Echt hoor, nu ook weerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft bij mij de hoogste irritatiefactor.
En een boomhut.quote:
Ook geen greintje humorquote:
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ook geen greintje humor![]()
Ze bestookt nu Mike met scherpe vraagstukken
Hoe doen ze dat morgen bijv met WCbezoek
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een graties tipp
mocht U gaan morgen
Sanne haat Esme's
dus zou fijn zijn ..
als alle dames/vrouwen..kindjes
Esmee heten voor time being daar
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?
Voor de BVquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?
Ga je weer met GD in je kliko?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
kolere we moeten een rondje lopen van dat rare wijf nu, voor de fucking route morgen
Mike vertelt hoe hij de rondleiding voor zich zietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne loop zelf een rondje achterlijk wijf
Of ze suppoost is in het Rijksmuseumquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mike vertelt hoe hij de rondleiding voor zich ziet
Sanne: oh ja ja ja oh ja dan ga dus rond oh ja ja ja ja
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als er morgen geen hond komt
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog niet zo verkeerd zou zijn.
Legertent ook helemaal top.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een graties tipp
mocht U gaan morgen
Sanne haat Esme's
dus zou fijn zijn ..
als alle dames/vrouwen..kindjes
Esmee heten voor time being daar
Nee nog ergerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
de tering zeg dominante wijven iedereen moet meelopen
Mijn backspace is ook haast versletenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Die Sanne en Jessie moesten ze over het hek heen pleuren, heb ergere gedachtes maar die zal ik hier niet neerzetten.
Kopje onder,5 minuten.quote:
Brandon is een watje.quote:
Wel doen,maak van je hart geen moordkuil.Vertel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Die Sanne en Jessie moesten ze over het hek heen pleuren, heb ergere gedachtes maar die zal ik hier niet neerzetten.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel doen,maak van je hart geen moordkuil.Vertel.
Maak gewoon van de COS een moordkuilquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wel doen,maak van je hart geen moordkuil.Vertel.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
Zie het morgen voor me bij bezoekers. Hoi ik ben Jessie en ik ben jarig vandaag.
Haaaaaaj ik ben...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
Zie het morgen voor me bij bezoekers. Hoi ik ben Jessie en ik ben jarig vandaag.
Mag niet meer,ze vegen als een malle,deze post is zo verdwenen.quote:
Gecondoleerd met je oma.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
Heb je ook 'n kado mee voor me!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:29 schreef Hagenesie het volgende:
Dat was ze even vergeten.quote:
whoeiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag niet meer,ze vegen als een malle,deze post is zo verdwenen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag niet meer,ze vegen als een malle,deze post is zo verdwenen.
Maandag pas?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:32 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
maandag de begrafenis/crematie geloof ik
quote:
Kan ook op het weekend toch. In de tijd dat mijn moeder overleed moest je een soort van toestemming hebben als het lichaam langer dan een aantal dagen boven de grond bleef. Ik weet niet hoe dat nu is maar als die oma van de week al overleden is en Maandag pas gecremeerd wordt....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:37 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
ja want morgen is Jessie jarig. Kan dan niet
Tegenwoordig kan dat veel langer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kan ook op het weekend toch. In de tijd dat mijn moeder overleed moest je een soort van toestemming hebben als het lichaam langer dan een aantal dagen boven de grond bleef. Ik weet niet hoe dat nu is maar als die oma van de week al overleden is en Maandag pas gecremeerd wordt....
Heb het even nagekeken, uiterlijk 6e werkdag. Dus dat wordt inclusief het weekend een beste tijd.quote:
Ik heb begrepen dat er om half acht afscheid genomen wordt van Silvio en dat vanaf 8 uur de bezoekers het terrein op mogen.quote:
lol echt? moet hij er tegen opstaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er om half acht afscheid genomen wordt van Silvio en dat vanaf 8 uur de bezoekers het terrein op mogen.
en maakt nu iedereen wakker in de tent ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:47 schreef kkka3 het volgende:
Jessie dramt vaag over dingen waar ze zich druk om maakt. Hoe komt het over. Op de livestreams, op FB. Ze is heel benieuwd van wie ze post krijgt. Want dat zegt genoeg. Blablabla vermoeiend wijf
heeft veeeeeeeeeeeel aandacht nodig iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:47 schreef kkka3 het volgende:
Jessie dramt vaag over dingen waar ze zich druk om maakt. Hoe komt het over. Op de livestreams, op FB. Ze is heel benieuwd van wie ze post krijgt. Want dat zegt genoeg. Blablabla vermoeiend wijf
die gaat weer janken om 12 uurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:49 schreef kkka3 het volgende:
De jarige aandachtsh**r heeft nu heel erg buikpijn
Ja idd, dan kunnen wij gewoon uitslapenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
tering laptop man man godzijdank maar voor 1 dag of ik tief dat ding het raam uit echt
Kolere wat triest.... mijn vader de afgelopen week al 50 jaar doodquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
jessie: gisteren was muh opa 6 jaar dood.
Onze hond is morgen 3 jaar dood. Dat jullie dat maar even weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef sjampoeh het volgende:
jessie: gisteren was muh opa 6 jaar dood.
Conjo-ding. Gooi hem in het vuurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
tering laptop man man godzijdank maar voor 1 dag of ik tief dat ding het raam uit echt
Ik heb echt het idee dat dat er een was die alles volgende van UTO1 en nu ze er zelf inzit helemaal door het dolle is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:47 schreef kkka3 het volgende:
DM jij ze ffquote:
jemig..een halve eeuwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kolere wat triest.... mijn vader de afgelopen week al 50 jaar dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ja vind ik ook jammer, want ze is ook enorm aanwezig in de hele groepquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat dat er een was die alles volgende van UTO1 en nu ze er zelf inzit helemaal door het dolle is.
Wat stom om dit soort mensen toe te laten in UTO2
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:54 schreef houdjemond het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.feli
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wow wat een mooi bericht
niks sorry
kapot fijn om te lezen dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga m'n wekker er niet voor zettenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga niet wachten op jessie dr verhaardag
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga niet wachten op jessie dr verhaardag
Er zit alleen een teiltje in mijn kistquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:59 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie al de slingers en ballonnen uit jullie kisten gehaald?
ik ben nog niet dead heurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:59 schreef houdjemond het volgende:
Hebben jullie al de slingers en ballonnen uit jullie kisten gehaald?
Hebben we wél nodig straks.. gaat ze alle kaarten 100x voorlezenquote:
Ik zou een prima Utopia pionier zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hebben we wél nodig straks.. gaat ze alle kaarten 100x voorlezen
Die maak ik in de winter wel eens voor de vogeltjes op mijn balkonquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
speurtocht naar de pakjes
allemaal vor jessie
Juf bedacht.en geschreven
of ze niet op de taalVouteh wil letten vraagt Juf..
daar gaan ze dan .. het is spannond
allemaal leuke frutsels
en een taart van piindakaas met nootjes
Bij zijn navelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Waar werd Brandon "gestoken" door een teek?
De teek had een mes bij zichquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
op de stenenberg. Sjon loopt zelfs mee. Topper !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
verzinsel.....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die maak ik in de winter wel eens voor de vogeltjes op mijn balkon
En die domme kut die op alles zegt: dat weet ik niet, nee ik weet dat nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:09 schreef snetje het volgende:
Wat is dit nu voor een speurtocht? ... Ga hierheen ...en kijk daar onder...
iddquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En die domme kut die op alles zegt: dat weet ik niet, nee ik weet dat niet
Tot zover de interesse van Jessie op haar omgeving
Ja ik ook, maar daarom haar gedrag ook extra wazigquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:09 schreef tonja het volgende:
Eigenlijk vind ik het stiekem wel schattig dat ze dit allemaal gedaan hebben voor haar.
Een vriend van mij doet dat.Was ook in Utopia.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wel leuk zo met de gitaar.. en de muziekjes
.
![]()
![]()
lijkt wel een rouwstoet
En wie werd er "gebeten" door een wesp?...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
Wapsenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:13 schreef snetje het volgende:
[..]
En wie werd er "gebeten" door een wesp?...
ow.. met die dienst toen " dame dr moeder, ietsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet dat.Was ook in Utopia.
Krijg je bulden van.quote:
quote:
Peter Krako, Echt een topgozer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow.. met die dienst toen " dame dr moeder, iets
was daar live muziek bij
weet het niet meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
"leuk gedaan .. prima opgepakt door Juf
een speurtochtje en taart
dit vergeet Jessie nooit meer
Silvio,.. nock out .. melatonine lijkt krachtig te werken
die krijgt dormicum vanwege zn palliatieve fasequote:
Als je dan toch weet dat je weg gaat .. doe dan nog ff gezellig mee ... maar zelfs dat niet... Moet die ex niet in bescherming worden genomen ?quote:
Inderdaad, die moet aan wat 'sterkers' zitten. Melatonine.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
die krijgt dormicum vanwege zn palliatieve fase
Dalende dusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:14 schreef Toweler het volgende:
399.000 kijkers gisteren naar de uitzending
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hij mocht nergens over meepraten vandaag, werd door vrijwel iedereen afgekaptquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan toch weet dat je weg gaat .. doe dan nog ff gezellig mee ... maar zelfs dat niet... Moet die ex niet in bescherming worden genomen ?
Ik moet het nog zien, dat "weggaan". Misschien lullen ze hem in het kamp nog om, dat het een slappe zak is als hij er mee stopt en dat hij zijn eer zo te grabbel gooit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dan toch weet dat je weg gaat .. doe dan nog ff gezellig mee ... maar zelfs dat niet... Moet die ex niet in bescherming worden genomen ?
Oh ja Hoorde 1 keer Kris die hem de mond snoerde....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij mocht nergens over meepraten vandaag, werd door vrijwel iedereen afgekapt
De groep liet duidelijk merken dat ze hem liever kwijt dan rijk zijn. Kan ik me eigenlijk wel goed voorstellen. Wat heb je aan een loser en een uitvreter in zo'n situatie...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Is 'ie al in de uitzending geweest?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Begin je soft te worden?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:09 schreef tonja het volgende:
Eigenlijk vind ik het stiekem wel schattig dat ze dit allemaal gedaan hebben voor haar.
'Jullie' hebben het over pissen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:23 schreef Bonken het volgende:
Waarom zeggen die vrouwen toch altijd dat ze moeten plassen, dat doen wij toch ook niet?
die heeft al een safe-wagenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:22 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, dat "weggaan". Misschien lullen ze hem in het kamp nog om, dat het een slappe zak is als hij er mee stopt en dat hij zijn eer zo te grabbel gooit.
Ik denk dat ze dat zeggen zodat de regie dan de mic's uit kan schakelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:23 schreef Bonken het volgende:
Waarom zeggen die vrouwen toch altijd dat ze moeten plassen, dat doen wij toch ook niet?
Alleen een 24 uur toch? Het kamp leek me vrij duidelijk met al het geschreeuw van de laatste dagenquote:
Is niet raar toch ...de rest is al meer als een week bezig om zich in te leven daar ...inleveren en knokken...doen een grote stap terug...gaan tot het uiterste ...tot er geen weg meer terug is ..(oke nu overdrijf ik) ..maar dan komt er zon grollende grappende jojo binnen die het al opgeeft na 1 dag...dat beukt er wel even in...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:18 schreef kkka3 het volgende:
Ik vond de groep ook erg raar naar Silly doen vandaag
safe-wagen geregeldquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, ik vond en vind het echt niet normaal. Los van Silly, wie zijn zij. Ben wel extra benieuwd naar de volgende inwonersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
De groep liet duidelijk merken dat ze hem liever kwijt dan rijk zijn. Kan ik me eigenlijk wel goed voorstellen. Wat heb je aan een loser en een uitvreter in zo'n situatie...
dankquote:
Vooral door Christel ..maar hij snoerde mooi haar mond...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als je er niet bij wil horen, bemoei je er dan ook niet mee.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Vooral door Christel ..maar hij snoerde mooi haar mond...
Kijk ik niehiequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is 'ie al in de uitzending geweest?
Ik zie 'ze' ervoor aan om hem helemaal niet te laten zien.
Laat ze blij zijn dat ie op had gegeven. Dan komt er een neiuwe.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Is niet raar toch ...de rest is al meer als een week bezig om zich in te leven daar ...inleveren en knokken...doen een grote stap terug...gaan tot het uiterste ...tot er geen weg meer terug is ..(oke nu overdrijf ik) ..maar dan komt er zon grollende grappende jojo binnen die het al opgeeft na 1 dag...dat beukt er wel even in...
Ik eigenlijk ook ..vanmorgen was hij heel stellig ..maar na zijn zogenaamde "boswandeling" hoorde je weer twijfels... familie zal ook wel denken ..o gut ..nu kunnen we 2 jaar lang aan gaan horen van "Als ik er nog in zat hé ...dan!!!"...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:22 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, dat "weggaan". Misschien lullen ze hem in het kamp nog om, dat het een slappe zak is als hij er mee stopt en dat hij zijn eer zo te grabbel gooit.
Toen hij wist dat ie morgen de pleiterik kan maken knapte zijn humeur inderdaad behoorlijk op. Dat hebben we eerder gezien bij afhakers in Uto 1.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kijk ik niehie
[..]
Laat ze blij zijn dat ie op had gegeven. Dan komt er een neiuwe.
Nee, ik hou er niet van. Zeker niet als het zo normaal gevonden wordt en iedereen maar doorgaat. Ik vond hem vanmiddag/avond nog best chill blijven.
Heb hem verder amper meegemaakt.
Hij mocht niet zeggen dat Brandon op Lill Kleine leekquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als je er niet bij wil horen, bemoei je er dan ook niet mee.
Hij wordt daar als een slappe hap gezien en terecht.
Dan is het toch juist goedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen hij wist dat ie morgen de pleiterik kan maken knapte zijn humeur inderdaad behoorlijk op. Dat hebben we eerder gezien bij afhakers in Uto 1.
Vooralsnog gaat hij later vandaag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft dat slaplul kampertje nou een beslissing genomen?
chantage? Die vat ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar als Regie toegeeft aan zijn Exit-chantage niet?
ligt out vd dormicum.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij mocht niet zeggen dat Brandon op Lill Kleine leek
Hij mocht zich niet met vuur bemoeien
Zij kan wel vuurmaken (met een aanmaakblokje)
Was gewoon triest
Dreigen te vertrekken in ruil voor voordeel, een veelgebruikte tool om opdrachten van buiten binnen te hengelenquote:
Er lijkt sprake van dat ie om 07:30 uur vertrekt. Althans, dat werd genoemd. Maar ik moet het nog zien!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar als Regie toegeeft aan zijn Exit-chantage niet?
Ik zei laatst "Ik ga ff de kat op de bak zetten"...hij keek en zei "we hebben helemaal geen kat?"...30 seconden tot het kwartje viel...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Jullie' hebben het over pissen.
Hij reageerde wel heel fel op een ZC moment eerder vanavond. Dus misschien is er wel wat voorgevallen tussen hem en de Febo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dreigen te vertrekken in ruil voor voordeel, een veelgebruikte tool om opdrachten van buiten binnen te hengelen
Ja, dat snap ik ook. Maar dit was echt idioot.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:36 schreef tonja het volgende:
[..]Keej dat heb ik allemaal niet meegekregen. Beetje lullig, hoewel ik nog steeds wel snap dat je iemand waarvan je weet dat ie morgen weg is, niet toelaat in je leventje daar.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zei laatst "Ik ga ff de kat op de bak zetten"...hij keek en zei "we hebben helemaal geen kat?"...30 seconden tot het kwartje viel...
een beveiliger per man dat ze denken dat gaat komen of wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik dacht net een advertentie te zien dat ze morgen 100 beveiligers nodig hadden ivm Utopendag
Gekkenhuis....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:45 schreef Amphorapotje het volgende:
en nog 100 extra voor de verjaardag van Jessie![]()
Het is inmiddels wel duidelijk dat Exitgangers na hun 24 uur aanvraag veelal zeer opgelucht terugkomen vertellen dat ze ineens "hele leuke ideeën " hebben.. natuurlijk valt het op CampingUtopia niet mee om zonder argwaan dingen te beloven… maar áls Mr Rondneukert Kampert blijft, let dan maar op zijn actquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij reageerde wel heel fel op een ZC moment eerder vanavond. Dus misschien is er wel wat voorgevallen tussen hem en de Febo.
Wat een nieuws!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel duidelijk dat Exitgangers na hun 24 uur aanvraag veelal zeer opgelucht terugkomen vertellen dat ze ineens "hele leuke ideeën " hebben.. natuurlijk valt het op CampingUtopia niet mee om zonder argwaan dingen te beloven… maar áls Mr Rondneukert Kampert blijft, let dan maar op zijn act
Ik hoop echt dat hij zich dit eens een keer echt gaat realiseren ...als hij dit opgeeft zal hij voor de rest van zijn leven als looser gezien worden....zo van hey! Was jij niet die goosert die na 1 dag Utopia 2 al uitholde?... Die zwakkeling?....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Snap ik wel. Als je er niet bij wil horen, bemoei je er dan ook niet mee.
Hij wordt daar als een slappe hap gezien en terecht.
-Edit-quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook ..vanmorgen was hij heel stellig ..maar na zijn zogenaamde "boswandeling" hoorde je weer twijfels... familie zal ook wel denken ..o gut ..nu kunnen we 2 jaar lang aan gaan horen van "Als ik er nog in zat hé ...dan!!!"...
Verkeerd gecast zeg maar ... Sil had er veel later in moeten gaan...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Kijk ik niehie
[..]
Laat ze blij zijn dat ie op had gegeven. Dan komt er een neiuwe.
Nee, ik hou er niet van. Zeker niet als het zo normaal gevonden wordt en iedereen maar doorgaat. Ik vond hem vanmiddag/avond nog best chill blijven.
Heb hem verder amper meegemaakt.
Boeit hem niet, als hij zijn natje, droogje, tv en peuken maar heeftquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij zich dit eens een keer echt gaat realiseren ...als hij dit opgeeft zal hij voor de rest van zijn leven als looser gezien worden....zo van hey! Was jij niet die goosert die na 1 dag Utopia 2 al uitholde?... Die zwakkeling?....
hij is meer het typetje dat al blij word als die al herkent word.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij zich dit eens een keer echt gaat realiseren ...als hij dit opgeeft zal hij voor de rest van zijn leven als looser gezien worden....zo van hey! Was jij niet die goosert die na 1 dag Utopia 2 al uitholde?... Die zwakkeling?....
Ik denk dat Silvio gevlucht is al dan niet gedwongen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef Yaksa het volgende:
Maar die Silvio heeft zich stevig vergist. Die dacht waarschijnlijk dat ie zijn wagen gewoon Utopia in kon laten rijden. Nou, dus niet.
Maar ondertussen wel iedereen lastig gaan vallen met vragen over zijn eigen libido gebrek wat inmiddels na 3 dagen al achter zijn oren zat ...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij mocht niet zeggen dat Brandon op Lill Kleine leek
Hij mocht zich niet met vuur bemoeien
Zij kan wel vuurmaken (met een aanmaakblokje)
Was gewoon triest
In versie 2 is alles puur en echt en anders doen we maar alsofquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef 5thencounter het volgende:
Stream 1 de tent, wat voor pokkeherrie draait daar? Hebben ze al stroom voor de koelkast gevonden? Of de noodgenerator voor de mobiel en alle boortol accus?
[ afbeelding ]
Misschien een fan op het moederbord van de PC die het draadloze signaal door moet geven. Ik roep maar wat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef 5thencounter het volgende:
Stream 1 de tent, wat voor pokkeherrie draait daar? Hebben ze al stroom voor de koelkast gevonden? Of de noodgenerator voor de mobiel en alle boortol accus?
[ afbeelding ]
Nee dat doet Pablo morgen voor hem...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. shit WIJ moeten dat Spel óók meespelen? Dâh Wissikniequote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:54 schreef Bonken het volgende:
[..]
In versie 2 is alles puur en echt en anders doen we maar alsof
Die is echt gefrustreerd idd, vragen naar de ideale vrouw bij Mike en John. En maar doorratelen over zijn ideale vrouw.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel iedereen lastig gaan vallen met vragen over zijn eigen libido gebrek wat inmiddels na 3 dagen al achter zijn oren zat ...
Goeie poging… dat de TwinCam in BooHut tyfusherrie maakte wisten álle bewonersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Misschien een fan op het moederbord van de PC die het draadloze signaal door moet geven. Ik roep maar wat.
Of gewoon een impulsieve beslissingquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef Yaksa het volgende:
Maar die Silvio heeft zich stevig vergist. Die dacht waarschijnlijk dat ie zijn wagen gewoon Utopia in kon laten rijden. Nou, dus niet.
Ja maar hij krijgt het buiten op een gegeven moment toch te heet onder zijn kont....verantwoording ..vader zijn ...dingen doen die hij nog nooit heeft gedaan ...die springt straks gillend over het hek Utopia 2 weer in...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Boeit hem niet, als hij zijn natje, droogje, tv en peuken maar heeftOhw en zijn badkamer, maar dat kan je wellicht wel onder 'natje' scharen
Heb hier ook een takke herrie..pc moet weer uitgezogen worden...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik gemist. Wel anderen verbolgen horen praten over zijn gespreksonderwerpen. Hebben in 1.0 kennelijk nooit iets over neuken, pijpen, olijfolie, wasvide, zeester enz enz meegekregenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel iedereen lastig gaan vallen met vragen over zijn eigen libido gebrek wat inmiddels na 3 dagen al achter zijn oren zat ...
Zijn moeder hé....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef Yaksa het volgende:
Hij heeft een "Wage" van 8x14 da's een fukking 112m2 Dat is geen "Wage" da's een fukking Villa Dat heeft dat lulletje never nooit zelf bijelkaar gesjoemeltquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt het buiten op een gegeven moment toch te heet onder zijn kont....verantwoording ..vader zijn ...dingen doen die hij nog nooit heeft gedaan ...die springt straks gillend over het hek Utopia 2 weer in...
Je mos 's weten hoeveel vierkante meter je bij elkaar ken neuke als je de juiste kampers ken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij heeft een "Wage" van 8x14 da's een fukking 112m2 Dat is geen "Wage" da's een fukking Villa Dat heeft dat lulletje never nooit zelf bijelkaar gesjoemelt
Zijn moeder heeft hem opgegeven vertelde hij. Hij had geen flauw benul volgens mij wat hem te wachten stond.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:52 schreef Yaksa het volgende:
Precies, hij heeft iig al twee families bijelkander geneukt en misschien wel een 3e die het nog niet weten.. en dan jezelf glashard vrijgezel noemen….quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je mos 's weten hoeveel vierkante meter je bij elkaar ken neuke als je de juiste kampers ken.
En dan staan er vanaaf ook nog mensen aan het hek te roepen dat hij moet blijven. Ze willen hem niet meer terug schijnbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem opgegeven vertelde hij. Hij had geen flauw benul volgens mji wat hem te wachten stond.
Yep, denk het ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dan staan er vanaaf ook nog mensen aan het hek te roepen dat hij moet blijven. Ze willen hem niet meer terug schijnbaar
Ik zou hem ook niet terug willen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:11 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dan staan er vanaaf ook nog mensen aan het hek te roepen dat hij moet blijven. Ze willen hem niet meer terug schijnbaar
Kannie bij jou? Webcam erop.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
Verrék… Silvo is een TV maker... die mag helemaal niet weg
Dat wordt weer een gezellige dag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
En morgen, de Grote Beschamende Vertoning… Regie moet heel FB toelaten, honderden lamlendelingen die honderen euro's komen brengen voor die zielige zwervers daar in dat miljoenenprogrammaatje van SBS/Talpa![]()
Ik mag het niet hopen, please
Tja, ik denk toch dat er veel publiek gaat komen. En daar is op zich niks mis mee. Veel mensen volgen het programma en zijn best bereid om daar een paar euro in te steken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
En morgen, de Grote Beschamende Vertoning… Regie moet heel FB toelaten, honderden lamlendelingen die honderen euro's komen brengen voor die zielige zwervers daar in dat miljoenenprogrammaatje van SBS/Talpa![]()
Het wordt een mooie dag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jup.. en gelijk het einde van Het Programma inluiden..grote hoeveelheden geld binnenpompen maakte UTO I ook zo leukquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:24 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Tja, ik denk toch dat er veel publiek gaat komen. En daar is op zich niks mis mee. Veel mensen volgen het programma en zijn best bereid om daar een paar euro in te steken.
Geen sturing jwtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:27 schreef chufi het volgende:
JdM was druk vanavond dus zal wel niks geregeld hebben
Een Beau rekenmachine dus...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:09 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je mos 's weten hoeveel vierkante meter je bij elkaar ken neuke als je de juiste kampers ken.
Ik snap die moeder inmiddels wel...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft hem opgegeven vertelde hij. Hij had geen flauw benul volgens mij wat hem te wachten stond.
Het wordt morgen een rare ruildag...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het wordt een mooie dag.
Of er komt niemand
Of het schuim overloopt ze en het wordt chaos
Wees daar maar niet bang voor, die komen wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
Wees daar maar niet bang voor, die komen wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:21 schreef Yaksa het volgende:
Volgens mij zouden er nog best wel wat mensen kunnen komen.
Heel veel mensen zijn niet naar het eindfeest van Uto 1 gegaan omdat de entree daar veel te hoog was. Aangezien de kijkcijfers goed zijn zouden er best wel veel bezoekers kunnen komen
die het eindfeest overgeslagen hebben.
Ik weet alleen niet of in de uitzendingen deze week dit evenement aan bod is gekomen.
¤10 voor een rondleiding op niets is ook duus
Zo, da tis vroeg, hoorde SIl gisteren zeggen dat hij s'middags pas ging, is dat weer veranderd?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er om half acht afscheid genomen wordt van Silvio en dat vanaf 8 uur de bezoekers het terrein op mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |