van Look o Look
Volgens anderen dan hè, ik vind zelf van nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhh. Dus dit kloontje heeft je een minder leuk persoon op FOK! gemaakt?
je liegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen word mooi weer!!
Kloons zijn wel geschikt om nudies te posten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Volgens anderen dan hè, ik vind zelf van niet
altijd ontkennen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:03 schreef LCMS het volgende:
[..]
Gewoon een kloon aanmaken, daar word je altijd minder van is mij gezegd
Dat klinkt bijna alsof je nog in de ontkenningsfase zit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wat een leuk linkje. Heb het maar meteen weggeklikt. Er kwam zo'n cookiemonster niet naar boven schieten, maar hij gleed zo geleidelijk mijn beeldschermpje in. Niet juist. Mag niet. Ben satan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet niet, heb hier wel een linkje
https://www.inktweb.nl/ee(...)RstPbhxoC46sQAvD_BwE
Ik vind je niet erg lief eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof je nog in de ontkenningsfase zit.
Zolang er maar stroompjes tussen de wolkjes blijven knallen is alles goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het in zijn bolletje altijd bewolkt is.
Ja erg fijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww, dankjeHelaas hang ik al te lang op FOK! rond om me anders voor te kunnen doen, dus denk dat ik wel lief ben over het algemeen.
Och jee, dat is tegenwoordig helemaal in hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het in zijn bolletje altijd bewolkt is.
O kijk, nog zo'n exemplaatje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat ik erg lief ben
Ik vind van welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dit moet echt pijn doen, zeker als je zo diep moet voor een fatsoenlijke meting.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nauwkeurigheid boven alles. Gewoon de dieptepen van een schuifmaat in je plasbuis.
Owquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat ik erg lief ben
Nee hoor, kan alleen slecht tegen bepaald gedrag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
maar dat komt omdat je zelf oud en verzuurd bent geworden.
Welk gedrag dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, kan alleen slecht tegen bepaald gedrag.
Sorryquote:
Ik waardeer jouquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik waardeer mijn mobiel, ik waardeer mijn mobiel
Lekker vage beschrijvingen, maar is goed. Zal er geen rekening mee houden in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Infantiel, debiel en irritant gezever over het algemeen.
Dit is het sowieso, maar het is alleen jammer dat anderen meteen vingertje wijzen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryMaar wie weet verandert niet alleen jij met een kloon, maar misschien verandert een ander ook wel. En daardoor lijk jij minder leuk volgens de ander terwijl het (misschien) wel mee valt.
Nee joh, dat is al maanden duidelijk ;pquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:17 schreef LCMS het volgende:
[..]
Lekker vage beschrijvingen, maar is goed. Zal er geen rekening mee houden in ieder geval
verandertquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorryMaar wie weet verandert niet alleen jij met een kloon, maar misschien verandert een ander ook wel. En daardoor lijk jij minder leuk volgens de ander terwijl het (misschien) wel mee valt.
verander... geen t en geen dquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is het "veranderd"?Ik dacht toch echt met een t.
Rip.
geen idee, niks van de pama gehoord..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:25 schreef LCMS het volgende:
Etto, mag je dat verlepte boek over dat sprookje nog hebben?
Ga je eigenlijk elke zondag naar de kerk?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
geen idee, niks van de pama gehoord..
nopequote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk elke zondag naar de kerk?
uiteraard, is onderdeel van mijn cultuur en identiteit.quote:
Ah kek. Super genant.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
verander jij
Niet verandert jij of veranderd jij
Mooi zo, dat was mijn vragenkwartiertje. Zijn er nog vragen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uiteraard, is onderdeel van mijn cultuur en identiteit.
ja, raad eens hoeveel koffie ik op hebquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:28 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, dat was mijn vragenkwartiertje. Zijn er nog vragen?
Minder dan 7 hoop ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, raad eens hoeveel koffie ik op heb
Is een beval een vraag? Maar vooruit, ik gok tussen de 0 en 2quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, raad eens hoeveel koffie ik op heb
meh... matigquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Keurig. Voel je je goed verder?
haha beval jij of beval ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is een beval een vraag? Maar vooruit, ik gok tussen de 0 en 2
Heeft de koffie daar invloed op? Ontwenningsverschijnselen of gewoon weer hoe je je altijd voelt. ;squote:
merk geen verschil eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft de koffie daar invloed op? Ontwenningsverschijnselen of gewoon weer hoe je je altijd voelt. ;s
Vind het wel meevallen, nu kan je gewoon lekker de potjes kijken zonder dat je op een matig Nederland hoopt dat toch gewoon zwaar tekort komt om ook maar enige potten te breken. Meedoen is belangrijker dan winnen vind ik hier totaal niet aan de orde, dan blijf je maar thuis.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwah, ben nog niet hyped nee... Toch stuk minder zonder Nederland
Vind niet echt een land erbovenuit steken op dit moment eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Wie gaan er shinen, wie zakken er door het ijs?
Hey, lieverd, jij bent altijd welkom hierquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:32 schreef xcachet het volgende:
Hallo, ik kom hier even mijn studie ontwijken.
Doel meer op individuen. Welke sterren nemen hun land op sleeptouw, en welke relatief onbekende spelers zetten zichzelf op de kaart.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind niet echt een land erbovenuit steken op dit moment eigenlijk
Is volgens mij los zand, gevalletje Engeland met wat meer talent.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ben wel hyped, wetende dat België wereldkampioen wordt.
Je kunt beter wielrennen kijken dan, want daarin zijn ze succesvoller.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ben wel hyped, wetende dat België wereldkampioen wordt.
Ik kan dat niet meer los van doping zien, dan is de lol er gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je kunt beter wielrennen kijken dan, want daarin zijn ze succesvoller.
Niet zo klef, straks valt het op.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:33 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hey, lieverd, jij bent altijd welkom hier
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
cachicachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik gun het Hans, jou niet, jij laat toch alles uitlopen op drama.quote:
Ja, Cachet is echt een rampquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gun het Hans, jou niet, jij laat toch alles uitlopen op drama.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik gun het Hans, jou niet, jij laat toch alles uitlopen op drama.
Willen jullie niet zo negatief zuigen? Daarvoor heb ik net een ban van 5 dagen gehad.quote:
Banbespreking, oh oh.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie niet zo negatief zuigen? Daarvoor heb ik net een ban van 5 dagen gehad.
Kost ons een dag dan, jij mag 2 weken of een maandje voor die ban bespreken van je, slim.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:46 schreef xcachet het volgende:
Heb het bericht van jullie beiden even via een TR aan de mods gemeld. Hopelijk trekken ze een duidelijke lijn.
Verrassend gedrag, hopelijk zijn ze verstandig en zien ze in dat jij de oorzaak bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:46 schreef xcachet het volgende:
Heb het bericht van jullie beiden even via een TR aan de mods gemeld. Hopelijk trekken ze een duidelijke lijn.
In dit geval begonnen jullie. Niet ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verrassend gedrag, hopelijk zijn ze verstandig en zien ze in dat jij de oorzaak bent.
En de mods maken het af.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
In dit geval begonnen jullie. Niet ik.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima zit weer eens debiel te doen in F1-topic... Hier zo bescheiden en verlegen maar daar met een grote mond
Zolang je maar een piemel hebt is alles goedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken. Zie mijzelf als gendercreatief.
Welnee, ik zou niet durven.quote:
Stuk beter dan SP. Erg jammer van die vrouw, maar verder oogt het best vet.quote:
Morgen weerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zolang je maar een piemel hebt is alles goed
Dan is bij mij alles fout.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zolang je maar een piemel hebt is alles goed
Jij triggert dat gedragquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
In dit geval begonnen jullie. Niet ik.
Oja QF ff inschakelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:53 schreef xcachet het volgende:
Ze zitten allemaal met een harde plasser in dat F1-topic.
Hier, daar ga je weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch echt een gevolg van die kronkel die jij in de kop hebt zitten, lieverd.
Negatief zuiggedrag weer dit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is toch echt een gevolg van die kronkel die jij in de kop hebt zitten, lieverd.
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb hem al aan de laderquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je dan de We-Vibe ook testen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pestgedrag en het gebruiken van informatie vanuit andere forums om mensen te treiteren of over ze te roddelen is niet toegestaan. Laten we het wel leuk houden!
quote:
Laat me weten.quote:
Niet vergeten om de afstandbediening van een batterij te voorzienquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja een goed opgeladen accu is het halve werk
Niet een doos vol nieuwe batterijen naast je bed hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet vergeten om de afstandbediening van een batterij te voorzien
Een paar hier op het forum waren er heel enthousiast over, dat wekte wel mijn interessequote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laat me weten.
Probeer laatste tijd wel even speeltjes uit het bed te houden tho, maar dat ding wil ik wel proberen.
sowquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom heb je zoveel verstand van een we vibe als je altijd solo bent prof
Checkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet vergeten om de afstandbediening van een batterij te voorzien
Lees me graag inquote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:59 schreef Catkiller het volgende:
Waarom heb je zoveel verstand van een we vibe als je altijd solo bent prof
Dan maar een tweedehandsjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:00 schreef Myrr het volgende:
Wil een Lelo Ina wave maar wil geen 180 euro betalen
141 euro, amazon.dequote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:00 schreef Myrr het volgende:
Wil een Lelo Ina wave maar wil geen 180 euro betalen
Ja daar ben ik dus bang voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach er zijn ook wel speeltjes die enorm tegenvallen, op plaatje bij de advertentie zie je een vrouw bijna gillend klaarkomen en in real life vraag je je af wat het ding nou eigenlijk aan het doen is
Ik heb dit met advertenties van postorderbruidenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach er zijn ook wel speeltjes die enorm tegenvallen, op plaatje bij de advertentie zie je een vrouw bijna gillend klaarkomen en in real life vraag je je af wat het ding nou eigenlijk aan het doen is
Je moet ook altijd de reviews lezen en dan op verschillende sites, eventueel op fora rondkijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja zelfs dat vind ik overpriced, maar hij staat op het verlanglijstje mocht ik ooit denken van Boh zin om heel veel geld uit te geven aan iets wat ik eigenlijk niet nodig heb maar enkel nieuwsgierig naar ben.quote:
Kan je ook, denk dat je ballen zich dan voelen alsof ze parkinson hebben ofzo :squote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:02 schreef LCMS het volgende:
ah, merknaam, ik zat echt aan een speeltje te denken die je als man en vrouw tegelijk kan gebruiken
Dat dacht je dan goed? Dat is precies waar het voor is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:02 schreef LCMS het volgende:
ah, merknaam, ik zat echt aan een speeltje te denken die je als man en vrouw tegelijk kan gebruiken
tandem?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:02 schreef LCMS het volgende:
Is ook altijd wisselendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet ook altijd de reviews lezen en dan op verschillende sites, eventueel op fora rondkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |