Net was het nog semi neukbaar kerel.quote:
Ik had al vrij snel (na een post) door dat hij dat niet deed.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huh je deed toch iets in de accountancy?
Ja. Parttime.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huh je deed toch iets in de accountancy?
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Net was het nog semi neukbaar kerel.
Ophouden hoor. Ik ga zo huilen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Gezien zijn naam en zijn afbeelding plus de coole talk zal het wel een puber zijn die nooit een chick gaat scoren. Met een 6 mag hij nog blij zijn. Maar dat zou een zesje niet eens willen
Tussendoor kan ik wel paar minuten kwijt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat je nog tijd hebt om te FOK!ken.
Kun je geen andere hobby zoeken?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Tussendoor kan ik wel paar minuten kwijt.
Das toch niet semi neukbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.
Huid van een 20-jarig obisitas varken is nog altijd 10x beter dan de huid van een 40-jarig sport en gezondsheids-vrouwtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Haar huid is slecht. Lichaam is net een 6je.
hij FOK!t sowiesoquote:
een 6 met een slechte huid is een 4 of zo.quote:
quote:
Waarom moeten wij dit weten eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:17 schreef Atak het volgende:
Wat een afknapper zeg. Ik heb een semi neukbare chick in mijn klas. Het was pauze dus ik met haar naar de kantine. Ik zag tot mijn verschikking dat ze een saucijzenbroodje pakken. Toen werd mij in 1 keer duidelijk waarom ze slechte huid heeft en hier en daar extra vet. Zo jammer. Als ze gewoon gezond zou leven dan zou ze gewoon een 8 zijn. Nu is ze een 6 maar na wat ik gezien heb ben ik wel compleet afgeknapt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kun je geen andere hobby zoeken?
Laatst een mooie (West Vlaamse) uitspraak gehoord:quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:17 schreef Atak het volgende:
Wat een afknapper zeg. Ik heb een semi neukbare chick in mijn klas. Het was pauze dus ik met haar naar de kantine. Ik zag tot mijn verschikking dat ze een saucijzenbroodje pakken. Toen werd mij in 1 keer duidelijk waarom ze slechte huid heeft en hier en daar extra vet. Zo jammer. Als ze gewoon gezond zou leven dan zou ze gewoon een 8 zijn. Nu is ze een 6 maar na wat ik gezien heb ben ik wel compleet afgeknapt.
Zodat ik weet dat ik niet later met zo’n typ trouw. Voordat je het weet heb je een aangepapte zeug in huis.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:07 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dit weten eigenlijk.
Gebruik een condoom. Griekse chicks zijn heel makkelijk dus je weet niet wie de vorige dude was. 👍🏼quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ze komt na een verjaardag hier.
Die weet wel wat ze wil
Alsof er een vrouw met jou wil trouwenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Zodat ik weet dat ik niet later met zo’n typ trouw. Voordat je het weet heb je een aangepapte zeug in huis.
Sowieso bij nieuwe chicks altijd condoom.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Gebruik een condoom. Griekse chicks zijn heel makkelijk dus je weet niet wie de vorige dude was. 👍🏼
Niet iedereen is zoals je moeder.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Gebruik een condoom. Griekse chicks zijn heel makkelijk dus je weet niet wie de vorige dude was. 👍🏼
dus een lekker wijf daar heb je ineens geen intesse in omdat ze een saucijzenbroodje etenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:17 schreef Atak het volgende:
Jezelf een cijfer gevenquote:
Hoe was het gisterenavond?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:09 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Sowieso bij nieuwe chicks altijd condoom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |