quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soms is een gimmick gewoon op. In dit geval was hij nooit leuk.
Nee jij komt op een poster zullen we zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat al jouw topics ranzig slecht zijn
Amenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soms is een gimmick gewoon op. In dit geval was hij nooit leuk.
Credat Iudea Apella, non ego.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:29 schreef Pharkus het volgende:
Dingen begrijpen kan jij beter aan een paard overlaten. Die heeft een groter hoofd.
Die illusie heb ik niet derhalve open ik ook geen topics. Als je het niet kan dan moet je het ook niet gaan doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee jij komt op een poster zullen we zeggen.
Spijker, kop.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet derhalve open ik ook geen topics. Als je het niet kan dan moet je het ook niet gaan doen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:27 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Goed topic weer vogeltjesdans!
quote:
In die tijd bestond de gelegenheid om te frituren ook al en het is mij niet bekend dat deze drie figuren daar gebruik van gemaakt hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Want zeg nou zelf, als Napoleon nog had geleefd, of Albert Einstein, of Martin Luther King, en zij hadden de gelegenheid om te frituren, dan zouden ze dat toch zeker doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |