Ja kan wel. Raar tijdstip voor een broodje shoarma wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:22 schreef gianni61 het volgende:
klinkt als de man die mijn broodje shoarma bezorgt..
Verdient alleen een ietsepietsie meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:22 schreef gianni61 het volgende:
klinkt als de man die mijn broodje shoarma bezorgt..
Wat heb jij voor een huis joh !?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
We hebben verleden jaar de serre eraan gebouwd en daar hebben we een tijdelijke vloer ingedaan omdat beton lang doorwerkt. nu komt er een nieuwe vloer in en ook in de keuken, daar is namelijk verleden jaar een nieuwe keuken in gekomen. Dan is dat gelijk en volgend jaar komt er een nieuwe vloer in de kamer. Had dit jaar geen zin om de gehele bar uit elkaar te halen
ielquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien heeft hij over dima gedroomd vannacht
zou nu best even bij het kraampje van Musti langs willen gaan..quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja kan wel. Raar tijdstip voor een broodje shoarma wel.
ik hoop het wel voor hemquote:
ik heb dit best vaak.quote:
Oh, wat let je?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dit best vaak.
maar ik kan me de laatste keer al bijna niet meer herinneren
? Lees niet echt afwijkende dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:24 schreef 2NutZ het volgende:
Is dit VBL?
[..]
Wat heb jij voor een huis joh !?
luiheid denk ikquote:
dit begint azpi achtige vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Nabil Fekir: 23 goals & 8 assists in 40 games
Naby Keita: 9 goals & 7 assists in 39 games
Fabinho: 8 goals & 5 assists in 46 games
Fekir, Keita & Fabinho (2017/2018): 40 goals & 20 assists
GOAT lit famquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit begint azpi achtige vormen aan te nemen
Nee, oke valt ook wel mee heb ook een uitbouwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
? Lees niet echt afwijkende dingen.
Wil ook uitbouw met lichtkoepel.
Peelo?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon een huisje in de pauperwijk van Assen
gefeliciteerd, en wij konden niet eens meer onze rekeningen betalenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Nabil Fekir: 23 goals & 8 assists in 40 games
Naby Keita: 9 goals & 7 assists in 39 games
Fabinho: 8 goals & 5 assists in 46 games
Fekir, Keita & Fabinho (2017/2018): 40 goals & 20 assists
Hihi in je broekje zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, oke valt ook wel mee heb ook een uitbouwwel kleine...
[..]
Peelo?
Dat ken ik wel volgens mij.quote:
Jullie komen ook wel weer terugquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en wij konden niet eens meer onze rekeningen betalen
Dat ookquote:
vreselijke boom, veel te veel rotzooiquote:
gaat dit seizoen niet gebeuren, weet niet of je opgelet hebt, maar we gaan eerder portsmouth achterna dan naar de premier leaguequote:
Ik heb het een en ander gemist dan, gok ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat dit seizoen niet gebeuren, weet niet of je opgelet hebt, maar we gaan eerder portsmouth achterna dan naar de premier league
Hoop dat je hem niet mist.quote:
Nee niet precies maar volgens mij de kant op richting marsdijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet je dat leger des heils pand? Nou dat kan ik bijna zien
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fem and 2NutZ sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee niet precies maar volgens mij de kant op richting marsdijk
de parachuteregeling komt ten einde, we hebben schulden en de eigenaar kan door wetgeving in china niet meer investeren investeren in de club. er is ergens een loophole gevonden om via zijn bedrijf 50 miljoen te investeren, maar anders waren we nu de administratie in gegaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gemist dan, gok ik.
Jullie dreigen om te kiepen of?
Hier in de SC hebben we dagelijks een TTquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Eind van de maand hebben we wel weer de TT![]()
Truckstar > TTquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Eind van de maand hebben we wel weer de TT![]()
ouchquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
de parachuteregeling komt ten einde, we hebben schulden en de eigenaar kan door wetgeving in china niet meer investeren investeren in de club. er is ergens een loophole gevonden om via zijn bedrijf 50 miljoen te investeren, maar anders waren we nu de administratie in gegaan
kennelijk zijn de verliezen met de huidige salarissen 5 miljoen per maand. 5 MILJOEN! Die domme eigenaar heeft alleen rekening gehouden met de premier league en verder niksquote:
Ja dat is enorm riskant. Bezem door de selectie en opnieuw beginnen te bouwen met jonkies?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk zijn de verliezen met de huidige salarissen 5 miljoen per maand. 5 MILJOEN! Die domme eigenaar heeft alleen rekening gehouden met de premier league en verder niks
aiquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
kennelijk zijn de verliezen met de huidige salarissen 5 miljoen per maand. 5 MILJOEN! Die domme eigenaar heeft alleen rekening gehouden met de premier league en verder niks
ja, alleen valt er weinig te bouwen op het moment als grealish weg gaat en je te dure spelers zoals McCormack en Richards niet aan de straatstenen kwijt kanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat is enorm riskant. Bezem door de selectie en opnieuw beginnen te bouwen met jonkies?
Grealish verkopen klinkt bijna het meest verstandige danquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:53 schreef McGrath het volgende:
Een portsmouth scenario dreigt en het enige voordeel daarvan zou zijn is dat de club in handen van de supporters komt
Ja dat is het ook, maar hij is niet eens zo duur op de loonlijst op dit moment, alleen je kan er in 1x 40 mil voor vangen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grealish verkopen klinkt bijna het meest verstandige dan
Ja dat 2e vooral ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar hij is niet eens zo duur op de loonlijst op dit moment, alleen je kan er in 1x 40 mil voor vangen waarschijnlijk
Ja, die weg neem ik met de auto vandaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Ja uiteindelijk kom wel bij marsdijk
![]()
Misschien...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo in het defensief?
OF zitten op hete worst...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:44 schreef LCMS het volgende:
echt hè, alsof alles meteen op zoenen, neuken en kinderen moet eindigen
Flikker opquote:
Nou en jij zit er meteen aan..quote:
Niet vaak, hij legt zichzelf vaak goed.quote:
Hoezo? met mijn piemel is niets mis.quote:
tardis komt toch alleen bij piemels?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
Geen Angel hier nu we over piemels praten btw?
Piemels en balzakken.quote:
Dat hebben mannen met tieten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Als ik een man zou zijn zou ik ook de hele dag aan mijn piemel zitten
Ja omdat ie zo klein is zekerquote:
Ja omdat ie zo groot is zekerquote:[..]
Hoezo? met mijn piemel is niets mis.
Jammer genoeg zit er een beperkte speeltijd aanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Je mag wel de hele dag aan de mijne zitten hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer genoeg zit er een beperkte speeltijd aan
hij heeft ook af en toe rust nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou dat is aardig, als een soort anti stress squeezyquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mag wel de hele dag aan de mijne zitten hoor
auwquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat is aardig, als een soort anti stress squeezy
Jij denkt dat clubs achterlijk zijn? Denk met 20m mag je al heel blij zijn, Villa verkeert in nood.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar hij is niet eens zo duur op de loonlijst op dit moment, alleen je kan er in 1x 40 mil voor vangen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:05 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja omdat ie zo klein is zeker
[..]
Ja omdat ie zo groot is zeker
voor minder dan 30 gaat ie echt niet weg, en er zijn gewoon meerdere clubs die hem willenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij denkt dat clubs achterlijk zijn? Denk met 20m mag je al heel blij zijn, Villa verkeert in nood.
Nabil Fekir, Naby Keita en Fabinho samen maar 6 miljoen pond duurder dan wat we voor Coutinho hebben neergelegdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:14 schreef McGrath het volgende:
En ja ik denk dat clubs achterlijk zijn met de bedragen die nu allemaal rond gaan.
whahahah nee hoor zie zijn hoofd ook niet rood aanlopenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij geen woord meer uitbrengen als je het fijn knijpt
kunnen we het alsjeblieft gewoon over piemels hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nabil Fekir, Naby Keita en Fabinho samen maar 6 miljoen pond duurder dan wat we voor Coutinho hebben neergelegd
Yoquote:
Denk dat Fekir wel een flinke piemel heeft ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen we het alsjeblieft gewoon over piemels hebben?
Heyquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een micro penis lijkt me helemaal niets, zowel als voor de man als voor de partner
maar als je ook microhanden hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja je wil toch wat in de hand hebben lijkt mij
Ik vind het heel veel voor een talent een divisie lager en een club die op het punt staat te kantelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor minder dan 30 gaat ie echt niet weg, en er zijn gewoon meerdere clubs die hem willen
De dikte telt hoe dan ook, wrijving en allesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Het is niet de afmeting maar hoe je hem gebruikt toch?
Mja maar 4 a 6 cm stijf is niet bepaald bevredigendquote:Op vrijdag 8 juni 2018 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Het is niet de afmeting maar hoe je hem gebruikt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |