sex is echt smerigquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:19 schreef Alexandrier het volgende:
Wat vind ik lekker, sex? Vind iedereen toch?
Maar dat hangt van de persoon af wat lekker is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:19 schreef Alexandrier het volgende:
Wat vind ik lekker, sex? Vind iedereen toch?
Altijd fijnquote:
Ze kwam eigenlijk uit Venezuelaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd fijn![]()
Lokale chick gehosseld?
Details laat ik achterwege, maar ze ging wel mee naar Pueblaquote:
Nice!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Details laat ik achterwege, maar ze ging wel mee naar Puebla
Ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Je hebt dus wel goed vermaakt.
Wanneer ga je weer terug?
Ik bedoelde terug naar Mexicoquote:
Je hebt haar je echte naam en telefoon nummer gegevenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef Remqo het volgende:
Oh wanneer ik terug ga, ik denk in 9 maanden
Krijg steeds echo-foto's doorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt haar je echte naam en telefoon nummer gegeven
Geef je inlog dan lees ik het en kopieer ik het meteen naar een plek waar we er vrijuit om kunnen lachenquote:
Groeit dat zaad van jou zo snelquote:
Ik vind het verbazend, omdat op de Mexicaanse pakje peuken een smeulende sigaret wordt afgebeeld met een kromming naar benedenquote:
Hier heb ik van de week nog op staan dansen in een lichtelijk aangeschoten buiquote:
Deze is ook leukquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier heb ik van de week nog op staan dansen in een lichtelijk aangeschoten bui
Die heb ik al lang niet meer gehoordquote:
Maak je geen zorgen, Myrr heeft koudwatervrees.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:03 schreef Crack_ het volgende:
Ohja hoor, ik ga even douchen en meteen mn deal kwijt. Godverdomme Myrr, jij was slapen
Zo jij bent nog laat wakker, ben je weer boos bij je bijbaantje weggelopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 02:16 schreef Alexandrier het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Myrr heeft koudwatervrees.
Sta voor de spiegel en herkenbare afbeelding. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Goedemorgen snoepjes![]()
[ afbeelding ]
In bed.quote:
Ghehe herkenbaar. Laat je het doen door een bedrijf?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Wat een rommel geeft dat, effe een kozijntje eruit breken
Nope mijn vriend heeft het net gedaan. ik mag zo de rommel opruimenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ghehe herkenbaar. Laat je het doen door een bedrijf?
Ah, handige kerelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:37 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nope mijn vriend heeft het net gedaan. ik mag zo de rommel opruimenmorgen gaat dan de vloer in de keuken erin [ afbeelding ]
Absoluut, ga zo de serre verder leegruimen, heb de cavia's er al uit, dan is het makkelijker werken morgenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, handige kerel
Nou ja, het is voor een beter wooncomfort moet je maar denken
zo praat je niet over 4ebequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat het vrolijke dikkerdjes zijn
Gern gesehenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankjewel voor dit positieve compliment.
Tot nu toe alleen gerelaxed, ga zo een stuk fietsen en dan zie ik het wel weer. En die van jou? Klachtvrij?quote:
Nee moet werken. Echt doodsaai.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen gerelaxed, ga zo een stuk fietsen en dan zie ik het wel weer. En die van jou? Klachtvrij?
Er is niet zo veel te doen... Dus het is meer aanwezig zijn voor wanneer er iemand binnen komt of zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hoezo doodsaai?
Wat doe je voor werk of is dat geheim?
Nee, ik moet er eind van de middag uitquote:
Dikke deurstoppers las ik netquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat het vrolijke dikkerdjes zijn
Of corydorassenquote:
Nee, ik ben helemaal niet vrolijkquote:
aight okéquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is niet zo veel te doen... Dus het is meer aanwezig zijn voor wanneer er iemand binnen komt of zo.
En ik werk in het toerisme.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Ben jij ook al zo’n cavia- vrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wel de meeste cavia's heb met 60 stuksquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo’n cavia- vrouwtje
What the ... ZESTIG?!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de meeste cavia's heb met 60 stuks![]()
Ja, moet wel zeggen, ik ben lid van vereniging, heb een fokkerskaart en mag naar shows, het is dus niet zielige diertjes hoardenquote:
Maar je houdt dus wel 60 beestjes thuis, hoe houd je die dan, of hoe moet ik dat zien?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, moet wel zeggen, ik ben lid van vereniging, heb een fokkerskaart en mag naar shows, het is dus niet zielige diertjes hoarden
Ik heb 1 flat in de kamer, daar zitten wat pensioendiertjes in en een paar jongen om tam te maken, heb net een andere flat met glas ervoor, zodat ze niet meer de snippers eruit kunnen gooien. En achter onder een overkapping heb ik 2 grote flats met cavia's staan. Had ook een hok in de serre, maar nu met verbouwen gaat die eruit. Wil geen rommeltjesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je houdt dus wel 60 beestjes thuis, hoe houd je die dan, of hoe moet ik dat zien?
Wel hardcore, dit is niet even een paar beestjes voor de leuk
Yesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
aight oké
Ben je ook in Zeeland beland door datgene wat je nu doet?
Ik vind 6 al teveelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel de meeste cavia's heb met 60 stuks![]()
Flats?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb 1 flat in de kamer, daar zitten wat pensioendiertjes in en een paar jongen om tam te maken, heb net een andere flat met glas ervoor, zodat ze niet meer de snippers eruit kunnen gooien. En achter onder een overkapping heb ik 2 grote flats met cavia's staan. Had ook een hok in de serre, maar nu met verbouwen gaat die eruit. Wil geen rommeltjes
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he
Kan jij, of je familie, wat lekkers met cavia’s bereiden?
Remqo kan datquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he
Kan jij, of je familie, wat lekkers met cavia’s bereiden?
2 jaar. Maar hij heeft er geen last van. Is mijn hobby niet de zijne.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flats?Klinkt heftig, intensief en een hoop gepiep. Hoe lang doe je dit al? En hoe dealt je vriend met deze ellende?
quote:
Oh, nog niet zo lang dus. Is dat aantal rap opgelopen naar 60? Ja kan zijn, maar daarom kan je er nog wel last van hebben als je in hetzelfde huis woontquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
2 jaar. Maar hij heeft er geen last van. Is mijn hobby niet de zijne.
Wonen niet samen en hoe kan hij last hebben van dieren die achter glas zitten en achter in de tuin staan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, nog niet zo lang dus. Is dat aantal rap opgelopen naar 60? Ja kan zijn, maar daarom kan je er nog wel last van hebben als je in hetzelfde huis woont
Oh, staat alles in de tuin. Ik dacht een deel. Wel mooi dat je zo'n passie hebt voor iets.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wonen niet samen en hoe kan hij last hebben van dieren die achter glas zitten en achter in de tuin staan?
Heb 1 kast in de kamer maar dat is nu dicht met glazen deuren. Die kast maak ik ook 2 a 3 keer in de week schoon. Wil geen urine ruiken. Vind dieren echt leuk maar hou niet van stinkerijquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, staat alles in de tuin. Ik dacht een deel. Wel mooi dat je zo'n passie hebt voor iets.
Don't stick your dick in crazy Dima, zelfs jij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo heeft die irritante snol uberkutje Dr acc laten verwijderen Dan
Ik moest Dr nog een veeg geven
Ja snap ik, denk dat er maar weinig mensen zitten te wachten op de lucht van een dierenspeciaalzaak in huis.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb 1 kast in de kamer maar dat is nu dicht met glazen deuren. Die kast maak ik ook 2 a 3 keer in de week schoon. Wil geen urine ruiken. Vind dieren echt leuk maar hou niet van stinkerij
Vind jij dat Uber onder het kopje Fripsel valt?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Don't stick your dick in crazy Dima, zelfs jij niet.
Het scheelt weinig.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind jij dat Uber onder het kopje Fripsel valt?
Daar zul je je nog op verkijken. Heb ze wel gehad die mailden na aanschaf van een cavia Hoe ik het toch zo schoon hield. Als ik dan zei 2 a 3 keer per week verschonen was het vaak van, he!! Zo vaak??quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik, denk dat er maar weinig mensen zitten te wachten op de lucht van een dierenspeciaalzaak in huis.
Maar wat moet je met 60?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb 1 kast in de kamer maar dat is nu dicht met glazen deuren. Die kast maak ik ook 2 a 3 keer in de week schoon. Wil geen urine ruiken. Vind dieren echt leuk maar hou niet van stinkerij
Vleescavia'squote:
Ah, dus jij bent die vent met die verrekijker naast mequote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:02 schreef Catkiller het volgende:
Wat doen jullie vandaag? Ik zit undercover de R&P meeters te bekijken.
Ik ben een paradijsvogelspotterquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent die vent met die verrekijker naast me
Ook echt halve liters wegtikken in de trein voor een meetquote:
Dat zijn mensen die niet binnen meet-tijd dronken worden dus dan alvast van te voren beginnen, slim tochquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ook echt halve liters wegtikken in de trein voor een meetMaar ik heb al heel vaak gehoord dat dit zo gebeurt. Snap echt de reden waarom niet eigenlijk
Deed jij dit ook zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet binnen meet-tijd dronken worden dus dan alvast van te voren beginnen, slim toch
Nee, ik drink bijna niet en ben 1.60 dus heb niet echt moeite met dronken wordenquote:
Scheelt wel een hoop geldquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik drink bijna niet en ben 1.60 dus heb niet echt moeite met dronken worden
Godver, dima waarom ben je zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo heeft die irritante snol uberkutje Dr acc laten verwijderen Dan
Ik moest Dr nog een veeg geven
Inpakken is bijkakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel. Verder is maar saai en inkakmoment komt ook sneller
Wat denk je zelf? Kei spannend zo'n meet dus zo kom je wat los en heb je minder last van de spanning.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:10 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ook echt halve liters wegtikken in de trein voor een meetMaar ik heb al heel vaak gehoord dat dit zo gebeurt. Snap echt de reden waarom niet eigenlijk
Nou ja, als dat dan je enige sociale activiteit van het jaar is dan snap ik het misschien nog.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kei spannend zo'n meet dus zo kom je wat los en heb je minder last van de spanning.
Alcoholisten noem je dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die niet binnen meet-tijd dronken worden dus dan alvast van te voren beginnen, slim toch
Jij bent nog nooit op een meet geweest?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Kei spannend zo'n meet dus zo kom je wat los en heb je minder last van de spanning.
Dat is afhankelijk zijn van volgens mij maar kan dat ik het mis heb hoorquote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:22 schreef LCMS het volgende:
Weet nog wel mijn eerste meet![]()
Hey zijn jullie van FOK!? En LompeHork toen zo van: ja, wij zien er autistisch uit dus kom er bij
Als je daar zin in hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het dan de bedoeling dat je op de meet dronken wordt?
Van R&P?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde eerst eigenlijk ook naar deze gaan maar kwam er laatste tijd niet echt meer vaak
Hou je kleine bek dicht johquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:21 schreef Crack_ het volgende:
Het verschil niet weten tussen alcoholmisbruik en alcoholisten, ben je dom ofzo
Waarom lees je dit soort dingen eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Een kwartier in een oven zitten op 200 graden. Het overkwam het tien maanden oude kat Sprotje. Een jonge Roemeen uit het Belgische Kortrijk stopte Sprotje woensdagnacht tijdens een feestje in een oven. Een ander haalde het katje er weer uit en zette het in een douchecabine. Gisteren werd Sprotje pas naar de dierenarts gebracht
Dat ze allemaal maar terminale patientjes mogen worden
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Een kwartier in een oven zitten op 200 graden. Het overkwam het tien maanden oude kat Sprotje. Een jonge Roemeen uit het Belgische Kortrijk stopte Sprotje woensdagnacht tijdens een feestje in een oven. Een ander haalde het katje er weer uit en zette het in een douchecabine. Gisteren werd Sprotje pas naar de dierenarts gebracht
HEEE PROF, WAT BEN JE WEER VROLIJK ZEGquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt ontzettend lief, deze bijzonder normale vraag
Echt ontzettend lief deze opmerkingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEEE PROF, WAT BEN JE WEER VROLIJK ZEG![]()
Hier gaat je bloed van koken, man man.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:33 schreef Catkiller het volgende:
Laten we naar Jurassic World gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke film ga ik vanavond kijkeeeeeeeeeen
Op het zand weer?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Yeahhh ben ook verkleurd door de zon![]()
Lekker een date, met de bedoeling om de ander te leren kennen, en dan naar een omgeving gaan waar je niet kunt pratenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:01 schreef LCMS het volgende:
hoewel, laat maar zitten, biosdates zijn echt gaar
Jij noemt het ineens een date, maar je kan toch ook gewoon zo naar de film met haar?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:01 schreef LCMS het volgende:
Tjaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HEEE PROF, WAT BEN JE WEER VROLIJK ZEG![]()
Echt hè, maar gelukkig nooit zo'n date gehad en lijkt me ook helemaal niets.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker een date, met de bedoeling om de ander te leren kennen, en dan naar een omgeving gaan waar je niet kunt praten
Beetje laat, het is al maanden mooi weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Yeahhh ben ook verkleurd door de zon![]()
Een van mijn eerste dates ooit was zo, vet awkward.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, maar gelukkig nooit zo'n date gehad en lijkt me ook helemaal niets.
Nee, alleen een date, anders nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij noemt het ineens een date, maar je kan toch ook gewoon zo naar de film met haar?
Tja maar ik heb eigenlijk altijd het reeds overleden kleurtje en nu heb ik het kleurtje wat mij wat meer levendig laat lijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje laat, het is al maanden mooi weer.
Dan maar meteen friemelenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lekker een date, met de bedoeling om de ander te leren kennen, en dan naar een omgeving gaan waar je niet kunt praten
Ghehequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een van mijn eerste dates ooit was zo, vet awkward.
quote:
Oh huh nou en zonder date dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:01 schreef LCMS het volgende:
Ah ja, dat is wel beter. Ik heb nooit echt een bleke huid gelukkig, ik krijg niet zo snel de opmerking of ik ziek ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja maar ik heb eigenlijk altijd het reeds overleden kleurtje en nu heb ik het kleurtje wat mij wat meer levendig laat lijken
Kan nu zelfs zonder make up lopenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel beter. Ik heb nooit echt een bleke huid gelukkig, ik krijg niet zo snel de opmerking of ik ziek ben.
Uhmquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan nu zelfs zonder make up lopen![]()
Ja hoor, en weet je wat het allerfijnst is? Kan nu heerlijk in de ogen wrijven zonder in een mislukt wasbeertje te veranderenquote:
oh, waarom nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:08 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jazeker, meerdere volgens mij, alleen nog nooit geweest
en andere keren viel je om?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kan nu zelfs zonder make up lopen![]()
Geen idee, maar ik doe niet echt aan dates en ook niet aan eerste keer 1 op 1 meeten dus ehm jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:09 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind je Hans niet leuk genoeg voor een date, Crack?
Wat kan het leven toch mooi zijn hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hoor, en weet je wat het allerfijnst is? Kan nu heerlijk in de ogen wrijven zonder in een mislukt wasbeertje te veranderen
Geen idee, volgens mij heb je Hans gezien, gesproken en kan je toch wel een aardige conclusie trekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik doe niet echt aan dates en ook niet aan eerste keer 1 op 1 meeten dus ehm ja
Ben niet zo'n biosklant eigenlijk, alleen Star Wars bezoek ik in de bioscoop en de rest interesseert me niet zo.quote:
Nee dat leeg je na 2 keer heel snel af. Maar in de ogen wrijven kan zoooo lekker zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat kan het leven toch mooi zijn he
Wrijf je vaker zomaar in de ogen dan?
Ik trek geen enkele conclusie tot ik mensen echt heb gezien, internet en irl kan nogal verschillenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij heb je Hans gezien, gesproken en kan je toch wel een aardige conclusie trekken.
ohja, en films kijken in het algemeen was niet echt je ding tochquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:12 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ben niet zo'n biosklant eigenlijk, alleen Star Wars bezoek ik in de bioscoop en de rest interesseert me niet zo.
Valt mee, ik kijk er hooguit 1 per maandquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ohja, en films kijken in het algemeen was niet echt je ding toch
Vertel, welk speeltje heb je gekochtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hmmm heb het spannende speelgoedje binnengekregen met de post, staat er op het pakket Fitness Equipment
Je hebt Hans alleen begluurd in dat cafe? Ik dacht dat je hem al gemeet had.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik trek geen enkele conclusie tot ik mensen echt heb gezien, internet en irl kan nogal verschillen
[..]
ohja, en films kijken in het algemeen was niet echt je ding toch
JA WEET IK NIETquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom lees je dit soort dingen eigenlijk
ja nauwelijksquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus maar gewoon naast elkaar gezeten? Kan je dan überhaupt spreken van een date?
Hoe kan het zelfmoord zijn als jij het uitdeeltquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET
Net ook weer een filmpje van eencelligen die een eend lokken en er bovenop springen maar die heb ik weggeklikt voor het begon.
Denk dat ik maar zelfmoordpoeder bestel en drinken uit ga delen aan zulke mensen.
Het geeft je gewoon een kick dus. Ik kan dat soort shit niet eens kijken, ben echt een 'mietje' als het op dierenmishandeling aankomt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET
Net ook weer een filmpje van eencelligen die een eend lokken en er bovenop springen maar die heb ik weggeklikt voor het begon.
Denk dat ik maar zelfmoordpoeder bestel en drinken uit ga delen aan zulke mensen.
Een we-vibequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel, welk speeltje heb je gekocht
Ik dacht dat die dozen zo neutraal mogelijk zijn, maar dit kan ook.
haha wat, waar haal je dit vandaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt Hans alleen begluurd in dat cafe? Ik dacht dat je hem al gemeet had.
ohja goedzo, nare shitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
JA WEET IK NIET
Ik lees dat gewoon hier hoor, halloquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha wat, waar haal je dit vandaanik heb hem nooit gezien en uberhaupt niet in de buurt geweest
Hey durf jij wel 1 op 1 te meeten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
hans hans hans
looking for a good time
hans hans hans
get ready for mah lurve![]()
Denk dat je het dan verkeerd hebt gelezenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lees dat gewoon hier hoor, hallo
Ik heb geen mycroft, maar ik weet het zeker hoor, echt zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat je het dan verkeerd hebt gelezen
oei.. echt???quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh chill ik ben morgen ook in Helmond!
Uhu, ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb geen mycroft, maar ik weet het zeker hoor, echt zeker
Nee eigenlijk niet, wel in brabant, volgende week wel weer Helmondiaquote:
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, wel in brabant, volgende week wel weer Helmondia
Ja, denk dat dat wel leuk isquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh leuk, die kan je inbrengen en dan seks hebben, kan je er allebei van genieten.
We hebben elkaar nooit ontmoet en zij heeft me ooit via discord volgens mij gezien bij LH thuis.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij liegt en doet dat met een glimlach
Oh okayquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij liegt en doet dat met een glimlach
Verjaardagquote:
Niet ontmoet, maar zij zag jou zitten, zoiets las ik. En dan heel snel en vluchtig ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
We hebben elkaar nooit ontmoet en zij heeft me ooit via discord volgens mij gezien bij LH thuis.
Was twitch maar dat is beetje mierenseks, verder correctquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
We hebben elkaar nooit ontmoet en zij heeft me ooit via discord volgens mij gezien bij LH thuis.
Wel apart dat je dat hebt onthouden, maar jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet ontmoet, maar zij zag jou zitten, zoiets las ik. En dan heel snel en vluchtig ofzo
Snel en vluchtig klopt ook niet, er stond gewoon een webcam op ze de hele avondquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet ontmoet, maar zij zag jou zitten, zoiets las ik. En dan heel snel en vluchtig ofzo
Dat gaat gewoon vanzelf, hou echt geen files bij ofzo hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:31 schreef LCMS het volgende:
[..]
Wel apart dat je dat hebt onthouden, maar ja
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was twitch maar dat is beetje mierenseks, verder correct
Het was geen webcam sufferdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snel en vluchtig klopt ook niet, er stond gewoon een webcam op ze de hele avondvolgende keer misschien toch iets beter lezen
Hehe, achja boeiend. Vond wel leuk dat ik kon kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:32 schreef LCMS het volgende:
[..]![]()
Weet het niet meer, was sowieso een beetje apart dat deel van de meet
Ik moet verder hoor, waarom maak je je daar geen zorgen omquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moet je dan niet achterlijk ver reizen?
Omdat jij houdt van fietsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet verder hoor, waarom maak je je daar geen zorgen om
Jawel. Opzich vind ik dat niet zo erg, vind het wel vervelend dat mensen doen alsof naar mij toe komen echt veel verder is dan dat ik naar die mensen moet komenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moet je dan niet achterlijk ver reizen?
Noord-Holland?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Opzich vind ik dat niet zo erg, vind het wel vervelend dat mensen doen alsof naar mij toe komen echt veel verder is dan dat ik naar die mensen moet komen
Tuurlijk wel. Sportman!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga toch niet op de fiets helegaar naar Helmond of Emmen
Maar jij hoeft toch niet te gaan of wat zegjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik moet verder hoor, waarom maak je je daar geen zorgen om
Echt hè, dit zei ik laatst ook tegen Etto, maar hij wil alleen maar bij hem thuis meeten en niet hier. Een vriendschap moet van twee kanten komenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel. Opzich vind ik dat niet zo erg, vind het wel vervelend dat mensen doen alsof naar mij toe komen echt veel verder is dan dat ik naar die mensen moet komen
Wat Noord-Holland, ik woon in Den Haag zoals je volgens mij wel weetquote:
Beter dan eenzaam verpieteren in zo’n standaard veel te klein konijnenhokjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Liep trouwens ook een 'tam' konijn bij het strandje, je kan weer merken dat de vakantie eraan komt en men snel van de dieren af moet
Den Haag??? Nee dat wist ik dus niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat Noord-Holland, ik woon in Den Haag zoals je volgens mij wel weet
Maar hij nodigde me net uitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar jij hoeft toch niet te gaan of wat zegje
Hij wil je ontvoeren denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, dit zei ik laatst ook tegen Etto, maar hij wil alleen maar bij hem thuis meeten en niet hier. Een vriendschap moet van twee kanten komen
Oh, hoi Etto, ik ben Crack en ik woon in Den Haag en mijn zus in Helmond en mijn familie gewoon in Brabant. NOU DAGquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Den Haag??? Nee dat wist ik dus niet...
Oh kijk, u bent Brabantsequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, hoi Etto, ik ben Crack en ik woon in Den Haag en mijn zus in Helmond en mijn familie gewoon in Brabant. NOU DAG
Fijn dat dat duidelijk isquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom je niet 1 vs 1 meet als je zo achterdochtig bent
hoe weet jij dat nouquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, maar jij wil toch niet dus maakt niet uit
Dus er moeten eerst vervelende mensen erbij zijn om daarna 1 vs 1 te meeten?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn dat dat duidelijk isen ik zei eerste keer
Ahh ouiii ouiiiiquote:
dat zeg je toch netquote:
vervelend? Maar jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus er moeten eerst vervelende mensen erbij zijn om daarna 1 vs 1 te meeten?
I LUV Uquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ouiii ouiiiiverhuisd voor studie (en vind dat altijd zo debiel om te zeggen aangezien ik nu in Wageningen studeer maar ok)
Meeten met Dima erbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Dus er moeten eerst vervelende mensen erbij zijn om daarna 1 vs 1 te meeten?
Mijn dochter wilde hem al proberen te vangen, maar heb geen plek voor een konijn en mijn cavia's kunnen er ziek van worden, andere mensen gingen ook een poging wagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dan eenzaam verpieteren in zo’n standaard veel te klein konijnenhokje
maar wat als het gewoon oprecht een tam konijn is?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter wilde hem al proberen te vangen, maar heb geen plek voor een konijn en mijn cavia's kunnen er ziek van worden, andere mensen gingen ook een poging wagen.
Owquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zeg je toch net
[..]
vervelend? Maar ja
I LOVE YOU BAAABYY, AND IF ITS QUITE ALRIGHTquote:
*de eerste keerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Wil je met niemand hier 1 op 1 meeten crack?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I LOVE YOU BAAABYY, AND IF ITS QUITE ALRIGHT
I NEED YOU BAAABYY, TO WARM THE LONELY NIGHTS
dit nummer
Waarom hij welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:46 schreef Crack_ het volgende:
Zeer zou ik wel 1 op 1 meeten trouwens, maarja die zit niet meer op foks
Vraag me af of hij iets durft te zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk dat Dima eigenlijk best relaxed is in het echt.
Ja was het was een eksterkonijn, zo eentjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wat als het gewoon oprecht een tam konijn is?
Ja wat denk je anders? Druk, aanwezig, vermoeiend?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk dat Dima eigenlijk best relaxed is in het echt.
Is dat een ding ja?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Mijn dochter wilde hem al proberen te vangen, maar heb geen plek voor een konijn en mijn cavia's kunnen er ziek van worden, andere mensen gingen ook een poging wagen.
Bedoel meer dat hij niet zo onzeker en verlegen is als wij denken dat hij is.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat denk je anders? Druk, aanwezig, vermoeiend?
Denk gewoon rustig en aardig en iemand die betrouwbaar is en naar je luistertquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij niet zo onzeker en verlegen is als wij denken dat hij is.
Weenie, kan niet echt vinger opleggen maar gewoon veel gepraat enzoquote:
Het voelt gewoon goedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weenie, kan niet echt vinger opleggen maar gewoon veel gepraat enzo
Ik bedoel dus dat konijnen ook los buiten kunnen lopen en dan terug naar hun eigen huis kunnen lopen, betekent niet meteen dat ze zijn gedumptquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was het was een eksterkonijn, zo eentje
[ afbeelding ]
Ik verbaas me eerlijk gezegd nog dat er mensen zijn dit dit wel denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij niet zo onzeker en verlegen is als wij denken dat hij is.
*En zit bij een boekclubquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben ineens helemaal Crack-fan... Brabants, houdt van konijnen, studeert...
Ken jij konijnen die worden behandeld als een kat?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat konijnen ook los buiten kunnen lopen en dan terug naar hun eigen huis kunnen lopen, betekent niet meteen dat ze zijn gedumpt
Echt jammer dat je zo discrimineert op afkomstquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ben ineens helemaal Crack-fan... Brabants, houdt van konijnen, studeert...
BOEKENCLUBquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*En zit bij een boekclub
hahaha dit is echt waar, nouja heb volgende week eerste meeting
Nee, wel konijnen die buiten loslopen als dat is wat je eigenlijk wil vragenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ken jij konijnen die worden behandeld als een kat?
Ik bedoel vrije uitloop konijnenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wel konijnen die buiten loslopen als dat is wat je eigenlijk wil vragen
Het is echt mega tofquote:
Wij hadden vroeger een konijn dat altijd de kat van ons eens even goed van achteren nam in de lente.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:57 schreef Myrr het volgende:
Wil ook een konijn, nu ik weet dat ze ook lief kunnen zijn en vrinden met katten kunnen worden.![]()
Alleen onze buitenruimte niet geschikt, te afgelegen van de bedrijvigheid van het gezin.
Je komt er net pas achter dat konijnen lief kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:57 schreef Myrr het volgende:
Wil ook een konijn, nu ik weet dat ze ook lief kunnen zijn en vrinden met katten kunnen worden.![]()
Alleen onze buitenruimte niet geschikt, te afgelegen van de bedrijvigheid van het gezin.
Ja man, gaat kei goed samen. Mijn kitten wilde vroegah nog wel eens met mn konijn spelen, mn konijn won dat dikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:57 schreef Myrr het volgende:
On it.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:59 schreef Crack_ het volgende:
alleen geen vrouwtje nemen want die zijn wel kut
Nee dit is een natuurgebiedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat konijnen ook los buiten kunnen lopen en dan terug naar hun eigen huis kunnen lopen, betekent niet meteen dat ze zijn gedumpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |