Grappig, ik kende dat niet. Draag gewoon heel het jaar lange pyjama's.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:04 schreef Marius95 het volgende:
Ik sta vroeg op omdat ik er vroeg in lig vanavond. Shortama al aan.
Die zijn voor dit soort warme dagen toch wel wat te warm vind ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Grappig, ik kende dat niet. Draag gewoon heel het jaar lange pyjama's.
Nooit bij stilgestaan eigenlijk, gooi wel vaak de dekens van me af met dit weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:09 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Die zijn voor dit soort warme dagen toch wel wat te warm vind ik.
Ja, dan is een lakentje over me heen genoeg om warm te blijven.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan eigenlijk, gooi wel vaak de dekens van me af met dit weer.
Misschien ook maar zo'n shortama gaan kopen.
Niet gewoon naakt slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nooit bij stilgestaan eigenlijk, gooi wel vaak de dekens van me af met dit weer.
Misschien ook maar zo'n shortama gaan kopen.
En dan je vieze anus over de dekens vegen. Ik slaap in onderbroek. Ik kan niet eens slapen met een shirt aan.quote:
Als ik het zou kunnen zou ik het doen...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Met je lul in je mond zodat je er in je slaap aan kunt sabbelen zeker.
Mijn anus is niet viesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:49 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
En dan je vieze anus over de dekens vegen. Ik slaap in onderbroek. Ik kan niet eens slapen met een shirt aan.
Alleen als ik gay was.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:50 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen zou ik het doen...
En jij ook.
Schrik zonder wekker ook altijd wakker, ben altijd bang dat ik te laat ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Snoozen heb ik nooit begrepen. Schrik me zeer regelmatig het apelazerus van de wekker. 1 keer is echt wel genoeg.
Ik al anderhalf uur wakker hoor. Mag ook wel, ik lag er half 9 in gisteravond. Laten we er een leuke dag van maken dan maar.quote:Op zondag 10 juni 2018 00:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Schrik zonder wekker ook altijd wakker, ben altijd bang dat ik te laat ben.
Tuurlijk wel, je schrikt de hele tijd wakker, goed voor je cortisol!quote:Op zondag 10 juni 2018 14:13 schreef FL_Freak het volgende:
Snap dat snoozen ook niettelkens weer wegvallen en weer schrikken van de wekker
Zo word je toch ook nooit echt goed wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |