Iemand die nog nooit een grote ronde reed en al goed is vanaf Californië. Zou een idee van Vohters kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien was Geoghegan Hart naar de Tour sturen toch niet zo'n slecht idee.
En volgens mij heeft hij nog een contract voor 2019 ook.quote:
Net zo'n act als Adam Hansen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En volgens mij heeft hij nog een contract voor 2019 ook.
Hij heeft zijn TV allang uitgezetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pello
Are you watching Koffieplanter?
Dat is juist en tevens correctquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En volgens mij heeft hij nog een contract voor 2019 ook.
Briljant gedaan weer door Roger Hammond.quote:
We hebben ons vergist, hij is niet de nieuwe Vermeulen. Die eer gaat naar Pauwels.quote:
Kijk voor de grap gewoon eens in het Suisse-topic.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen we straks Suisse wel zien of alleen op ES2/Pleejurrr?
HOME OF CYCLING!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Kijk voor de grap gewoon eens in het Suisse-topic.
Als Haimar Bilbao geen Bask was geweest, zou je met mij zijn geweest in deze optocht tegen Pello.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pello
Are you watching Koffieplanter?
Maar Pello is wel een Bask.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Haimar Bilbao geen Bask was geweest, zou je met mij zijn geweest in deze optocht tegen Pello.
Verkerk?quote:
Dit is toch niet de Tour of California?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer heeft Boswell benen?
If anything, is hij juist mijn gelijk aan het bewijzen hier.quote:
Wat een vreemde gast ben je toch ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
If anything, is hij juist mijn gelijk aan het bewijzen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |