Al ze hem maar niet ompratenquote:
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustigquote:
Hoeveel wisselgeld hebben ze?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne vraagt hoeveel ze kan vragen voor zo'n steen.
4 euro, meer kan echt niet
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustig
als er maar een gat in zitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hond
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopiaquote:
Ik ook hoor, een echte aan pakker..........quote:
Ik hoop zó dat hij blijft. Hij doet tenminste wat. Maar ja, zonder spullen kun je weinig uitrichten daar en dat frustreert hem enorm. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Ben benieuwd of ze Uberhaupt de 15 inwoners halenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Dat doen ze al toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef snetje het volgende:
Brandon komt met een goed plan..."Wild camperen"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |