Dan bestel je dat erbijquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:42 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Multiklacht: geen drinken bij mijn menu
Het is toch een menu?quote:
Maar het is toch een menu?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kreeg toch en ik citeer: Lekker een hamburger met gefrituurde patatjes en wat anders.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
In huzarensalade zit helemaal geen sla, derhalve een verzonnen klacht.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:47 schreef -AMG- het volgende:
Heeft een zorgmedewerker weer de deur van de internetkamer niet op slot gedaan...
Er lagen twee blaadjes sla met daarbovenop een klodder huzarensalade.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:47 schreef Fokker89 het volgende:
In huzarensalade zit helemaal geen sla, derhalve een verzonnen klacht.
Ja dus? Je bent alleen MacDonalds menu's gewend dat je overal elders verwacht dat je altijd wat te drinken krijgt bij een menu?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:48 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Maar het is toch een menu?
TS is blijkbaar viesdik en ging het er gisteren eens flink van nemen door ''uit eten'' te gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dus? Je bent alleen MacDonalds menu's gewend dat je overal elders verwacht dat je altijd wat te drinken krijgt bij een menu?
Dat betekent dat alles daarbij inbegrepen zit, dus ook drinken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dus? Je bent alleen MacDonalds menu's gewend dat je overal elders verwacht dat je altijd wat te drinken krijgt bij een menu?
Dat niet als standaard hanteren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
TS is blijkbaar viesdik en ging het er gisteren eens flink van nemen door ''uit eten'' te gaan.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:03 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Dat betekent dat alles daarbij inbegrepen zit, dus ook drinken.
quote:
Dat bedoel ik. Ik zit in de agglomeratie Amsterdam.quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:05 schreef Fer het volgende:
Sla wat is dat voor dorpse shit, hier krijg je gewoon een blikje cola bij je menu.
Wel lekker gegeten!quote:
Waar is de tijd dat mannen ongegeneerd konden vreten zonder door andere mannen daarover uitgescholden te worden?!quote:
Lekker man, maar die is ver weg, net zoals de Family.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 11:14 schreef DatDitKanJoh het volgende:
Probeer bij de Kwalitaria een burger menu. Kwaliteit burger, patat en wat te drinken.
Jouw patattent is gewoon volop zaaddodend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |