Ik vind het apart dat jij wel het gevaar van FOKmensen erkent die eventueel mannen zouden kunnen zijn die zich uitgeven voor vrouwen, maar niet het gevaar voor een vrouw erkent die een totaal onbekende man zou moeten meeten op een station.quote:Op maandag 12 november 2018 15:07 schreef Pleaserr het volgende:
Misschien heb ik het niet helder omschreven maar bedoelde dus dat ik geen irl contact eruit voort wil laten komen en alles met app en bonnen kan. Bv meiden via Fb, marktplaats etc. Die ik dus echt nooit heb ontmoet.
Alleen de eerste keer en dan nog op
Fok wil ik wel graag weten dat ik niet met een vent van 60 met baard te maken heb. Daarna is er geen enkel contact irl meer nodig.
Blijkt dat al duidelijk uit bepaalde dingen , dan is een eenmalige meeting ook niet nodig en heb ik ook bonnen ge dmt.
Overigens lazen al die meiden die irl prima vonden ook mijn OP en vonden ze dat wel logisch , dus ja, prima en voor mij genoeg personendie 10% die er wel een probleem mee heeft heeft zelf pech en uit dan hier haar frustratie , ook al prima
Have fun!
Klopt, maar als je bv de deur uitgaat naar je werk loop je ook gevaren ,op een (auto) ongeluk , of enge mensen op stations ( laatst nog steekpartij Amsterdam CS).quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:45 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat heeft niks met onzekerheid te maken, maar met een realistisch wereldbeeld. Er kleven wel degelijk gevaren aan.
Wel meerdere.quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:41 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bv de deur uitgaat naar je werk loop je ook gevaren ,op een (auto) ongeluk , of enge mensen op stations ( laatst nog steekpartij Amsterdam CS).
Dus inzake je “realistisch “ wereldbeeld: kun je 1 geval opnoemen ( uit nieuws etc) waar iemand overdag , op klaarlichte dag op een openbare plek waar 100 andere mensen zijn en 100 cams hangen met iemand afsprak , waar het gevaarlijk is afgelopen / is misgegaan ?
Nou, dan heeft niet willen afspreken toch niks met onzekerheid te makenquote:Op dinsdag 27 november 2018 22:41 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bv de deur uitgaat naar je werk loop je ook gevaren ,op een (auto) ongeluk , of enge mensen op stations ( laatst nog steekpartij Amsterdam CS).
Sterker nog; ik ken verscheidene SB's en juist zij calculeren de risico's juist enorm goed in omdat ze zich ervan bewust zijn dat juist de mannen binnen deze wereld een extra risico met zich mee brengen. (Over het algemeen zouden ze voor een paar marktplaats schoenen hun bed niet uitkomen dus denk dat de échte SBprinsesjes niet aan TS besteed zijn. De man mag zich eerst bewijzen).quote:Op woensdag 28 november 2018 08:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan heeft niet willen afspreken toch niks met onzekerheid te maken.
Puur het calculeren van mogelijke risico's en ervoor kiezen iets niet te doen.
If it seems to good to be true, it probably is. Dus waarom gaan als je niet zeker bent van je zaak.
Ik ken die wereld totaal niet. SB's zijn?quote:Op woensdag 28 november 2018 08:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Sterker nog; ik ken verscheidene SB's en juist zij calculeren de risico's juist enorm goed in omdat ze zich ervan bewust zijn dat juist de mannen binnen deze wereld een extra risico met zich mee brengen. (Over het algemeen zouden ze voor een paar marktplaats schoenen hun bed niet uitkomen dus denk dat de échte SBprinsesjes niet aan TS besteed zijn. De man mag zich eerst bewijzen).
En de belangrijkste regel is dat iemand vanaf het begin volledige openheid geeft over intentie (beide zijden) om dat er echt heel veel rare en onbetrouwbare mannen in die scene zitten. Bij twijfel niet doen idd. SB's hebben ze over het algemeen niet nodig.
Sugarbaby's. Zijn verschillende handeltjes binnen die wereld; bv cash voor aandacht en tijd maar idd ook mannen die er gewoon op kicken vrouwen dingen te geven. De mannen verwachten er op hun beurt dus vaak ook iets voor terug (van een bepaald gevoel tot een bepaald contact).quote:Op woensdag 28 november 2018 08:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken die wereld totaal niet. SB's zijn?
Ik kan me niet zo goed voorstellen hoe zoiets werkt ook. Ik wil best gratis schoenen, maar ik heb geen zin daar stad en land voor af te reizen.
Ja ik dacht al zoiets.quote:Op woensdag 28 november 2018 08:51 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Sugarbaby's. Zijn verschillende handeltjes binnen die wereld; bv cash voor aandacht en tijd maar idd ook mannen die er gewoon op kicken vrouwen dingen te geven. De mannen verwachten er op hun beurt dus vaak ook iets voor terug (van een bepaald gevoel tot een bepaald contact).
Dit. Een beetje prinses gaat toch niet naar met de trein naar een tochtig station om te laten zien dat ze echt een prinsesje is? Hij komt maar naar haar toe.quote:Op woensdag 28 november 2018 08:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Sterker nog; ik ken verscheidene SB's en juist zij calculeren de risico's juist enorm goed in omdat ze zich ervan bewust zijn dat juist de mannen binnen deze wereld een extra risico met zich mee brengen. (Over het algemeen zouden ze voor een paar marktplaats schoenen hun bed niet uitkomen dus denk dat de échte SBprinsesjes niet aan TS besteed zijn. De man mag zich eerst bewijzen).
Hij stuurt maar gewoon een bon, zonder zeurenquote:Op woensdag 28 november 2018 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Een beetje prinses gaat toch niet naar met de trein naar een tochtig station om te laten zien dat ze echt een prinsesje is? Hij komt maar naar haar toe.
Nogmaals : het is een vrij land en afspreken is een vrije keuze, als iemand dat niet wil prima dan kijk ik verder . Als jij je persoonlijk aangesproken voelt als ik het volgens jou als onzeker label , dan kan ik dat ook niet helpen.quote:Op woensdag 28 november 2018 08:27 schreef blondetrien het volgende:
[..]
En de belangrijkste regel is dat iemand vanaf het begin volledige openheid geeft over intentie (beide zijden) om dat er echt heel veel rare en onbetrouwbare mannen in die scene zitten. Bij twijfel niet doen idd. SB's hebben ze over het algemeen niet nodig.
Zo is dat Tinkepink ( en eigenlijk ben je het dus met mij eens en is meeten voor jou ook geen issuequote:Op woensdag 28 november 2018 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Een beetje prinses gaat toch niet naar met de trein naar een tochtig station om te laten zien dat ze echt een prinsesje is? Hij komt maar naar haar toe.
Dat is veel te gevaarlijk want wie weet kan ik de code en je gegevens tracen en zit je zomaar in een trafficking situatie :pquote:Op woensdag 28 november 2018 18:07 schreef Samzz het volgende:
Als beloning stuur ons maar een cadeaubon. Win win.
Dat risico loop ik wel voor een paar Uggsquote:Op woensdag 28 november 2018 18:19 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Dat is veel te gevaarlijk want wie weet kan ik de code en je gegevens tracen en zit je zomaar in een trafficking situatie :p
Wat een waaghals ben je toch ook!quote:Op woensdag 28 november 2018 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat risico loop ik wel voor een paar Uggs.
Ik associeer het niet zozeer met CS, maar wel met mannen die A zeggen maar dan toch voorwaarde B blijken te stellen als puntje bij paaltje komt. Dat is een gedeelte dat jij bewust lijkt te negeren om mijn standpunt te ridiculiseren.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:31 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Nogmaals : het is een vrij land en afspreken is een vrije keuze, als iemand dat niet wil prima dan kijk ik verder . Als jij je persoonlijk aangesproken voelt als ik het volgens jou als onzeker label , dan kan ik dat ook niet helpen.
Zoals gezegd respecteer ik ieders keuze om wel of niet te meeten. Als het niet jouw ding is prima, wat maakt jou het dan verder uit?
Als je geld afgeven op een CS associeert met trafficking ga ik echter verder niet serieus op je “analyse” in
Concreet voorbeeld dan: meisje (SB) dat ik ken is verkracht bij verkeerde inschatting. Goed genoeg zo? Of niet erg genoeg? Of is een anekdote geen bewijs? Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze veilig vinden zonder zichzelf te moeten "bewijzen" met voorbeelden. Moeten we ons nu serieus voor elke kitsituatie gaan "bewijzen" in de hoop dat een random kerel onze (belevings)wereld serieus neemt? Dacht dat je een serieuze discussie hierover wou maar volgens mij is het doel van je topic toch bewezen anders inmiddels.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:33 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Zo is dat Tinkepink ( en eigenlijk ben je het dus met mij eens en is meeten voor jou ook geen issue)
@ blonde trien : Maar in het algemeen: ik ga een contact met een dame aan en heb daarbij inderdaad voorwaarden. Gaat zij daar niet mee akkoord , dan is dat prima , ongeacht de reden, en dan kijk ik verder, keuze genoeg.
Van de andere kant kan de dame ook haar voorwaarden stellen zodat het voor haar goed voelt , en als ik me daar niet in kan vinden is dat voor haar ook een goede reden om verder te kijken. Beetje de basis van elke overeenkomt die je aangaat, het moet voor beiden goed voelen en anders kijk je verder.
Overigens heb ik ook bonnen gegeven aan dames van FOK in gevallen met wie ik vrijwel zeker wist met wie ik te maken had zonder meeting , dus het is geen csqn zoals jij nu lijkt te stellen.
Tot slot heeft een SB 0.0 met money slavery te maken en heb ik geen concreet voorbeeld gehoord van een geldslaaf / cashdrop afspraak op een openbare plek overdag die gevaarlijk afliep.
Wel dank voor de Posts want het heeft me wel weer een paar leuke dms opgeleverd , dus dank voor de gratis reclame !
A) zoals ik al zei is sb iets totaal anders dan een geldslaaf.quote:Op donderdag 29 november 2018 00:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Concreet voorbeeld dan: meisje (SB) dat ik ken is verkracht bij verkeerde inschatting. Goed genoeg zo? Of niet erg genoeg?
Dat doe ik dus ook precies. Als het al niet fijn voelt dan raad ik de dame in kwestie zelfs af om te meeten , omdat het hele gevoel van het pleasen dan in feite al is verdwenen.quote:Op donderdag 29 november 2018 00:01 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze veilig vinden
Wel tijdens een tweedequote:Op donderdag 29 november 2018 00:53 schreef Pleaserr het volgende:
[..]
Ik zou bv een meid niet aanraden tijdens een eerste cashmeeting met een vreemde in de
Auto te stappen of naar een rustige plek te gaan.
Ook is een eerste ontmoeting altijd overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |