Zout ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Ze zetten er koffie, dus er is koffie prut dat schijnt te helpen tegen slakken
ze hebben instant koffie...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Of ze moet ongesteld wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hoort aan Sanne dat ze niet tegen kritiek kan.
Ja mooi is datquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je hoort aan Sanne dat ze niet tegen kritiek kan.
Ja doei.quote:
ze hebben oploskoffie,dus geen prut over.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:39 schreef b_engeltje het volgende:
Geen excuus,gewoon chocolade geven.Werkt prima bij Soul.quote:
In drie dagen is de therapie van drie jaar naar de kloten dus...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef Hagenesie het volgende:
Silvio praat alleen maar poep. Zijn oma was kwart wasbeer en dit vertelde hij serieus aan Sanne. Die is binnen een week weg of ligt de hele tijd op bed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:44 schreef pullup het volgende:
Die knuppel verdwijnt al waarschijnlijk![]()
Als hij nu gaat kan hij het record van Tamlyn in 1 nog verbreken
Zo gaat het steeds.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:41 schreef Bestweldonker het volgende:
Christel - als het gaat plenzen, gaat het vuur uit en zonder vuur geen eten. Dat is echt even prio!
John - Jazeker, er zijn genoeg mogelijkheden, iets met zeil en schuin en takken....
Vervolgens gaat John gewoon weer bestraten.![]()
![]()
graag gedaan! ( ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:43 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Flo.![]()
Mamma's boy wil weg?
ok dat had ik dan weer niet gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef krabje het volgende:
[..]
ze hebben oploskoffie,dus geen prut over.
Met mijn idee om een muur om de badkamerstenen te zetten hadden ze ook binnen vuur kunnen makenquote:
Ik snap het wel...Als iemand het over wasberen enz gaat hebben en over bedlegerigheid van drie jaar, dan gaat de reputatie er wel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:45 schreef spapaars het volgende:
Nou met sl zitten ze weer op het oude niveau, nu de rest nog.
Koffieshop en de slijter.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef FloJo het volgende:
lekker morgen naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en direct door naar een psych of wat dan ook.
mamma had hem opgegeven.... die is niet blij om hem nu alweer te zien den'kquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:46 schreef Chea49 het volgende:
Daaaaag, over vette mamma'sboy, lekker thuis blijven als je zo'n jankerd bent. Hij had het zo goed thuis. Meneer mist zijn hamburgertje met zijn liefdesverdriet.
Hij gaat al gelukkig. Zielig exemplaar is dat zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef Hagenesie het volgende:
Silvio praat alleen maar poep. Zijn oma was kwart wasbeer en dit vertelde hij serieus aan Sanne. Die is binnen een week weg of ligt de hele tijd op bed.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
mamma had hem opgegeven.... die is niet blij om hem nu alweer te zien den'k
En sigaretten.quote:
Over de wasberen was gewoon op de stream. Niets geen streamlockquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap het wel...Als iemand het over wasberen enz gaat hebben en over bedlegerigheid van drie jaar, dan gaat de reputatie er wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |