Hehe, ik wilde een lokquote plaatsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:57 schreef Marsenal het volgende:
Als bonke mijn collega was zou ik er ook goed ziek van zijn, terechte klacht.
Geeft je een goeie toekomst, heel de dag pitt zuipen tot je lever ontploftquote:
Misschien word het zoiets. Psychische klachten doen het ook wel goed tegenwoordig. Kan je ook zeggen dat je beter bent wanneer het je zelf uitkomt. Bijvoorbeeld bij volgende betere baan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Laat jezelf van de trap vallen.
De hele dag geconfronteerd worden met shizzle van mensen die leuker werk doen en er meer voor krijgen.quote:
lolquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
De hele dag geconfronteerd worden met shizzle van mensen die leuker werk doen en er meer voor krijgen..
Ik doe nu routinematig kantoorwerk maar dat valt mij toch vies tegen. Gelukkig eerst begonnen met een half jaar contract. Duurt al lang genoeg!quote:
Haha! Ik ben je al voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:02 schreef LurkJeRot het volgende:
Je kan ook een betere, interessantere baan zoeken, voor een nog beter punt op je cv.
Dat staat natuurlijk ook heel goed op je CV.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:16 schreef DatDitKanJoh het volgende:
[..]
Geeft je een goeie toekomst, heel de dag pitt zuipen tot je lever ontploft
[..]
Misschien word het zoiets. Psychische klachten doen het ook wel goed tegenwoordig. Kan je ook zeggen dat je beter bent wanneer het je zelf uitkomt. Bijvoorbeeld bij volgende betere baan.
Zielige mensen doen het vandaag de dag heel goed volgens mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk ook heel goed op je CV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |