Chea.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef FloJo het volgende:
ik ben hier geadopteerd door fresh! ben alleen vergeten wie me moeder is
ma!! waar ben je
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Als die vrouw gaat lopen, heeft ze die rollator op haar rug hangen
Geen echt schuimpje , die krijgt gewoon voor rangquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:25 schreef Jemoederniet het volgende:
Team hoog water is ook gearriveerd.
[ afbeelding ]
Hard weggelopen bij FF zit ondergedokenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:24 schreef FloJo het volgende:
ik ben hier geadopteerd door fresh! ben alleen vergeten wie me moeder is
ma!! waar ben je
Ik vind dat mensen vegan willen zijn prima, maar andere op deze manier pakken omdat ze het niet zijn of er de hele dag over zeuren zo irritantquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knalworsten, zal wel te doen hebben met zijn veganisme
Het is een lastige puber,ik heb 0 controle.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kaap
thnxs dan maar , voor het openen TT
Stuur hem/haar naar kostschool Utopia 2!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is een lastige puber,ik heb 0 controle.
Klopt Dotteke! Net als ex rokers het fanatiekst anti rook zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard weggelopen bij FF zit ondergedoken
[..]
Ik vind dat mensen vegan willen zijn prima, maar andere op deze manier pakken omdat ze het niet zijn of er de hele dag over zeuren zo irritant
heb mezelf al opgegeven hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:28 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Stuur hem/haar naar kostschool Utopia 2!
Zijn wij ook toch, wij kijken alleen de streamsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Het is toch een bepaald slag volk wat daar komt
Dat zie je ook altijd bij die aanhang van die Nederlandse Meuk muziek. Een beetje simpel zeg maar
Noem je mij nu simpel?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Dat zie je ook altijd bij die aanhang van die Nederlandse Meuk muziek. Een beetje simpel zeg maar
Dat is ook precies de reden dat ik aan niemand vertel dat ik die meuk kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
De schuimpjes van nederland lage landen volkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
in mijn ogen allemaal tokkies.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Ja, de meeste wel Crabapplequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Klopt Dotteke! Net als ex rokers het fanatiekst anti rook zijn.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Guilty pleasurequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden dat ik aan niemand vertel dat ik die meuk kijk
Maar gaan daar niet naar toe.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn wij ook toch, wij kijken alleen de streams
quote:
Dat 'simpele' volk is empathisch er is weinig te zien of te verhapstukken, afgezien van op tv komen misschien.. Ik vind het leuk om te zien en heb geen oordeel over bezoekers, die ik nog nooit gesproken heb...Simpel..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
Ik bedoel die simpele zielen die ieder concert van die lui afgaan en iedere keer op de foto willenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
thnxs,..
simpel... jekenmeniet
das maar goed ook
Voor 1 kilo bananen..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Voor hoeveel geld hebben ze dat kistje aan die Fred Flintstone verkocht?
2 dozen eierenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Voor hoeveel geld hebben ze dat kistje aan die Fred Flintstone verkocht?
veel te veelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat hebben ze nu allemaal al gekregen/geruild ?
Goffer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
Linkerschuimpje denkt ook aan de dames
[ afbeelding ]
Iemand gehoord hoe die man met dat witte shirt en bril h eet?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik de lijst even in een excelletje zettenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:35 schreef sjampoeh het volgende:
wat hebben ze nu allemaal al gekregen/geruild ?
Ik ben wel in Uto-1 geweest, maar durf ook te zeggen dat ik niet simpel benquote:
ja graagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal ik de lijst even in een excelletje zetten
Nog duur,bij de Jumbo een euro.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:36 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt commercieel zijn ze niet. Dat kistje hadden wel 15 euro voor kunnen vragen.
[ afbeelding ]
waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal ik de lijst even in een excelletje zetten
Kaatjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Uto-1 geweest, maar durf ook te zeggen dat ik niet simpel ben![]()
Gewoon ja, maar dat zijn de meeste.
Ik ben daar, samen met wat mensen geweest, onder andere mijn zoon, politieagent, knap uiterlijk, volgens de laatste mode gekleed. Schoondochter, tandarts van beroep, dus Universitaire opleiding. Kan wel alles opnoemen, heeft geen zin.
Het feit dat wij met zijn allen kijken, geeft bij andere ook te denken. Mensen oordelen te snel
Ach lieverd, trek het je niet aan...Je bent gewoon een simpel mens of een tokkie als je daar geweest bent..Ja ik lees het ook met verbazing, vooral van lui, die niet eens foutloos kunnen typen, daar verbind ik ook geen oordeel aan, maar ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik ben wel in Uto-1 geweest, maar durf ook te zeggen dat ik niet simpel ben![]()
Ik ben daar, samen met wat mensen geweest, onder andere mijn zoon, politieagent, knap uiterlijk, volgens de laatste mode gekleed. Schoondochter, tandarts van beroep, dus Universitaire opleiding. Kan wel alles opnoemen, heeft geen zin.
Het feit dat wij met zijn allen kijken, geeft bij andere ook te denken. Mensen oordelen te snel
Zijn FB is al niet meer te zien , of hij moet hem weer openen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:38 schreef sjampoeh het volgende:
zou graag even mee willen kijken op t kamp waar silvio zit nu
Zwolle,ga dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:38 schreef sjampoeh het volgende:
Uitzonderingen bevestigen de regels Kaatjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
simpele diender en een smoelensmitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach lieverd, trek het je niet aan...Je bent gewoon een simpel mens of een tokkie als je daar geweest bent..Ja ik lees het ook met verbazing, vooral van lui, die niet eens foutloos kunnen typen, daar verbind ik ook geen oordeel aan, maar ja...
Zittend op de auto kap met 2 pakjes peuken..met zijn 30 neefjes, en de hond..zoiets denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:38 schreef sjampoeh het volgende:
Foutloos kunnen schrijven betekent ook niet bij definitie dat je een leuk mens bent. Net zo min als een goede opleiding en moderne kleding. En dat bedoel ik niet persoonlijk trouwens.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ach lieverd, trek het je niet aan...Je bent gewoon een simpel mens of een tokkie als je daar geweest bent..Ja ik lees het ook met verbazing, vooral van lui, die niet eens foutloos kunnen typen, daar verbind ik ook geen oordeel aan, maar ja...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
simpele diender en een smoelensmit
snap ff de meerwaarde niet om beroepen te gaan vertellen
en lekker tongen met de tante van z'n maquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Zittend op de auto kap met 2 pakjes peuken..met zijn 30 neefjes, en de hond..zoiets denk ik.
Weet ik toch van jou schatquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Foutloos kunnen schrijven betekent ook niet bij definitie dat je een leuk mens bent. Net zo min als een goede opleiding en moderne kleding. En dat bedoel ik niet persoonlijk trouwens.
Tadaaaa,al moet ik zeggen dat Danique wel handig is als het over cupmaten gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Neem de Cos niet al te serieusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regels Kaatje
Bedanktquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
John schiet vol - 9 juni 2018.
x6lftdi
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Foutloos kunnen schrijven betekent ook niet bij definitie dat je een leuk mens bent. Net zo min als een goede opleiding en moderne kleding. En dat bedoel ik niet persoonlijk trouwens.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]das ook weer waar.
ach iedereen in z'n waarde laten in de cos. Alleen utopianen mogen kaput![]()
hahahaha..En Ma is zijn kist aan het uitpakken ondertussen..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en lekker tongen met de tante van z'n ma![]()
eens,die laatste 2 mogen van mij wel moven.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vind deze groep reuze meevallen. Alleen Jessie en Sanne vind ik minder, de rest vind ik best leuk
Och, aantrekken is een groot woord. Kan het alleen soms niet laten er op te reageren.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb liever een cadeautje waar ik blij mee ben in een lelijke verpakking dan een prachtig papiertje met een walgelijk cadeautje erinquote:
Ik snap de meerwaarde niet mensen te beoordelen op hun uiterlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nou precies..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet mensen te beoordelen op hun uiterlijk
Joh trek het je niet aan allemaal grote bekken hier maar wel 24 uur achter de pc zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Och, aantrekken is een groot woord. Kan het alleen soms niet laten er op te reageren.
Heb ook al eens gereageerd op het feit dat hier zo makkelijk over Gilles de la Tourette gedaan wordt. Mensen worden totaal belachelijk gemaakt.
Reageerde ik een keer, grappig bedoeld, op rekening houden met users waar ziektes in de familie zaten. Kreeg ik een note voor...Terwijl mijn jongste zoon het echt heeft..
Men struint heel internet af om zoveel mogelijk te weten te komen van de deelnemers. Ik wist een keer over de problemen van Laura en Charlotte (uit heel betrouwbare bron), word ik hier even terechtgewezen. Kan niet tegen dat hypocriete gedoe
ja en john vind ik irritantquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik vind deze groep reuze meevallen. Alleen Jessie en Sanne vind ik minder, de rest vind ik best leuk
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik snap de meerwaarde niet mensen te beoordelen op hun uiterlijk
Nee, gelukkig wordt hier niet gepest. Anders hebben we eerdaags hier een lezing over pestenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan allemaal grote bekken hier maar wel 24 uur achter de pc zitten![]()
![]()
Maar pesten doen ze niet aan hoor![]()
En ondertussen naar zijn neef kijken die de hond tongtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en lekker tongen met de tante van z'n ma![]()
.. op zn minst..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Silves het volgende:
Och gerrumm, Cris de juf is met een burn-out binnen gekomen, zo te horen.
fruit, slaapzak, eieren, aanmaakblokjes knakworst..nog geen bierquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Crabapple het volgende:
Weet nou echt niemand of ze iets hebben gekregen?
19 uurquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:49 schreef Inca het volgende:
[..]
Joh trek het je niet aan allemaal grote bekken hier maar wel 24 uur achter de pc zitten![]()
![]()
Maar pesten doen ze niet aan hoor![]()
Dat is vaak voor mij een reden om Cos pauze te nemen, had het laatst vanwege het overlijden van de oma van Jessie..Wetende dat er pas iemand zijn oma is overleden en die daar wellicht pijn van ervaart... Daar kan ik ook niet tegen..Maar ik ben een watje, dat weet ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Och, aantrekken is een groot woord. Kan het alleen soms niet laten er op te reageren.
Heb ook al eens gereageerd op het feit dat hier zo makkelijk over Gilles de la Tourette gedaan wordt. Mensen worden totaal belachelijk gemaakt.
Reageerde ik een keer, grappig bedoeld, op rekening houden met users waar ziektes in de familie zaten. Kreeg ik een note voor...Terwijl mijn jongste zoon het echt heeft..
Men struint heel internet af om zoveel mogelijk te weten te komen van de deelnemers. Ik wist een keer over de problemen van Laura en Charlotte (uit heel betrouwbare bron), word ik hier even terechtgewezen. Kan niet tegen dat hypocriete gedoe
Deze moest ik 3 keer lezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb liever een cadeautje waar ik blij mee ben in een lelijke verpakking dan een prachtig papiertje met een walgelijk cadeautje erin
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Crabapple het volgende:
heel veel: slaapzakken , bananen, appel, sinasappels, blik en pot groeten, pasta, thee, koffie enz.enzquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Crabapple het volgende:
Dank je welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:51 schreef Silves het volgende:
[..]
fruit, slaapzak, eieren, aanmaakblokjes knakworst..nog geen bier
Klopt, maar je zult mij nooit zo andere mensen zien beoordelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
Kaatje..
mens je tikt al driehonderd jaar mee in rls land
joe meek me de pis nie lauw
Chris lijkt me de minst stabiele persoon van het stelletje. Was al helemaal kapot van het feit dat ze niet samen boterham met pindakaas hadden gegeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:50 schreef Silves het volgende:
Och gerrumm, Cris de juf is met een burn-out binnen gekomen, zo te horen.
Ik weet niet of ik jou als puber serieus kan nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:52 schreef FloJo het volgende:
[..]
[..]
heel veel: slaapzakken , bananen, appel, sinasappels, blik en pot groeten, pasta, thee, koffie enz.enz
te veel om op te noemen
Gewoon helemaal gefrustreerd..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Chris lijkt me de minst stabiele persoon van het stelletje. Was al helemaal kapot van het feit dat ze niet samen boterham met pindakaas hadden gegeten.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze moest ik 3 keer lezen.![]()
Mijn vader had een uitspraak;het hoef niet goed te zijn ,als het maar duur is.
King of sarcasme.
soms ben ik dat. net als nuquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou als puber serieus kan nemen
Daar heeft ze het bij mij verbruid, wat een gezeur..Ik moet bij haar steeds aan Andrea denken. kan er niks aan doen. En toen hoorde ik ook nog, dat ze zoveel medicatie bij zich hadquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Chris lijkt me de minst stabiele persoon van het stelletje. Was al helemaal kapot van het feit dat ze niet samen boterham met pindakaas hadden gegeten.
Is dat Koos weer?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Batsy deed dat ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
adriaan
adriaaan hoi
adriaan
iedereen een hand geven
hij is wel cute
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het wordt hier steeds gekker lijkt het wel.Iedereen janken wat we posten,het Libelle forum is er niets bij,
ja dik 200000000 topicsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het wordt hier steeds gekker lijkt het wel.Iedereen janken wat we posten,het Libelle forum is er niets bij,
Ik ben altijd serieusquote:
Voor het Libelleforum was ik dan weer niet lief genoeg. Moet ik het toch met jullie doenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hebben jullie je weer misdragen?quote:
ik heb medelijden met jequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Voor het Libelleforum was ik dan weer niet lief genoeg. Moet ik het toch met jullie doen
Met die zonnebril moet een cosser zijnquote:
En ik had het over de mensen op die net op streams waren, niet over de cossersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
zie je dat aan de stekeltjes?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Met die zonnebril moet een cosser zijn
we zouden niet vandaag gaan!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
jij zou gaan is houdjemond er wel?
Teleurstellend ditquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:03 schreef FloJo het volgende:
[..]
we zouden niet vandaag gaan!
we moeten nog datum plannen
Er komt geen nudistendagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:03 schreef FloJo het volgende:
[..]
we zouden niet vandaag gaan!
we moeten nog datum plannen
Te duur? Wat dan?quote:
Kaat,u is een kanjer.Ik ben een beetje klaar met het gezeik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Voor het Libelleforum was ik dan weer niet lief genoeg. Moet ik het toch met jullie doen
Echt ongelofelijkquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kaat,u is een kanjer.Ik ben een beetje klaar met het gezeik.
* FreshFruit72 trekt een strak broekje aanquote:
NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Denk zal eens even een poosje streamen. Zie je gelijk die Daantje en Petra weer.
Het houdt niet op.![]()
![]()
Het wachten is op Arac.
oud rls tikkersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Snap ik. Dot en ik hebben het al uitgesproken. Ik reageerde te fel, was niet nodig.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kaat,u is een kanjer.Ik ben een beetje klaar met het gezeik.
Arac ken ik niet. Is dat iemand van het laatste jaar. Heb namelijk een jaar niet gekekenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Denk zal eens even een poosje streamen. Zie je gelijk die Daantje en Petra weer.
Het houdt niet op.![]()
![]()
Het wachten is op Arac.
Erik, vaste bezoeker. Fan van beau geloof ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Arac ken ik niet. Is dat iemand van het laatste jaar. Heb namelijk een jaar niet gekeken
Nee, dan ken ik die niet. Maar zal het hier vast lezen, als hij zou komenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Erik, vaste bezoeker. Fan van beau geloof ik.
Maddie..linda..toen pas Beau..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Eric=Arac.Een uberschuimpje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Arac ken ik niet. Is dat iemand van het laatste jaar. Heb namelijk een jaar niet gekeken
Geilde eerst op Madi.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gawddddd hij nam huilend afscheid van ivanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Het houdt niet op.![]()
![]()
Het wachten is op Arac.
Vreselijk bijdehand kind is het.........quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:11 schreef kaatje50 het volgende:
Weet je wat ik het mooist vind van deze eerste open dag. Ze zijn nog zo blij met de bezoekers en wat ze allemaal meebrengen. Hoop dat het zo blijft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gawddddd hij nam huilend afscheid van ivan
Had je hem moeten zien op het eindfeest..helemaal alleen, de twins waren met hun eigen bezig, tottaal geen aandacht voor de pater uit het zuiden.quote:
Zn gezonde verstandquote:
Denk het ook. Toen ik er een keer was, lette ik steeds op met mijn rug naar de camera's te staanquote:
COSsen en laten COSsenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef Silves het volgende:
Ze moeten iets ruilen terwaarde van 20 euro..
ik trek een t-shirt aanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk het ook. Toen ik er een keer was, lette ik steeds op met mijn rug naar de camera's te staan
Doen als je een paardenkop in je bed wiltquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik trek een t-shirt aan
" fok de cossers "
Of coss the fokkers.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik trek een t-shirt aan
" fok de cossers "
Dat gebeurd in de nacht met de nachtkijker op de tent of een SL maar die stenen raken maar niet opquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:05 schreef SailingDuck het volgende:
Toe maar kruiwagen ook al zie ik. Wachten is nog op een vrachtwagen met stenen![]()
[ afbeelding ]
Febo staat klaar met tape..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik trek een t-shirt aan
" fok de cossers "
Dan mag je niet binnen..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik trek een t-shirt aan
" fok de cossers "
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk het ook. Toen ik er een keer was, lette ik steeds op met mijn rug naar de camera's te staan
i like the godfather!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doen als je een paardenkop in je bed wilt
brandon is 21quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een dooie lul is die Brandon, wat een verschil met Mike...........
Vind je vind hem verlegen over komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ken gasten van 16 die nog mondiger zijn..........Leeftijd is niet het punt........quote:
Ja echt. Al moet ik eerlijk zeggen dat je dat na een half uurtje wel vergeet. Je vergeet die camera's best snel. Ik geloof dan ook wel dat de inwoners er niet altijd erg in hebbenquote:
Ik denk als Brandon 88 is dat hij nog zo is, maar Sjamp is flieftquote:
Dat is het natuurlijk ook, geen houding weten aan te nemen........quote:
Thanks, nee, nooit gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die Arac niet kennen.
Eens. Dat zachte praten, als ie al praat. Ik haat schreeuwers, maar dit slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Zijn 2 verschillende types. De een is een schreeuwlelijk die zichzelf graag hoort praten en de ander observeert graag en is rustiger van aard.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja echt. Al moet ik eerlijk zeggen dat je dat na een half uurtje wel vergeet. Je vergeet die camera's best snel. Ik geloof dan ook wel dat de inwoners er niet altijd erg in hebben![]()
De plicht roept, laters
wat een lieffiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Een zeer foute vergelijking met een poedel.............Gast ziet er niet uit......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Okquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik trek een t-shirt aan
" kiss de cossers "
Laters Kaat en heb schijt.......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ja echt. Al moet ik eerlijk zeggen dat je dat na een half uurtje wel vergeet. Je vergeet die camera's best snel. Ik geloof dan ook wel dat de inwoners er niet altijd erg in hebben![]()
De plicht roept, laters
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT................quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eens. Dat zachte praten, als ie al praat. Ik haat schreeuwers, maar dit slaat ook nergens op.
Jij zou hem doen?quote:
Mike is absoluut geen schreeuwlelijk.............Hij is meer aanwezig, dat is het betere woord...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende types. De een is een schreeuwlelijk die zichzelf graag hoort praten en de ander observeert graag en is rustiger van aard.
Nou nou nouquote:
Wist niet dat sjamp op jonge jongens viel............quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp en Brandon zitten in een aardbevingsscheur
Observeert graag en dan fan van de twins zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende types. De een is een schreeuwlelijk die zichzelf graag hoort praten en de ander observeert graag en is rustiger van aard.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wist niet dat sjamp op jonge jongens viel............
ik ben de enige oudere uitzonderingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wist niet dat sjamp op jonge jongens viel............
Het is idd een leuk menneke.quote:
Zou me beledigd voelen...........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ik ben de enige oudere uitzondering
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is idd een leuk menneke. ik zou hem doen!
Schuimvrouw: nog niet. Nóg nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon ; wij worden niet van die verwende figure..snap je
"Uto 1 ""
hij ziet er veel ouder uit ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap ff niet dat sjon met 56 jr
zich zo oud voelt ???
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
snap ff niet dat sjon met 56 jr
zich zo oud voelt ???
Jazeker en het was heerlijk.............quote:
Daar hebben ze de hele week de tijd voor gehad, maar ze zijn pas gisteravond begonnen met spullen maken.quote:
Klopt, meer in figuurlijke zin. Hij houdt van zichzelf,ofwel hij vindt zichzelf geweldig. Er zijn momenten dat ik hem best mag, maar dan zegt of doet hij weer iets en dan denk ik........ daar zijn we weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mike is absoluut geen schreeuwlelijk.............Hij is meer aanwezig, dat is het betere woord...
WTF,moet je een pak slaag?quote:
waarom ruilen ze Hosanna niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:27 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Daar hebben ze de hele week de tijd voor gehad, maar ze zijn pas gisteravond begonnen met spullen maken.
Hij is ook deel van een tweeling, misschien is dat de connectie. Geen idee. Ach, bij zulke types moet je het langer aankijken. Geven zichzelf niet zo snel bloot. Mag hem weg. Hij lijkt me wel 'netjes'.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:23 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Observeert graag en dan fan van de twins zijnDat zegt mij al genoeg
quote:
Ben geen pedoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Sjamp en Brandon zitten in een aardbevingsscheur
Van mij mag ie ook wegquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is ook deel van een tweeling, misschien is dat de connectie. Geen idee. Ach, bij zulke types moet je het langer aankijken. Geven zichzelf niet zo snel bloot. Mag hem weg. Hij lijkt me wel 'netjes'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |