Zout ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ze zetten er koffie, dus er is koffie prut dat schijnt te helpen tegen slakken
ze hebben instant koffie...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Of ze moet ongesteld wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hoort aan Sanne dat ze niet tegen kritiek kan.
Ja mooi is datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hoort aan Sanne dat ze niet tegen kritiek kan.
Ja doei.quote:
ze hebben oploskoffie,dus geen prut over.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Geen excuus,gewoon chocolade geven.Werkt prima bij Soul.quote:
In drie dagen is de therapie van drie jaar naar de kloten dus...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef Hagenesie het volgende:
Silvio praat alleen maar poep. Zijn oma was kwart wasbeer en dit vertelde hij serieus aan Sanne. Die is binnen een week weg of ligt de hele tijd op bed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:44 schreef pullup het volgende:
Die knuppel verdwijnt al waarschijnlijk![]()
Als hij nu gaat kan hij het record van Tamlyn in 1 nog verbreken
Zo gaat het steeds.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Christel - als het gaat plenzen, gaat het vuur uit en zonder vuur geen eten. Dat is echt even prio!
John - Jazeker, er zijn genoeg mogelijkheden, iets met zeil en schuin en takken....
Vervolgens gaat John gewoon weer bestraten.![]()
![]()
graag gedaan! ( ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:43 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Flo.![]()
Mamma's boy wil weg?
ok dat had ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
ze hebben oploskoffie,dus geen prut over.
Met mijn idee om een muur om de badkamerstenen te zetten hadden ze ook binnen vuur kunnen makenquote:
Ik snap het wel...Als iemand het over wasberen enz gaat hebben en over bedlegerigheid van drie jaar, dan gaat de reputatie er wel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:45 schreef spapaars het volgende:
Nou met sl zitten ze weer op het oude niveau, nu de rest nog.
Koffieshop en de slijter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef FloJo het volgende:
lekker morgen naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en direct door naar een psych of wat dan ook.
mamma had hem opgegeven.... die is niet blij om hem nu alweer te zien den'kquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef Chea49 het volgende:
Daaaaag, over vette mamma'sboy, lekker thuis blijven als je zo'n jankerd bent. Hij had het zo goed thuis. Meneer mist zijn hamburgertje met zijn liefdesverdriet.
Hij gaat al gelukkig. Zielig exemplaar is dat zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef Hagenesie het volgende:
Silvio praat alleen maar poep. Zijn oma was kwart wasbeer en dit vertelde hij serieus aan Sanne. Die is binnen een week weg of ligt de hele tijd op bed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
mamma had hem opgegeven.... die is niet blij om hem nu alweer te zien den'k
En sigaretten.quote:
Over de wasberen was gewoon op de stream. Niets geen streamlockquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap het wel...Als iemand het over wasberen enz gaat hebben en over bedlegerigheid van drie jaar, dan gaat de reputatie er wel aan
Ze moesten 89 euro betalen.quote:
Veek=fake?quote:
Hier nog een, erger me groen en geel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:44 schreef b_engeltje het volgende:
Ik ben soms geneigd om te gillen tegen de streams
Jullie hebben 3 mnd om een droog redelijk beschermd onderkomen te bouwen ..misschien moet je daarmee beginnen ipv zon wandelpad
Je weet nooit, wat hij nog meer gaat uitbraken...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:48 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Over de wasberen was gewoon op de stream. Niets geen streamlock
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moesten 89 euro betalen.
15 euro voorrijkosten
30 euro beltegoed
44 euro boodschappen
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef DKUp het volgende:
Utopia 2 is ook vreselijk kut. Ik snap Silvio wel.
Ook een beginneling? Ik schrok dat ik moest openen, had het niet gezien en dan moet het snel en dat lukt mij dan niet. Lief van je hoor en je doet het toch goed?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:45 schreef FloJo het volgende:
[..]
graag gedaan! ( ik leer het nog wel eens)
Zou het wel grappig vinden als hij nu al vertrektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef DKUp het volgende:
En naar de fastfoodtent natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef FloJo het volgende:
lekker morgen naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en direct door naar een psych of wat dan ook.
dat wist ie van te vorenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef DKUp het volgende:
Ze verkopen het als een sensationele met niets beginnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef DKUp het volgende:
Ja en ik vind dit ook de programma makers wel aan te rekenen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:51 schreef FloJo het volgende:
[..]
dat wist ie van te voren
eigenschuld en dan zielig doen
Die vuurplaats is überhaupt heel onlogisch en ook een broeikist is nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met mijn idee om een muur om de badkamerstenen te zetten hadden ze ook binnen vuur kunnen maken
Of onder een luivel
sensatie!!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en ik vind dit ook de programma makers wel aan te rekenen.
Deze gast had er niet tussendoor mogen glippen
Misschien is de animo niet zo groot ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Energiek en drie jaar op bed ...
En lekker neuken zonder condoom!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
wat een geval van domheid zegquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En lekker neuken zonder condoom!
Die zijn ook niet altijd zichtbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:54 schreef magnaal het volgende:
Wat een gezeur over dat hij steeds paniekaanvallen krijgt. Ik heb er nog niet een gezien...
Nou, ik niet hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik nog gezond was dan wist ik het wel. I'm a real surviver!
Hij is allergisch voor Durexquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En iedereen nog begripvol ook, ik zou mijn lachen niet in kunnen houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:47 schreef spapaars het volgende:
Eerst zien dan geloven.
Die silly is een drama gozertje
ik had het ook wel leuk gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ik nog gezond was dan wist ik het wel. I'm a real surviver!
Okee ik was er gisteren amper... Maar ik herken ze wel hoor, zat niet voor niks mijn hele leven in de verplegingquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zijn ook niet altijd zichtbaar.
En al helemaal niet als je er geen verstand van hebt.
Heb hier gisteren wel andere berichten gelezen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze moesten 89 euro betalen.
15 euro voorrijkosten
30 euro beltegoed
44 euro boodschappen
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]Je vroeg een nieuwe inwoner in je TT en er gaat er een weg
Haha jij kan er niets aan doen natuurlijkquote:
ik heb ook wel eens een bui!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha jij kan er niets aan doen natuurlijkHet kwam toevallig zo uit
Jij bent gek, die gozer is er nét en dan al janken? Zal wel aan mijn leeftijd liggen maar die jongeren zijn totaal niet flexibel. Komen uit een luxe leventje en janken al als er iets niet is en ze het zelf moeten zien te rooien. Blij dat ik mijn zoon belangrijkere dingen heb bijgebracht. Die zou zich daar prima redden en dat is hem ook maar geraden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef DKUp het volgende:
Mijn zoon niet, maar ik zou hem nooit opgeven en inschrijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jij bent gek, die gozer is er nét en dan al janken? Zal wel aan mijn leeftijd liggen maar die jongeren zijn totaal niet flexibel. Komen uit een luxe leventje en janken al als er iets niet is en ze het zelf moeten zien te rooien. Blij dat ik mijn zoon belangrijkere dingen heb bijgebracht. Die zou zich daar prima redden en dat is hem ook maar geraden.
Typisch weer zo'n wegloper voor problemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:51 schreef FloJo het volgende:
[..]
dat wist ie van te voren
eigenschuld en dan zielig doen
Heeft hij dit verteld ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Echt bagger ja. Ik dacht dat ze hun leven gingen beteren maar dit lijkt wel het afvoerputje van UTO1, je dacht dat het niet slechter kon....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil ook regen hier, alles is hartstikke droog.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Het begint goed te regenen, lekker dat vuurtje uit!![]()
Straten is prio!![]()
![]()
geef je opquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil ook regen hier, alles is hartstikke droog.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik wil ook regen hier, alles is hartstikke droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk echt dat ze geen geschiktere kandidaten kunnen krijgen. Die lui reizen allang de wereld over deze zomer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ja ...'s nachts gamen en overdag uitslapen zeker.....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat families in woonwagenkampen echt gehecht zijn aan elkaar en hun plekkie. Frans Bauer is daar een goed voorbeeld van.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tent is iets verlengd inmiddels..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:00 schreef Chanel5 het volgende:
Maar nog steeds niet die tent groter gemaakt en verbetert.
Toppers zijn jullie, een natte straat is belangrijker.
Maar dit is precies wat ze na twee seizoenen met UTO 1 hadden moeten doen..de shovel erdoor en doorgaan en back to basic met de bestaande inwoners.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Echt bagger ja. Ik dacht dat ze hun leven gingen beteren maar dit lijkt wel het afvoerputje van UTO1, je dacht dat het niet slechter kon....
Die jongen praat zich van alles aan om maar niet te hoeven bekennen dat hij niet zonder zijn familie kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:54 schreef magnaal het volgende:
Wat een gezeur over dat hij steeds paniekaanvallen krijgt. Ik heb er nog niet een gezien...
fred en wilmaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:07 schreef Geraldb het volgende:
wie wil er nu in het flinstone tijdperk gaan leven?
Hoeveel nakomelingen heeft hij dan al?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ras ondernemer hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag ook hoor, maar je dan niet opgeven voor zo'n programma.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor!
Ik ben een luxe peerd.
quote:
2 jaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
meisje van 4 jaar en jongetje van 9 weken .
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben een zonnescherm? gemaakt en nu regent het.
Heb 31 dagen door Maleisisch-Borneo gereisd met een groep. Zwaar, maar een prachtige ervaring!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik had het ook wel leuk gevonden
Niet voor 15 mnd , maar zo begin wat opstarten ..
Weer is een nieuwe ervaring
alleen ervoor en ernaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja, tijdens het neuken krijgt hij dus geen paniekaanvallen
Straks bestellen ze nog een bezem om dat straatje schoon te houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:00 schreef Chanel5 het volgende:
Maar nog steeds niet die tent groter gemaakt en verbetert.
Toppers zijn jullie, een natte straat is belangrijker.
Een harde bezem was wel het plan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Straks bestellen ze nog een bezem om dat straatje schoon te houden.
Ik ben ooit kabouter bij de padvinders geweest...Dat was genoeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb 31 dagen door Maleisisch-Borneo gereisd met een groep. Zwaar, maar een prachtige ervaring!
Ik ook niet hoor, hij geeft zichzelf maar op.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mijn zoon niet, maar ik zou hem nooit opgeven en inschrijven
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben ooit kabouter bij de padvinders geweest...Dat was genoeg...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben ooit kabouter bij de padvinders geweest...Dat was genoeg...
Zo praten ze wel.quote:
Maar wel vaak en vet?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Hier nog 1....platte knoop in je gele sjaaltje en de Oehoe was de baas...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:04 schreef magnaal het volgende:
[..]Beetje rotklus met die warmte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor erg veel geklaag en das niet best voor het programma. Veel teveel ergernis.
[ Bericht 2% gewijzigd door Chea49 op 08-06-2018 10:27:27 ]
dat dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:
“Toen waren we weer met zeven...”
“Je moet ook wel voorbereid zijn op dit weer!”
Nee, vuile klootzakken jullie maken liever een pad dan een huisje waar geen water in komt
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:07 schreef Geraldb het volgende:
wie wil er nu in het flinstone tijdperk gaan leven?
Huisje van wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:
Nee, vuile klootzakken jullie maken liever een pad dan een huisje waar geen water in komt
Adriaan is de enige van de groep met kennis van natuur, planten.. slim en inventief en rete energiekquote:
25.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben zijn leeftijd vergeten maar lijkt mij erg snel voor een jonge gast met zoveel issues.
Tja hij lag toch drie jaar op bed he..en dan verkering...zo gebeurd..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben zijn leeftijd vergeten maar lijkt mij erg snel voor een jonge gast met zoveel issues.
Christel zie ik ook wel opgeven. Te gevoelig denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:19 schreef magnaal het volgende:
Nou het is wel het A - team hoor...Wat moet het worden..Silvio is de eerste die het voor gezien houdt, ik voel dat er meer volgen, laten het die meiden zijn..
Magnaal beweert anders maar doet er ook niet toe, in ieder geval 2 kids dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
meisje van 4 jaar en jongetje van 9 weken .
Adriaan wilde ook structuur,waren ze het niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Adriaan is de enige van de groep met kennis van natuur, planten.. slim en inventief en rete energiekik vind hem de leukste. Klaagt ook niet en kijk hem lekker eten
Dit soort beelden doet me weer zo aan de Bunker denken....quote:
Dus ze moeten overleven tot morgen.......en eigenlijk maandag om dan te kunnen bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huisje van wat?
Denk niet dat ze er 1 van steen mogen neerzetten zonder Wim er bij te betrekken.
John?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:09 schreef snetje het volgende:
Hij laat in ieder geval een luchtbed achter ...naar wie zal deze gaan?....
Neeee 2 jaar is dat kindje en 1 van 9 weken...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Magnaal beweert anders maar doet er ook niet toe, in ieder geval 2 kids dus.
Eigenwijs stel mensen is het bij elkaar weerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Adriaan wilde ook structuur,waren ze het niet mee eens.
Pablo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ze vroegen zich net af of ze op hem zouden wachten met eten, ik denk dat Silvio zijn 24 aan het aanvragen is en gelijk een gesprek met de psych heeft. Dat schijnt erbij te horen.
Daar weet ik niet maar hier droog en 27 graden!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:12 schreef Hagenesie het volgende:
Wat zijn de weersvoorspellingen voor morgen daar?
Maar even heel eerlijk...waar moeten ze een huisje van gaan maken dan?...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:
Ik vind hem ook leuk. Er zouden meer van deze mensen in moeten alleen is dat te saai en maakt geen tv.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Adriaan is de enige van de groep met kennis van natuur, planten.. slim en inventief en rete energiekik vind hem de leukste. Klaagt ook niet en kijk hem lekker eten
dat is voor de bezoekers hoorde ik gister in de uitzending. Ze willen geen gebroken enkels en zoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef DKUp het volgende:
Dat méén je niet, was een geintje van me.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een harde bezem was wel het plan.
Wat dacht je van die stenen die ze nu voor het pad gebruiken?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar even heel eerlijk...waar moeten ze een huisje van gaan maken dan?...
Misschien een betere tent, met de spullen die ze hebben en een droge kookplaats?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat meen ik wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat méén je niet, was een geintje van me.
En met die straatstenen kun je niet metselen...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Huisje van wat?
Denk niet dat ze er 1 van steen mogen neerzetten zonder Wim er bij te betrekken.
Ze hadden met de stenen en wat extra dingen om te bestellen een huisjes kunnen maken in plaats van een padquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de strijd "Adriaan en de konijnen"...ik zie hem er voor aan om in zijn moestuintje te gaan slapen ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze eet veel reepies,die zijn voor haar alleen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze heeft/had anders een behoorlijke speklaag.
Wat is er nu weer met haar?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Hagenesie het volgende:
Alweer problemen met Sanne. Dat wordt nog wat.
Ik vind hem niet saai. Ik vind hem heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk. Er zouden meer van deze mensen in moeten alleen is dat te saai en maakt geen tv.
Dus die paar vierkante meter is voor de bezoekers??? en als je de rest van het terrein wilt zien/verkennen wat dan???quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is voor de bezoekers hoorde ik gister in de uitzending. Ze willen geen gebroken enkels en zo
Mooi, tijd om te vertrekkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef Hagenesie het volgende:
Alweer problemen met Sanne. Dat wordt nog wat.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de strijd "Adriaan en de konijnen"...ik zie hem er voor aan om in zijn moestuintje te gaan slapen ja...
Er moeten ruzies komen of felle discussies. Dit zie ik bij hem niet gauw gebeuren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:27 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ik vind hem niet saai. Ik vind hem heel vermakelijk.
Lol en dat heeft zich dan ingeschreven voor een primitieve omgevingquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:27 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hoorde het niet helemaal maar ze klaagde over de regen.
Vind ik ook en tegelijkertijd brengt hij mij ergernis. Beetje betwetertje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat niet perse. Opbouwen, samenwerken en iets moois ervan maken kan ook. En later als alles staat is het vroeg genoeg voor dat soort zaken, wat mij betreft. Maar misschien vinden anderen dat idd saai.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:28 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Er moeten ruzies komen of felle discussies. Dit zie ik bij hem niet gauw gebeuren.
Dan krijg je net zon wankelende vogel village als die van Bas&Do...die stenen hechten niet aan cement...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat dacht je van die stenen die ze nu voor het pad gebruiken?
Mijn ouders hadden op die leeftijd ook al 2.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
25 en al 2 kids? Niet bepaald een verstandige planning.
mijn ouders hebben geen kinderenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op die leeftijd ook al 2.
Je moet ook pur gebruiken,geen cement.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan krijg je net zon wankelende vogel village als die van Bas&Do...die stenen hechten niet aan cement...
Ze is gevoelig maar wel een doordouwer lijkt mij. Die geeft niet zomaar op. Heeft al een tweeling grootgebracht en das niet niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Christel zie ik ook wel opgeven. Te gevoelig denk ik.
Ik had inderdaad takken gebruikt om het geraamte te gaan maken voor die tent...en de planken voor iets anders...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:24 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Misschien een betere tent, met de spullen die ze hebben en een droge kookplaats?
Is hij ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind ik ook en tegelijkertijd brengt hij mij ergernis. Beetje betwetertje.
Hoe op hoor.quote:
Er werd hier al eerder geschreven dat ze cement hadden kunnen bestellen en dan al die stenen voor een huisje gebruiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik betwijfel alleen of ze de harde kant van Utopia aankan. Egoistische mensen die de zaken op hun eigen manier aanpakken. Soms over de rug van een ander. Want dat komt ook nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze is gevoelig maar wel een doordouwer lijkt mij. Die geeft niet zomaar op. Heeft al een tweeling grootgebracht en das niet niks.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je had gelijk. Een vrouw in het rood zei het. Ik zie nu dat Jessie in het rood is
die kans is grootquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:36 schreef chufi het volgende:
Boswandeling is naar "ächter/FEBO/dokter" neem ik aan.
Ik hoor haar alleen maar zeggen: moet iedereen toch zelf weten? Dat mens kan echt niet in een groep leven hoor.quote:
Dat is echt de hel op aardequote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:29 schreef TillyB het volgende:
Medelijden met de bewoners, je zou maar de hele dag met John in een tent moeten zitten als het regent.
wat een slappeling!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:37 schreef snetje het volgende:
Oh Siljojo gaat er nog even over nadenken...
Oprotten moet iequote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:37 schreef DKUp het volgende:
Silvio gaat aan het eind van de middag beslissen.
Dat was toen maar tegenwoordig zorg je eerst voor een vast inkomen en onderdak en pas dán kun je zien of kinderen welkom zijn en je ze alles kunt geven wat ze nodig hebben. Maar ik zal wel ouderwets zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden op die leeftijd ook al 2.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was toen maar tegenwoordig zorg je eerst voor een vast inkomen en onderdak en pas dán kun je zien of kinderen welkom zijn en je ze alles kunt geven wat ze nodig hebben. Maar ik zal wel ouderwets zijn.
Ik zat fout 2 jaar het meisje .quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Magnaal beweert anders maar doet er ook niet toe, in ieder geval 2 kids dus.
Hij blijft ook steeds maar weer uitleggen en dat waardeer ik erg aan hem. Bovendien vind ik die prachtige krullen van hem om te zoenen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:32 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Is hij ookheerlijk, kop op verontwaardigd en stuiteren maar. Ondertussen heeft hij vaak wel een punt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wonderlijk, tenzij je geadopteerd ben door hen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:34 schreef FloJo het volgende:
[..]
pablo psycho italiano ( en die bodem is niet van karton)
Opsteukertje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik bemerk een beetje Sanne haat in de COS.
Hij moet wel zindelijk zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik bemerk een beetje Sanne haat in de COS.
helaas blijft iequote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:45 schreef 5thencounter het volgende:
Zou ik ook doen als ik weg zou gaan.. tot op de bodem...![]()
[ afbeelding ]
25 jaar pas en al zo'n lijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:45 schreef 5thencounter het volgende:
Zou ik ook doen als ik weg zou gaan.. tot op de bodem...![]()
[ afbeelding ]
Voor de bezoekers die het terrein willen komen bekijken en hen eten en geld toe gaan stoppen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:47 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom bouwen ze een tweebaans snelweg daar?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij blijft ook steeds maar weer uitleggen en dat waardeer ik erg aan hem. Bovendien vind ik die prachtige krullen van hem om te zoenen.
Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je anders zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is het lekker weer voor....
Is Jessie misschien zijn echte moeder?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:48 schreef TillyB het volgende:
Jessie tegen Silvio die in de regen werkt in zn t-shirt: doe je echt geen vestje aan anders vat je echt kou hoor
SL
FeBo weet antwoord!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
De standhouders , waar van Regie wil dat die in grote getalen gaan komen, willen een straatquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat dit een opdracht is want waarom zou je zoveel energie verspillen aan zo'n super breed pad?
Een soort Beekse Bergen dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor de bezoekers die het terrein willen komen bekijken en hen eten en geld toe gaan stoppen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is nog ouder dus kom maar op.
Hallo,pik je nu mijn adoptiekind?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn zoon is nog ouder dus kom maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |