Echt hoor, nu ook weerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft bij mij de hoogste irritatiefactor.
En een boomhut.quote:
Ook geen greintje humorquote:
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ook geen greintje humor![]()
Ze bestookt nu Mike met scherpe vraagstukken
Hoe doen ze dat morgen bijv met WCbezoek
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een graties tipp
mocht U gaan morgen
Sanne haat Esme's
dus zou fijn zijn ..
als alle dames/vrouwen..kindjes
Esmee heten voor time being daar
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?
Voor de BVquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
2 muntjes voor Sanne te zien schijten?
Ga je weer met GD in je kliko?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
kolere we moeten een rondje lopen van dat rare wijf nu, voor de fucking route morgen
Mike vertelt hoe hij de rondleiding voor zich zietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Sanne loop zelf een rondje achterlijk wijf
Of ze suppoost is in het Rijksmuseumquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mike vertelt hoe hij de rondleiding voor zich ziet
Sanne: oh ja ja ja oh ja dan ga dus rond oh ja ja ja ja
Ik ben ook heel benieuwdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als er morgen geen hond komt
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog niet zo verkeerd zou zijn.
Legertent ook helemaal top.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze toch geld gaan uitgeven een grote legertent zoals vanmiddag gepost was, slimmer is
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een graties tipp
mocht U gaan morgen
Sanne haat Esme's
dus zou fijn zijn ..
als alle dames/vrouwen..kindjes
Esmee heten voor time being daar
Nee nog ergerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
de tering zeg dominante wijven iedereen moet meelopen
Mijn backspace is ook haast versletenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Die Sanne en Jessie moesten ze over het hek heen pleuren, heb ergere gedachtes maar die zal ik hier niet neerzetten.
Kopje onder,5 minuten.quote:
Brandon is een watje.quote:
Wel doen,maak van je hart geen moordkuil.Vertel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Die Sanne en Jessie moesten ze over het hek heen pleuren, heb ergere gedachtes maar die zal ik hier niet neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |