Hij mag wat meer op de voorgrond treden vind ik........quote:
DIE moeten ze ruilenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Gelukkig is die Sanne niet zo aanwezig op de streams........
Af en toe als ze voorbij holt dat ze moet plassen...die laat steeds haar taak in de steekquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Gelukkig is die Sanne niet zo aanwezig op de streams........
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:18 schreef Rhosyn het volgende:
John wordt tegen gesproken door bezoekers.....John: blabla bla prioriteiten blabla als het onweert blabla tuintje van Adrian is net belangrijk blabla
Bezoeker: dat tegelpad is ook eigenlijk plan 2.. John:
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij mag wat meer op de voorgrond treden vind ik........
Is ook gezegdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mevrouw dacht dat het 5 euro per gezin was.
Wat doe je met mijn oog (avatar).........quote:
Eens, ik vind het maar een vreemd ventjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.
Kan mij ook nog niet bekoren......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft een hekel aan sterallures zegt hij, hmm wel je zelf opgeven om de hele dag rond camera,s je te begeven, glunderen bij het uitdelen van handtekening..fan zijn van de twins, vindt hem maar een halve dooie, super boring.
der silvo is weg?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
het was vanmorgen 5,- voor een gezin
nu is het 5,- pp ..
Brandon heeft de prijzen aangepast ?
Raarr
Hebben ze toch ook afgesproken..1 prijs voor een familie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
Mevrouw dacht dat het 5 euro per gezin was.
yep.. vanmorgen rond 07,30quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep.. vanmorgen rond 07,30
staan wat foto's in dat topic
je kan terug lezen ..
haal je hand uit je broek
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet wel lachen om Mike, voorlopig is hij mijn favoriet ......![]()
[ afbeelding ]
Mike is een figurant.
x6lg5yl
Heel bescheiden , heeft hij zich al een keer gewassen ? dit durfde hij laatst nog niet .quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij mag wat meer op de voorgrond treden vind ik........
die is en mami futschiquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan terug lezen ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dit wel verwacht hoor, dat er zoveel schuimpjes zouden komen......Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan terug lezen ..
Ja, vind dat ook leuk om dat in de smiezen te houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, Jessie stalkt Mike.
Christel en Mike hebben beide geen zin in liefde?relatie. Maar ja...als er eenmaal chemie is is dat lastig...![]()
Ik vind het wel leuk om daar op te letten...dat aantrekken en afstoten en Jessie die dat ook wel ziet plakt steeds aan Mike vast...
Christel en Mike hebben beide geen zin in liefde?relatie. Maar ja...als er eenmaal chemie is is dat lastig...![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:14 schreef HiDiHo het volgende:
Maar ik denk dat ik snel klaar ben met deze herhaling van utopia 1
Die Sanne moet haar klep eens houdenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Sanne klinkt erg trots als ze vertelt dat iedereen handtekeningen wil ensooowwwww
Die achterlijke ging er tenslotte in om 'fans te krijgen'.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Sanne klinkt erg trots als ze vertelt dat iedereen handtekeningen wil ensooowwwww
nah.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
Schuimpjes die denken erbij te horen,en als ze weg zijn keihard uitgelachen worden.
Nelson,..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die donkere meneer zie ik straks nog wel blijven
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:28 schreef Koekiebakkie het volgende:
Jochie kan kus van Christel niet echt waarderen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:22 schreef Silves het volgende:
Ieder geval meer bezoekers dan het eindfeest van ut 1.
Het duivelskind had al pijn aan haar voeten naar ronde 2..de zeikstraal, zie je dat god niet met haar meedenkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:33 schreef kkka3 het volgende:
Sanne jammert dat het zwaar is, echt zwaar SL
waarom krijgt iedereen hier op zn klotequote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
du grüss gott zijn er chickies ook geweest?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mario lees eens terug je vraagt altijd zo veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zou kunnen...kist staat achter de poort misschienquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die donkere meneer zie ik straks nog wel blijven
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
waarom krijgt iedereen hier op zn klote
als het off topic is ..
muziekjes plaats of Mongol roept .
en jij al jaren weg komt met de meest debielen fragen
te lui om terug te lezen
leg dat ff uit..Swansie
Christel ziet m geloof ik ook wel zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zou kunnen...kist staat achter de poort misschien
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Ook zo'n braller.quote:
Die kans zit er dik in..............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:37 schreef Silves het volgende:
toch verwacht ik zometeen een BBQ en een legertent voor iedereen..verwende kut zwervers.
Ik zag haar staan praten en bedacht dat de vader van haar kinderen wellicht ook zo mooi donker is...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Christel ziet m geloof ik ook wel zitten
die wilde toch een grote negert gister/eergister kreetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant had ik ze verstandiger geacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had dit wel verwacht hoor, dat er zoveel schuimpjes zouden komen......[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Heeft ook niks met de COS te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja die vraag wil ik ook wel eens beantwoord hebben van de moderatie...........En dat meen ik oprecht...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:36 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mario krijgt geregeld auf seine kloten hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Ja die vraag wil ik ook wel eens beantwoord hebben van de moderatie...........En dat meen ik oprecht...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mario krijgt geregeld auf seine kloten hoor.
Niet genoeg is mijn bescheiden mening............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mario krijgt geregeld auf seine kloten hoor.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet genoeg is mijn bescheiden mening............
Silvio zei volgens mij dat de volgende nieuwe een grote neger zou zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die wilde toch een grote negert gister/eergister kreet
Leuk, die verschillende meningen.....vindt hem toch nu toe een van de fijnste mensen daar.....terwijl we naar dezelfde persoon kijken.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |