mss was ik het weer??quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
Duurde ff Braam, als je een andere TT wil? of iig een betere weet dan dit.
Schiet hem maar in ga ik hem doorgeven
Het opstarten is idd echt saai.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef Silves het volgende:
Inderdaad..ben al 3x deze week in slaap gevallen..boring.
Ik moet een wat zeggen. Serieus dat TT veranderen omdat jij het doet. Ik denk dat Mods ook een prive leven hebben. Laat gaan lekker belangrijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ja . We zijn verwend met de zwarte envelopen, die mogen ze voor mij er ook in houden..beetje spanning .quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Het opstarten is idd echt saai.
Hopelijk gaat het snel wat boeiender worden.
Jessie is even naar het toilet, is het enige wat er gebeurt.
En adriaan zit in de aarde te ploeteren
Heb je ook een punt, zag alleen Gert actief net in het tv topicquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet een wat zeggen. Serieus dat TT veranderen omdat jij het doet. Ik denk dat Mods ook een prive leven hebben. Laat gaan lekker belangrijk
Weer zo,n slome stemming..quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef BirdsEyeView het volgende:
Silvio tegen John: Jullie willen niet dat ik ga. Hij denkt iig nog twee maanden te blijven.
Volgens John kan niemand dat voor hem beslissen
ik weet het niet. ben gewoon aan het tikken en dan .... ach laat maar ik vraag wel om hulp idd bij iemand als nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:42 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Het opstarten is idd echt saai.
Hopelijk gaat het snel wat boeiender worden.
Jessie is even naar het toilet, is het enige wat er gebeurt.
En adriaan zit in de aarde te ploeteren
Maakt niet uit prima en door.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Heb je ook een punt, zag alleen Gert actief net in het tv topic
Vliegen vangenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef Silves het volgende:
pffff met zijn maden..laat wat voedsel in de zon liggen..of schijt een hoopje.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef Ranah het volgende:
silvio wil toch eigenlijk wel 2 maanden blijven
een paar dagen geleden hadden ze iets gevonden...geen idee wat ze er mee gedaan hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]![]()
Ze moeten echt maden vinden voor het vissen.
Zitten daar geen wurmen dan?
o, sorry, had ik lapo? helemaal goedquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef BirdsEyeView het volgende:
En dan ook gelijk alle groente en fruit over één kam scheren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:49 schreef Silves het volgende:
Hij eet alles zegt hij gisteren..alles.lust geen groenten en fruit en pindakaas, verwend rot jong.
kiwi's kun je kammenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:50 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En dan ook gelijk alle groente en fruit over één kam scheren.
Dus alleen vlees en aardappels?quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:49 schreef Silves het volgende:
Hij eet alles zegt hij gisteren..alles.lust geen groenten en fruit en pindakaas, verwend rot jong.
Ik zie daar alles behalve Romy inquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
laat ik de nepreums. pure meisje nog een keer zien
Culinair onderlegd is hij hoor, onze Silquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Culinair onderlegd is hij hoor, onze Sil
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Je mag planten nooit in de volle zon water geven - 7 juni 2018
x6laun0
Ik kan Jessie en Sanne niet altijd uit elkaar houden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
laat ik de nepreums. pure meisje nog een keer zien
Ik heb daar ook moeite meequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan Jessie en Sanne niet altijd uit elkaar houden.
Kap eens met dat gedoe.quote:
Ik wel. Sanne is die zogenaamde wijze oude vrouw en Jessie die meelopende domboquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Sanne heeft een kruis in haar nek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
sorry maar ow my gawwwwwd...uto is dus een verzamelplek voor de hoekstenen van de samenleving...is sil trouwens terminaal dat hij al is opgegeven?quote:
Knettergek toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]en dat moet het beter maken??????
Dan praten ze al, maar als ze naast elkaar staan zie ik het vaak niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik wel. Sanne is die zogenaamde wijze oude vrouw en Jessie die meelopende dombo
Sanne heeft een kruis in d'r nekquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
en jessie een nek...quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sanne heeft een kruis in haar nek.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik wel. Sanne is die zogenaamde wijze oude vrouw en Jessie die meelopende dombo
Ja vooral begrip dat hij zijn zwangere vrouw heeft gedist..we moeten nu ook nog medelij krijgen..voor zijn pens heb ik medelij.quote:
En een irritante stemquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat moet je maar net zien.
Oh zo haha, maakt mij niet uit. Ik ben al blij als ze hun klep houdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan praten ze al, maar als ze naast elkaar staan zie ik het vaak niet.
Je zou die Sanne thuis hebben zegquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oh zo haha, maakt mij niet uit. Ik ben al blij als ze hun klep houden
Noord Gestoord.Ze woont in je wijk skeet.quote:
Sanne dr hol is te zwaar voor een haakjequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]![]()
Ze moeten echt maden vinden voor het vissen.
Zitten daar geen wurmen dan?
Ze kan wel aarsmaden kwekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Sanne dr hol is te zwaar voor een haakje
Klinkt niet echt bestquote:
In Noord praten ze ook niet zo debielquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Noord Gestoord.Ze woont in je wijk skeet.
Het zijn wel een beetje gansjes hè.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Oh zo haha, maakt mij niet uit. Ik ben al blij als ze hun klep houden
oh gelukkig krijgen we ook betaald parkeren nuquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Noord Gestoord.Ze woont in je wijk skeet.
neequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In Noord praten ze ook niet zo debiel.
ze is er niet geboren. ze is er heen verhuist vanuit... geen ideequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
oh gelukkig krijgen we ook betaald parkeren nu
Sanne: blablabla ja he, ik bedoel, kijk naar José, ook niet de jongstequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je zou die Sanne thuis hebben zegword je de hele dag de les gelezen door een iets te dik kind
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze is er niet geboren. ze is er heen verhuist vanuit... geen idee
middenmeerquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
Premiumquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is dat nou handig die PIquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:04 schreef Silves het volgende:
haha over Jose..die was ook niet de normaalste
Mwa.quote:
Gaat het niet om, het is een vreselijk lelijk aangeleerd nep-accent want geen zak met Amsterdams te maken heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:04 schreef FloJo het volgende:
[..]
eensquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is een vreselijk lelijk aangeleerd nep-accent want geen zak met Amsterdams te maken heeft.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Premium
Pannekoek Cos bij de Pont
dus datquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is een vreselijk [b]lelijk aangeleerd nep-accent [/b]want geen zak met Amsterdams te maken heeft.
De pi wordt soms verward met de letter n. `wiskunde het getal dat de verhouding tussen de halve omtrek van een cirkel tot zijn straal weergeeft Voorbeeld: `Het irrationale getal pi is bij benadering 3,141...quote:
Tadaaa,dit dus.ik heb een paar jaar in Amsterdam gewoond.En iedereen vond mijn ABN geweldig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het is een vreselijk lelijk aangeleerd nep-accent want geen zak met Amsterdams te maken heeft.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tadaaa,dit dus.ik heb een paar jaar in Amsterdam gewoond.En iedereen vond mijn ABN geweldig.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:09 schreef kkka3 het volgende:
Sjon: gaan we nog een spelletje doen, ofniet?!!
Thanks..quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:10 schreef Ghostbuster het volgende:
PI= Post Icon en muis is de enige die waarde hecht aan die dingen
volgens mij werd er Penitentiaire inrichting bedoeldquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
De pi wordt soms verward met de letter n. `wiskunde het getal dat de verhouding tussen de halve omtrek van een cirkel tot zijn straal weergeeft Voorbeeld: `Het irrationale getal pi is bij benadering 3,141...
godzijdank kan ik ff geen streams kijkenquote:
Wat is dat voor iets raars weer dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
godzijdank kan ik ff geen streams kijken
Hier!...bukkon!quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik sta buiten alweer klaar met mijn sjoel schijven
Hoi als ik wegging was wel een dingetje.quote:
pc kaput of gestresst, tablet te oud en mobiel kan wel maar is zo'n gedoe als je ook wilt fokkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars weer dan?
Nog steeds geen cam?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik sta buiten alweer klaar met mijn sjoel schijven
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
er zijn geen pannenkoeken bij de pont, ik kom er wel meestal als een pannenkoek vandaan
Ik dacht ff: oh shit, is dat hetquote:
Nog wel die snackkar die ALLES al had voorgebakken om de mensen snel te kunnen bedienen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:14 schreef Bramenstruik het volgende:
er zijn geen pannenkoeken bij de pont, ik kom er wel meestal als een pannenkoek vandaan
Fix die PC dan zal wel een virus zijn of meukquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
pc kaput of gestresst, tablet te oud en mobiel kan wel maar is zo'n gedoe als je ook wilt fokken
Jij spoort ook niet.Gekkie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik dacht ff: oh shit, is dat het![]()
Echt waar![]()
Waarom zou hij dat moeten, omdat ie een man is?quote:
quote:
of die kutwindows 10 met z'n updates. Zaterdag gaatie naar de dokter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Fix die PC dan zal wel een virus zijn of meuk
https://www.iobit.com/nl/malware-fighter.php
en verjaardag met ballonnen en zoquote:
Zo depressief als de pest..quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT ME MET RUST.
Echt niet.
probeert ze nu die hangmat van Christel te jatten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT ME MET RUST.
Echt niet.
die is van mikequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
probeert ze nu die hangmat van Christel te jatten?
Die van Mike.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ze mocht slapen in de hangmat van Mike.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
of die kutwindows 10 met z'n updates. Zaterdag gaatie naar de dokter.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben die 2 mokkeltjes al goed zat
Andere stream Christel en Brandon
Die 2 kunnen mij niet zo boeien
Dussss ik ga het gras maaien
ze heeft al een paar keer nul op rekest gekregen, maar de aanhouder wintquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze mocht slapen in de hangmat van Mike.
Misschien duikt Mike wel bij Christel.
Kan je dat niet zelfquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
of die kutwindows 10 met z'n updates. Zaterdag gaatie naar de dokter.
Er staan mensen te schreeuwenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:24 schreef Silves het volgende:
Ze kunnen dus niet tegen kritiek..ze willen meer beveiling.
Beveiling?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:24 schreef Silves het volgende:
Want beveiliging houdt kritiek tegen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:24 schreef Silves het volgende:
Leuk toch?quote:
Ik neem mensen metquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want beveiliging houdt kritiek tegen?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT ME MET RUST.
Echt niet.
Je wordt ook al een jaartje ouder.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
stomp hier af las er gewoon overheen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:26 schreef Silves het volgende:
[..]
A3 is een oplichter, ik verstond opzouten.
zaterdag, had ik dat al verteld, dan ben ik jarig?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je wordt ook al een jaartje ouder.
Mooie Capquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
LAAT ME MET RUST.
Echt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is zijn lieveling hoor. Zij is zijn enige dochter hoor. Zoals hij was toen ze wegging, zo had ze hem nog nooit gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Papa komt niet Sanne die zit lekker voor de TV nu te genieten van de rust
Oh en dan moet iedereen je feliciterenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zaterdag, had ik dat al verteld, dan ben ik jarig?
Ja dat doen mensen op verjaardagen gek eh?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dan moet iedereen je feliciteren
ik heb een heel pad aangelegdquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en dan moet iedereen je feliciteren
Ja Jessie, jij bent zaterdag jarigquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:
Ik zal de eerste zijn die je feliciteert in de COS.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
alles wat ze doen is nutteloosquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:30 schreef Ghostbuster het volgende:
john die gaat maar even nutteloos harken
nutten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:30 schreef Ghostbuster het volgende:
john die gaat maar even nutteloos harken
Anaal genomen en uitgescheurd.quote:
Ik heb een zwaaaarr zwaaaaar r levenquote:
Dat kon veel theatralerquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]Zo vermoeiend. Dat dramatische gedoe om niks...
er zat eens een meisje, meisje op de steen, huilend huilend helemaal alleen, sta op meisje lief droog je traantjes af tralalalala is een kinderliedjequote:
maar de heer is toch mrt haarquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb een zwaaaarr zwaaaaar r leven
Oh dat sta op meisje is een beetje pittig opbeurend jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zat eens een meisje, meisje op de steen, huilend huilend helemaal alleen, sta op meisje lief droog je traantjes af tralalalala is een kinderliedje
Moest er gelijk aan denken toen ik de Cap zagquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat sta op meisje is een beetje pittig opbeurend jaik ken hem
niet te vergelijken met haar fadurrquote:
is tegen de zonquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:45 schreef mazaru het volgende:
Dat bouwsel zal wel goed tegen de wind en de regen beschermen
[ afbeelding ]
nou duidelijk nietquote:
ook na een tvuitzending zijn brandon en mike redelijk oke....de restquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Beetje raar maar waar, vind Brandon best oke, lief stil en hard werken
urli-pijn?quote:
Ja, allebei best aardig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook na een tvuitzending zijn brandon en mike redelijk oke....de rest
Ik dacht dat er een mier op mijn beeldscherm liep eerstquote:
ze is half doof maar komt ook door haar neus of zoietsquote:
Dat is Silvio net ontvlucht....quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:57 schreef Charmian het volgende:
Misschien groeien er ergens wel wietplantjes op het terrein...kunnen ze een coffeeshop openen
probation in utopiaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien is Silvio wel ondergedoken voor criminelenkleine Don Corleone
ach niet best en buik?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze is half doof maar komt ook door haar neus of zoiets
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ook na een tvuitzending zijn brandon en mike redelijk oke....de rest
ik zat het net te denkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Kabbelt rustig doorquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:59 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Bezoek voor Silvio aan het hek - 7 juni 2018
x6layo0
je zeg schmerzen maar waar weet je nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kolere iedereen was al blij met oren
Vraag het nou nietquote:
Hou toch op manquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeg schmerzen maar waar weet je niet
het viel meequote:
beste COS kwallie Award 2018quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeg schmerzen maar waar weet je niet
bedankt nu snap ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Christel heeft last van haar oren - 7 juni 2018
x6lazfa
Ohh we liegen dus allemaalquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat bijna iedere cosser niet ens de wahrheit prat
quote:
Viezerikquote:
ag sowquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat bijna iedere cosser niet ens de wahrheit prat
Jij bent familie?quote:
Nu klink je net als Adriaan.Binnenkort allemaal evenementen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:07 schreef Yaksa het volgende:
Maareh, wat nou als er zaterdag geen bezoekers komen?
Blijven ze dan tot het gaat vriezen onder die zeiltjes zitten?
Dat gaat snel vervelen voor de TV kijker.
Maareh, er komen zaterdag bezoekersquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:07 schreef Yaksa het volgende:
Maareh, wat nou als er zaterdag geen bezoekers komen?
Blijven ze dan tot het gaat vriezen onder die zeiltjes zitten?
Dat gaat snel vervelen voor de TV kijker.
per ongeluk op het verzendknopje gekliktquote:
En de winter komt eraanquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu klink je net als Adriaan.Binnenkort allemaal evenementen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Schön ist es auf der Welt zu sein,
wenn die Sonne scheint für gross und klein.
Ik hoop echt dat er niemand komt...quote:
Er gaan ook fokkersquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er niemand komt...
mja...Talpa zal dan wel weer een bus toeristen regelen
Dat is vrouw eigen.wanneer ze niet klagen is er echt iets mis.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:09 schreef mario390 het volgende:
guckst du jullie Christel heeft in en week veel gehad, last van buik,blasonsteking, hoofdpijn ,orenpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |