Heb net 500 gram in een keer opgegeten, dat is slecht?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:27 schreef Hallojo het volgende:
Een kilo kersen per dag is niet gezond hoor.
Heb je de pitten uitgespuugd?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb net 500 gram in een keer opgegeten, dat is slecht?
Was me niet eens opgevallen dat er pitten in zitten.quote:
Dat is het leukste van die hele kutkers. En dan het liefst met een vuilnisbakje met zo'n klein basketbalbordje erop. Of een huisdier.quote:
Dan krijg je dus allemaal kersenbomen in je buikquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat er pitten in zitten.
Maar dat betekent wel gratis kersen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:36 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan krijg je dus allemaal kersenbomen in je buik![]()
![]()
TS?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat er pitten in zitten.
Geschild of ongeschild? OT; saffraan, dat is pas duur.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat elke dag doen kan vast niet gezond wezen voor een mensquote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zit sowieso in alle Coca-Cola® cherry?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:52 schreef cherrycoke het volgende:
een van de beste kersensoort is Ferrovia di Turi ik weet niet eens of dat buiten italië wordt verkocht
Voor de stoelgang.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:53 schreef DuchessHerzen het volgende:
[..]
Dat elke dag doen kan vast niet gezond wezen voor een mens
in cherry cola zitten geen echte kersen anders is het niet te betalen op de label staat letterlijk "natural flavors" "natuurlijke aroma's"quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit sowieso in alle Coca-Cola® cherry?
[..]
Voor de stoelgang.
Eens, maar aardbeien zijn net zo duur als ze niet in de aanbieding zijnquote:
En meestal zijn ze niet eens echt lekker, waterige aardbeienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:24 schreef kuolema het volgende:
[..]
Eens, maar aardbeien zijn net zo duur als ze niet in de aanbieding zijn.
Kun je kersen schillen? Nooit geweten, lijkt me een leuke bezigheid voor als je niets meer in je leven hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Geschild of ongeschild? OT; saffraan, dat is pas duur.
Aardbeien zijn alleen lekker als je er flink wat suiker op gooit. Dat is dus ongezond.quote:
Omdat je alleen maar slechte aardbeien gewend bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Aardbeien zijn alleen lekker als je er flink wat suiker op gooit. Dat is dus ongezond.
Ik wil de echte zoete aardbeien dan eens graag proberen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat je alleen maar slechte aardbeien gewend bent.
Echte zoete aardbeien hebben geen suiker nodig.
Oke, ik dacht altijd dat daar een flink verschil in zat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En suiker uit fruit of uit suikerkorrels maakt geen fuck uit qua gezondheid
Weet ik ook niet hoor, ik praat ook maar Keuringsdienst van Waarde na.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, ik dacht altijd dat daar een flink verschil in zat.
Ja weet ik ook niet, ik bluf een beetje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil de echte zoete aardbeien dan eens graag proberen.
Waar krijg ik ze? Ik heb altijd alleen aardbeien gekocht in de supermarkt.
Lambada aardbeien. Gewoon zelf kweken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil de echte zoete aardbeien dan eens graag proberen.
Waar krijg ik ze? Ik heb altijd alleen aardbeien gekocht in de supermarkt.
Waar is toch dat zebrahondje voor?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:48 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Lambada aardbeien. Gewoon zelf kweken.
Mijn ervaring is toch dat hele nieuwe aardbeien erg zuur zijn. Maar als ze iets ouder zijn dan zijn ze lekkerder, want ze zijn iets zoeter. Risico is wel dat ze snel gaan schimmelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:08 schreef kuolema het volgende:
Hoe aardbeien smaken verschilt heel erg per keer, soms vind ik ze niet lekker, maar als je goede hebt zijn ze ook echt jammie.
Aardbeien zijn in deze tijd het lekkerst, gewoon op de markt kopen en even proeven. Voor kersen en aardbeien betaal ik hier rond ¤3 de kiloquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is toch dat hele nieuwe aardbeien erg zuur zijn. Maar als ze iets ouder zijn dan zijn ze lekkerder, want ze zijn iets zoeter. Risico is wel dat ze snel gaan schimmelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |