En we hadden afgesproken dat niemand zou gaan?quote:
Er lopen schuimpjes af en aan blijkbaar bij dat hek, dus komen ze er zaterdag ook wel doorheenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niemand komt...
mja...Talpa zal dan wel weer een bus toeristen regelen
Ze kunnen dat geld wel gebruiken, er staat in de buurt een loods met complete inboedel te koop,quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu klink je net als Adriaan.Binnenkort allemaal evenementen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En we hadden afgesproken dat niemand zou gaan?
Dat mensen zich daarom wel zouden aanmelden ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Brandon er zijn natuurlijk mensen die zich opgeven voor de kick van sex op TV
Erm ok
Het is een best manneke maar wel lichtelijk simpel ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:17 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat mensen zich daarom wel zouden aanmelden ook
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Adriaan:"straks zitten we allemaal zo"
[ afbeelding ]
Flo weer de boel verraden.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Smeerlap opwachten in de bosjes zeker
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Smeerlap opwachten in de bosjes zeker
Sanne: shitquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is een best manneke maar wel lichtelijk simpel ook
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:20 schreef spapaars het volgende:
De dobber drijft weg in het stromende water,
Er is gewoon een verborgen zuiveringsinstallatie.
Dat vergeet ik altijd zo snel mogelijk. Maar ik zag het hier voorbij komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Mario rijd de COS taxi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mario rijd de COS taxi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:23 schreef spapaars het volgende:
Als het de wind was zou de dobber schuin moeten trekken, maar nee.
[ afbeelding ]
En het water zou moeten rimpelen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:23 schreef spapaars het volgende:
Als het de wind was zou de dobber schuin moeten trekken, maar nee.
[ afbeelding ]
Die ligt te zwelgen in zijn verdriet in zijn nest.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar is Silvio berlusconi de hele tijd
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Die ligt te zwelgen in zijn verdriet in zijn nest.
Zit er ook te wachtenquote:
Mario rijd de COS taxi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik voel mij net zo'n oude italiaan die wil jeu de boulequote:
En de eerste re-animatie als er iemand in die graten stiktquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:28 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste vis die opgegeten gaat worden
Dat begrijpen ze hier toch niet johquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel mij net zo'n oude italiaan die wil jeu de boule
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
En de eerste re-animatie als er iemand in die graten stikt
En niet te vreten is omdat ze hem verkeerd schoon makenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:28 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik wacht op de eerste vis die opgegeten gaat worden
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:29 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat begrijpen ze hier toch niet joh
Stelletje barbaren
Ik heb nu zin in een stokbroodje paturainquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik voel mij net zo'n oude italiaan die wil jeu de boule
[ afbeelding ]
Voorntjes en brasem zit vol graten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
handig tijdens het flossen!quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Voorntjes en brasem zit vol graten.
En een karper smaakt naar modderquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En een lekkere borrelquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in een stokbroodje paturain
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ramptoeristquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ohhh hoe laat, zet ik de wekker
![]()
![]()
quote:
Robijn intensief.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Staat hem leuk dat rode shirt. Nieuw?
[ afbeelding ]
wc papier is opquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
heerlijk zou dat zijn. ik zou gaan kijken
Ik kijk ook alleen maar RLS om het ramptoeristje in me tevreden te houdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
heerlijk zou dat zijn. ik zou gaan kijken
Ik heb zo'n idee dat Silvio prima weet hoe hij een visje schoon moet maken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En niet te vreten is omdat ze hem verkeerd schoon maken
Nee, dat is die met dat gat erin wat hij de eerste dag aan hadquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Silvio prima weet hoe hij een visje schoon moet maken.
Als hij denkt dat een karper lekker gaat smaken dan weet hij niets van vissenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:34 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Silvio prima weet hoe hij een visje schoon moet maken.
Gebruik maar bladerenquote:
Daar valt prima omheen te eten, als je weet hoe een vis in elkaar steekt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
moeten ze verbiedenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat heb ik dan wel weerquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in een stokbroodje paturain
Binnen een week schat ik.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoe laat gaat dat verwende snotjong weg?
ik ga het niet vragenquote:
Damn ,ik wilde Boursin halen.quote:
gewoon wittequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou kan iemand even een paar T-shirts voor John meenemen
Echt een fijne mega pot van de Appie 2.89quote:
met een leuke tekst erop ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
De SP vast wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Die loopt al 22 jaar met een houtje touwtje jas rondquote:
Wrom ik nou weerquote:
Zijn dochter toch niet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die loopt al 22 jaar met een houtje touwtje jas rond
Niets mis meequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We merken het wel als je eraan begonnen bentquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb net van de week 'n fles whiskey gekocht van 1.5 liter
Ik heb geen dochterquote:
Komen vanzelf weer in de mode als je ze lang genoeg draagtquote:
je bent wel 'De' SP...dat is nog niemand anders geluktquote:
Dat zijn de beste grappenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zit er lekker in Zwansaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:42 schreef mario390 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mike bij de Poort
onrustig dinges
.. Adrian waaid an
cam wissel
d
![]()
sie liebe ein eis amstiel und geniesen einmal krokodil
die rare tomatenclubquote:
nee jan mar.... nogwatquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
We zitten hier niet voor Jan kut ja
Mario rijd de COS taxi
ufoquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
23 graden buiten, je zweet je helemaal kapot![]()
[ afbeelding ]
Ben ik alquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We merken het wel als je eraan begonnen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus?quote:
Is dat die stoere kamper?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben ik al![]()
OT: is dit niet iets voor Silvio is die voorlopig ff stil..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect voor El Silvio
I may be wrong, but it's highly unlikely.
[..]
Ben ik al![]()
OT: is dit niet iets voor Silvio is die voorlopig ff stil..Geniaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Degene die daar in ligt moeten ze eruit trappen!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Nou als er straks aangebeld word, zijn het de Roma'squote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Degene die daar in ligt moeten ze eruit trappen!!!!
Hier is het koudquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
wie ligt in die oesterquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Sopranos Silvio,quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Charmian het volgende:
Is er al een rooster gemaakt voor zaterdag? Wie achter de bar, wie garderobe, wie in de luufel en zo...oh wacht
Cintie Dreamquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als er straks aangebeld word, zijn het de Roma's![]()
[..]
Ben ik al![]()
OT: is dit niet iets voor Silvio is die voorlopig ff stil..leuk voor silvo, betalen van zn zakgeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanel speelt met dr leven nuquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou als er straks aangebeld word, zijn het de Roma's![]()
tamponsquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
wat zit er in die tas op haar heup?
omg maz dat is niet goedquote:
En wie doet de wc's? Oh wachtquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Charmian het volgende:
Is er al een rooster gemaakt voor zaterdag? Wie achter de bar, wie garderobe, wie in de luufel en zo...oh wacht
Opbouwroosterquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:47 schreef Charmian het volgende:
quote:
quote:
quote:
gaan ze straks aan díe adriaan vragen 'heb je een sigaret voor me'quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Is er al drank, sigaretten en condooms?
Ff naar de wcquote:
Is het dan de hele dag 'utopendag'quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Geen plee maar wel ¤10,- entree vragen?
jemag eigen plee+ papier meenemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja geil, die wiebelende tiet.quote:
Ik las dat Sjon wilde dat het om 16u afgelopen zou zijn.quote:
was toch 5 euro?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Je komt daar niet om te schijten toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zou er spontaan van aan de schijt geraken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je komt daar niet om te schijten toch?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doe je maar fijn ergens anders.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou er spontaan van aan de schijt geraken.
Ja, kennen ze daarna lekker kleien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef FloJo het volgende:
[..]eigenlijk gewoon doen... ff schijten en weer gaan
Ondertussen roepend: HET IS OOK MIJN UTOPIA!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef FloJo het volgende:
Maar dan wel op die stoep schijtenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef FloJo het volgende:
ik denk ook ze kunnen te huis gaan en dann en betje einheltenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doe ik fijn overal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat doe je maar fijn ergens anders.
Niet als je plots diarrer krijgt van dat besmette bekertje Ranjaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef mario390 het volgende:
de bezoekers zallen te huis erder op wc gaan,en 2-3 uuren kann inhouden ook
later weer 20.00 uur, probleem is dat ze jessie haar verjaardag nog willen vieren, geloof een speurtochtquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las dat Sjon wilde dat het om 16u afgelopen zou zijn.
en poppetjes verkopen op de volgende marktquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, kennen ze daarna lekker kleien.
Precies op de rand verplicht neerleggenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef FloJo het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef FloJo het volgende:
[..]
en poppetjes verkopen op de volgende markt
ja dann moeten ze in bos lopenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Niet als je plots diarrer krijgt van dat besmette bekertje Ranja
en een appeltaart met een kaarsjequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
later weer 20.00 uur, probleem is dat ze jessie haar verjaardag nog willen vieren, geloof een speurtocht
Hadden ze maar een randquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies op de rand verplicht neerleggen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Precies op de rand verplicht neerleggen
Gaan we een keer samen,Soul wil niet.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ondertussen roepend: HET IS OOK MIJN UTOPIA!!!
oww ja. tut id ook jarigquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:57 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
later weer 20.00 uur, probleem is dat ze jessie haar verjaardag nog willen vieren, geloof een speurtocht
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:58 schreef houdjemond het volgende:
Hoe op! Ik kan niet lachen want dat doet pijn maar ik kom niet meer bij![]()
hier nog 1quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:58 schreef houdjemond het volgende:
ik had net iets gelezen over hoopjes voor de vissen of zoietsquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, kennen ze daarna lekker kleien.
goed idee. alles op de grote hoop!quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik had net iets gelezen over hoopjes voor de vissen of zoiets
Ik las een hoopje op de vissen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik had net iets gelezen over hoopjes voor de vissen of zoiets
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las een hoopje op de vissen.
Het Oudhollandse "karper kakken"
schijtlollig allemaalquote:
watervrees Cos tik dingesquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik las een hoopje op de vissen.
Het Oudhollandse "karper kakken"
HoSanna toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef mazaru het volgende:
Jessie weer over de stemming. Als die stemmen gaat krijgen breekt de hel los
Ze is net binnenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef mazaru het volgende:
sanne is datquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef mazaru het volgende:
Die lig al uren in die hangmatquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef mazaru het volgende:
Ik haal ze steeds door elkaar. Een zeikmuts is een zeikmutsquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar niet heel veel nee
5th kwam ermee geloof ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Blijf het 'n geweldige naam vinden, schiet telkens weer in de lach![]()
![]()
zandzakken aan het vullen? Wil hij een barricade maken voor zaterdag?quote:
HOsanne HEsanne Sanne Sanne HOquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Blijf het 'n geweldige naam vinden, schiet telkens weer in de lach![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
En met die lekkere smerige brasem kunnen de dames een mooi slijmmaskertje voor hun gezichtje maken. Werkt heeeel ontspannend
Oh dan gaat ze vannacht weer rondlopen en klagen dat ze niet kan slapenquote:
Jezus Christ Superstarquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
HOsanne HEsanne Sanne Sanne HO
liedje toch?
Jesus Christ Superstar genotquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
liedje toch?
quote:
hoog sammy toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
liedje toch?
dat is Toto Rosannaquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
liedje toch?
hangmatliggers ipv bedliggers maz, leef je uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan gaat ze vannacht weer rondlopen en klagen dat ze niet kan slapen
dat was inderdaad wat o.a. Sanne al zei netquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dan gaat ze vannacht weer rondlopen en klagen dat ze niet kan slapen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ohhhh, dat verklaart alles. Na die musical is ze in de Here omdat ze denkt dat hij die heeft gemaaktquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]jaaaaa je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pas als ze echt zuur wordenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
hangmatliggers ipv bedliggers maz, leef je uit
Is dat niet waar ze de accu's wisselen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:08 schreef Bonken het volgende:
[..]
dat was inderdaad wat o.a. Sanne al zei net
[ afbeelding ]
wat is dit voor ding, een camera?
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat niet waar ze de accu's wisselen?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze gaan voor Jessie een taart maken van rijstepap en pindakaas
Want dat is veel liefdevoller dan een taart kopenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een delicatessequote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
IEUW.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
hoop het nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef Hagenesie het volgende:
Zouden ze post mogen krijgen van familie en vrienden?
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:21 schreef Hagenesie het volgende:
Zouden ze post mogen krijgen van familie en vrienden?
Hier ben ik het wel mee eens, maar we willen ook rellen en ruziesquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
Mike, John, Adriaan, Christel en Brandon, de rest over het hek gooien.
nice, dan mag sanne blijvenquote:Op donderdag 7 juni 2018 22:38 schreef tonja het volgende:
Ze zeggen er niets van, maar volgens mij zijn ze stoorzender HoSanna al aardig beu. Ze breekt in in gesprekken laat niemand uitpraten. En wat er uit haar mond komt is poep.
Hahahaha. Ik sta er nogal ambivalent tegenover. Aan de ene kant vind ik het echt een vreselijk kutwijf, maar aan de andere kant zijn langdurige irritaties daar natuurlijk wel weer leuk...quote:
Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik sta er nogal ambivalent tegenover. Aan de ene kant vind ik het echt een vreselijk kutwijf, maar aan de andere kant zijn langdurige irritaties daar natuurlijk wel weer leuk...
Dit vat het prima samen, als ze allemaal kumbaya aan het kampvuur zitten kijkt er geen hond meer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik sta er nogal ambivalent tegenover. Aan de ene kant vind ik het echt een vreselijk kutwijf, maar aan de andere kant zijn langdurige irritaties daar natuurlijk wel weer leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |