En waar in Onnoman?quote:Op donderdag 21 juni 2018 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
TheNightIsFullOfTerrors moet ook terugkomen.
Kunnen we hier niet beter een topicreeks van maken dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 08:53 schreef Copycat het volgende:
En ... weer weg. Was te verwachten na die rant van gisteren.
Ik kan die rant niet meer vinden, die stond toch in dit topic?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 08:53 schreef Copycat het volgende:
En ... weer weg. Was te verwachten na die rant van gisteren.
Dacht het wel, maar die verkapte dreigmail is uiteraard verwijderd. Iwanius die zijn gouden forum-business wel even elders zou brengenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:13 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan die rant niet meer vinden, die stond toch in dit topic?
Een bedreiging is een aankondiging van een bestraffende handeling.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 09:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar die verkapte dreigmail is uiteraard verwijderd. Iwanius die zijn gouden forum-business wel even elders zou brengen.
Houd Viva in de gaten!
ik ookquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:01 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nu heb ik alles gemist!![]()
Lekker de UI verwijderd en komt er noooooooooit meer opquote:Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Iwanius heeft aangegeven te stoppen na een nieuwe ban vanwege het geven van zijn mening in dit topic wat ook weer verwijderd is![]()
Goed gedaan mods en adminszo blijft het forum vast en zeker levendig
Hey, het komt wel weer goed, echt waar.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lekker de UI verwijderd en komt er noooooooooit meer op![]()
Al die moeite voor niks![]()
![]()
![]()
BAH kutzooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil dood
![]()
![]()
![]()
Iwanius gaat social media op.quote:Op zaterdag 23 juni 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
Zien we wel weer terug al dan niet onder een kloon
welke iMeel adres mang?quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Iwanius gaat social media op.
Voor meer informatie kan men hem mailen
goeie reactie Iwanius!quote:Op zaterdag 23 juni 2018 17:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Iwanius gaat social media op.
Voor meer informatie kan men hem mailen
Zonder plaatje in je UI ben je eckt een skeere boiiquote:Op zaterdag 23 juni 2018 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
[..]![]()
Sorry ik zat naar Mexico te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |