Hoi braddiequote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:39 schreef Sigaartje het volgende:
Stuur uit pure woede een paar pizza’s naar mij.
Woede moet je dan ook niet opkroppen. Als jou iets niet aanstaat, meteen zeggen. Komt er ook geen rook meer uit je oren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:29 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb veel last van opgekropte woede. Ik geniet ook steeds meer van mensen pijn doen. Puur die woede afreageren.
Klacht: veel woede
Hij moet het afreageren met jouw jongeheer op zijn eigen moederquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Reageer het vooral af met mijn pik op je moeder.
Ik hou van jou, dushi!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:17 schreef CoolGuy het volgende:
Maar TS is wel empathischer dan anderen volgens eigen zeggen![]()
Nee hoor, vrouwen maak ik me geen zorgen over.quote:
Op mijn moeder? Waarom niet erin? Kan je geen stijve krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik ook last van. Reageer het vooral af met mijn pik op je moeder.
Goed advies.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Op mijn moeder? Waarom niet erin? Kan je geen stijve krijgen?
XTC pillen bedoel je? Maar dan heb ik last van een afterdip. Suicide tuesday.quote:
met haar reputatie kan je m er beter niet in stekenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Op mijn moeder? Waarom niet erin? Kan je geen stijve krijgen?
Mag ik meedoenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:29 schreef Vanillekwark het volgende:
Kom dan, Eindhoven CS, gaan we potje klappen.
Maar waarom erop dan? Zijn moeder gebruik in een regenjas.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 12:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
met haar reputatie kan je m er beter niet in steken
Wat geen wapens. Gaan we een dance off doen soms?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
sgoe, frituurpan wel thuislaten. Geen wapens.
gewoon fegtuh met de fuistuh snap dat danquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat geen wapens. Gaan we een dance off doen soms?
Gewoon gentleman's agreement.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:16 schreef Plompzakker het volgende:
En wat geen frituurpan? Het is daar buiten jouw jurisdictie
Wij hebben geen agreement bereikt voor zover ik weetquote:
Je bent dan ook geen gentleman.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wij hebben geen agreement bereikt voor zover ik weet
Dan pak ik alvast mijn frituurpan in. Hebben ze daar krachtstroom of moet ik ook mijn generator meenemen?quote:
Hij is momenteel niet ready, snap dat dan!quote:
Ja regel je het lekker zelf jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan pak ik alvast mijn frituurpan in. Hebben ze daar krachtstroom of moet ik ook mijn generator meenemen?
Ik maak wel grote stappen vooruit hoor. Heb nu sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:23 schreef Moofasah het volgende:
Jouw zelfgemaakte ellende blijft ook in een kringetje draaien hè.
Triest om te zien hoe sommige mensen op dit forum na jaren geen enkele stap voorwaarts hebben gemaakt.
Uiteindelijk zul je toch echt zelf "iets" moeten doen.
Al is het maar kiezen voor een andere levensinstelling.
Good luck met de komende 10 jaar Keep_Walking...
Ah je gaat met grote stappen vooruit. Vandaar dat je veel woede hebt en er steeds MEER van geniet om mensen pijn te doen, in plaats van steeds minder.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik maak wel grote stappen vooruit hoor. Heb nu sollicitatiegesprek.
Dushi van me.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 14:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah je gaat met grote stappen vooruit. Vandaar dat je veel woede hebt en er steeds MEER van geniet om mensen pijn te doen, in plaats van steeds minder.
Soms ben ik aan het trollen, soms meen ik het echt. Maar wanneer?quote:
Geef me een brasa!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |