We weten het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:53 schreef LurkJeRot het volgende:
Hij heeft helemaal niet gezegd dat hij weg ging he. Maarookee.
Niet echt een topic, maar wel zijn laatste bijdrage aan fok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:07 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Niet echt een topic, maar wel zijn laatste bijdrage aan fok.
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!Iets met modprobs dus. Wil ik niks van weten. hoe ontstond zo'n discussie in cul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:20 schreef Fok-it het volgende:
Mooi. Ook meteen definitief optieven van fok graag
Dat doettie wel. Iwanius is geen turk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:11 schreef nietzman het volgende:
Dan moet 'ie wel onder een van z'n originele accounts terugkomen hoor.
Hee vriend.quote:
Vaak zat niet eens met zijn klachten maar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:14 schreef Bzzzzt het volgende:
Naar mijn mening was hij wel een toevoeging voor dit steeds verder stervende forum.
Wel hier was die tenminste welkom.quote:
Geweun teikene, naatequote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:07 schreef Argo het volgende:
FOK zonder Iwanius is als pafferts zonder vuur of wijn zonder alcohol.
Bedankt aan degene die hem weggepest hebben jullie hebben ook je eigen ondergang getekend. Beetje nadenken voordat je je tanden zet in de hand die jou voedt. Zonder Iwanius zou FOK echt niet zijn geweest wat het nu is.
Ik teken met mijn dure Parker vulpen.
Mag ik iets hoger op de lijst? Ik ben toch een Iwanius militant vanaf het eerste uur en vind het jammer dat de lijst dat nu niet echt laat blijken.quote:
Het staat op volgorde van reageren in dit topic. Er zit geen hiërarchie in, anders zouden jij vd en bt bovenaan staanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag ik iets hoger op de lijst? Ik ben toch een Iwanius militant vanaf het eerste uur en vind het jammer dat de lijst dat nu niet echt laat blijken.
Zet mij er ook bij broer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het staat op volgorde. Er zit geen hiërarchie in, anders zouden jij vd en bt bovenaan staan
Jij staat er al bijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zet mij er ook bij broer.
Wij stonden aan de wieg van de GTWV
AltijdReady!
Vogeltjesdans zal trots op ons zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij staat er al bij
Ik was namelijk meer dan ready
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:56 schreef Handleiding het volgende:
Omdat al mijn vrienden en grootste FOK!kers er tussen staan teken ik ook.
Kan dat ook even in de op komen wil niet dat Iwanius denkt dat ik hem heb verzaakt of zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het staat op volgorde van reageren in dit topic. Er zit geen hiërarchie in, anders zouden jij vd en bt bovenaan staan
quote:
teken je ook even met een andere kloon, nogeenoudebekende?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:49 schreef Catkiller het volgende:
Deze handtekeningen komen voor 90% van mensen die hem in ONZ zat zijn zeker?
tof dan log ik zo even in met mn murp account.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:52 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zal zo ook even inloggen op mijn kloon hugecooll voor een extra ondertekening
Verander daar het email adres maar van naar een niet bestaande.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:52 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zal zo ook even inloggen op mijn kloon hugecooll voor een extra ondertekening
leuke reactie hugecooll!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Verander daar het email adres maar van naar een niet bestaande.
Niet weten dat ik Girlygirl8 ben.quote:
Je dacht toch niet dat iemand dit gelooft?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:48 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Ik ben te nieuw en ken hem niet goed.
Een beste prestatie, al zeg ik het zelf.quote:
Mooi verwoord broer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:09 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Mij ook, fok is niet hetzelfde op dit moment, Iwanus is er niet en dat voel ik
Vergeet Tong niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Waar kan ik tekenen?
Mogen braddie en penisbaard ook weer terug?
En Possetje.quote:
Ik denk dat hij nu lekker met bubbels en een pafferts aan het acclimatiseren is. Althans zo stel ik hem mij voor nu. Eigenlijk staan wij niet eens op gelijke grond met hem hij torent boven on uit. Alleen VD staat hoger.quote:
En daarna nog afblussen met een erotische tantra massage.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu lekker met bubbels en een pafferts aan het acclimatiseren is. Althans zo stel ik hem mij voor nu.
Mijn aanzien zou enkel stijgen. Want de eerste keer zo'n massage is onbetaalbaar. YOU NEVER WALK ALONE.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En daarna nog afblussen met een erotische tantra massage.
Want daar zie ik hem ook al wel voor aan maar dat vertelt hij hier niet.
okquote:Op zondag 10 juni 2018 02:45 schreef gargamelnl het volgende:
Getekend. Iedereen ook even zijn avatar tijdelijk gebruiken? Dan valt deze actie veel meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |