Ach, kan nooit een lange ban zijn voor zo'n woordje buiten proeftijd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien een keer doen ja tot een andere mod of een admin het ziet ja.
okquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, kan nooit een lange ban zijn voor zo'n woordje buiten proeftijd.
Gekke tijdenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ben niet bang hoor, dat je het even weet.
Watquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:15 schreef Catkiller het volgende:
Zometeen lekker naar rapper Sjors, heb al een Snickers gekocht.
Echt hèquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:13 schreef Catkiller het volgende:
Haha die Limburgse lieverd denkt dat hij een beschermengeltje is
Ik ga rapper Sjors ontmoetenquote:
Lijkt het me best gezellig mee in de kroeg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ontmoet nog liever zanger Rinus
:’)quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lijkt het me best gezellig mee in de kroeg.
Doutzen Doutzen Doutzen, doet ze 'm uit of doet ze 'm aan?quote:
Oké linnenbroekenjongenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:01 schreef LCMS het volgende:
en dan noemen ze mij minder stabiel dan HPLC
Geen idee, jullie doen ook altijd alsof dat iemand anders isquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef Catkiller het volgende:
Waarom praat je zo over je eigen andere account
Weet eigenlijk niet eens wat dat nou precies inhoudquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kennelijk wek je die indruk ;p
naja zegquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit doe je alleen maar zo overdreven omdat zij een oude bijbel heeft die je wil hebben
Beetje Azpi na de meet en voor hij een vriendin had vibequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit doe je alleen maar zo overdreven omdat zij een oude bijbel heeft die je wil hebben
Ik moet wel een beetje denken aan de mannelijke wederhelft van een ANWB stelletjequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet eens wat dat nou precies inhoudDat ik een saaie lul ben ofzo
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beetje Azpi na de meet en voor hij een vriendin had vibe
veel liefde te geven, jatogquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hou wel van je hoor, maar erg subtiel ben je niet
Ha, dit win ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
quizvraag..
welke sc-er is de meest materialistisch ingestelde spulletjesverzameler der sc?
Accepteer het gewoon als hij/zij nee zegt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Zeuren werkt beter in het echt dan via de app.
Dit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Accepteer het gewoon als hij/zij nee zegt.
Trap er niet in hoor, hij wil alleen maar een tagje voor meest terechte klacht van de maand juniquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hallo onwijs sociaal persoon, waarom spreek je mij specifiek aan?
Is goed, gelukkig geef ik nooit zomaar wat wegquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Trap er niet in hoor, hij wil alleen maar een tagje voor meest terechte klacht van de maand juni
Waarschijnlijk gaat die slappe vriend toch wel overstagquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Hij doet toch alles voor haarquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat die slappe vriend toch wel overstag
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Hij doet toch alles voor haar
Wat een schatje is het toch ook.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Hij doet toch alles voor haar
Wowquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht is hij een type-Dima
Staart naar de grond en droomt 's nachts over homoseks?quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht is hij een type-Dima
Vrienden zeggen elkaar de waarheidquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we vrienden zijn.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrienden zeggen elkaar de waarheid
Dat ze haar adres aan jou durft te geven zeg.quote:
Dikkequote:
Sowquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat ze haar adres aan jou durft te geven zeg.
Neequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zal ik nu nog eens komen met de waarheid
Je bent een lelijke incelquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Zal ik nu nog eens komen met de waarheid
Echt hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wat een rare spelling is dat dan
Nog een weekjequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren wel, hoe lang heeft zij in godsnaam een ban wtf
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey engineertje van me, ik heb een oude suffe vriend die beschimmelde boekjes verzamelt op forum.fok.nl, is het goed als ik die dode boom aan hem geef
Weet ik het, Prof die pm't met haar dus die weet het misschienquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha niet van jou gewend, kanjer van mequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ongeremde celdeling maar dan kort en krachtig voor het woord spelling
Haha hij weer wel he, playerquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef LCMS het volgende:
[..]
Weet ik het, Prof die pm't met haar dus die weet het misschien
Hij is net zo lang als alle andere weken hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja, morgen wel weer shop dag gelukkig... wat een lange week was dit
De man van zoveel blauwtjes dat zijn naam nog net niet blauw is gemaakt.quote:
Denk ook echt een verschrikkelijk troetelnaampjequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Hey engineertje van me, ik heb een oude suffe vriend die beschimmelde boekjes verzamelt op forum.fok.nl, is het goed als ik die dode boom aan hem geef
Sowquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De man van zoveel blauwtjes dat zijn naam nog net niet blauw is gemaakt.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
Ach jij, suikerspinnetje van mequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk ook echt een verschrikkelijk troetelnaampje
Hij heeft vast zijn middag en avonddutjes gemist ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is net zo lang als alle andere weken hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij is net zo lang als alle andere weken hoor
VANILLEKLONT, BESTE KLONTquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ach jij, suikerspinnetje van me
VK vond het jammer dat het zo moet, en dat ik hem dankbaar mocht zijn want anders zou hij het voortaan wel even laten staan en dan kwam er een minder prettige mod langs die wel even met een gepaste straf zou komen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha niet van jou gewend, kanjer van me
Haha wat een sneer van VK naar huge die nooit meepostquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
VK vond het jammer dat het zo moet, en dat ik hem dankbaar mocht zijn want anders zou hij het voortaan wel even laten staan en dan kwam er een minder prettige mod langs die wel even met een gepaste straf zou komen.
Mooi zo, dan kan je vannacht weer 6 uur slapen en nog 2 uur in de avond en nog 3 uur in de ochtend zodat je de 11 uur aantiktquote:
Donder toch een eind op manquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, dan kan je vannacht weer 6 uur slapen en nog 2 uur in de avond en nog 3 uur in de ochtend zodat je de 11 uur aantikt
Tijdens het fappen of waar dacht je aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb al dagen niet gefapt, zit niet lekker in mijn velquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijdens het fappen of waar dacht je aan
Hahahahha goeiequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
In plaats van een lange piemel heb je wel lange tenen haha
Wow dat klinkt serieus. Oververmoeid?quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb al dagen niet gefapt, zit niet lekker in mijn vel
Maar ik dacht er gisteren aan tijdens het posten
Onder anderequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wow dat klinkt serieus. Oververmoeid?
Bedanktquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ok nou als dit het is dan wens ik je sterkte en daarmee basta
Stond er niet gewoon relieve sore throatquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef Zosk het volgende:
Kreeg net een mailtje "do you want to receive deepthroat tonight?"
Echt lullig
Neequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stond er niet gewoon relieve sore throat
Hey tailfoxquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Mocht maximaal 49 inch kopen maar nu zag ik een 55inch Sony 90 staan voor het zelfde geld.
Vind dat echt een mooi toestel maar die bestaat niet eens in 49 inch.
Hoe kan ik mijn vriendin overhalen?
:’)_!
Flauw van Ang3l of hoe je het ook schrijftquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:05 schreef Zosk het volgende:
Kreeg net een mailtje "do you want to receive deepthroat tonight?"
Echt lullig
Ach man flikker toch opquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, ja heb de mail al verwijderd vriend
Wat is dit nou weer voor een betaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Mocht maximaal 49 inch kopen maar nu zag ik een 55inch Sony 90 staan voor het zelfde geld.
Vind dat echt een mooi toestel maar die bestaat niet eens in 49 inch.
Hoe kan ik mijn vriendin overhalen?
:’)_!
Sowquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flauw van Ang3l of hoe je het ook schrijft
Je doet het goed hoor, weet zeker dat hij je weet te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Flauw van Ang3l of hoe je het ook schrijft
Oh ja was vergeten dat je meer man bent doordat je een vriendin hebtquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, hij heeft een vriendin en wij echte alfa's zitten hier moederziel alleen
Vind jij jezelf een alfa jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, hij heeft een vriendin en wij echte alfa's zitten hier moederziel alleen
ow jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja was vergeten dat je meer man bent doordat je een vriendin hebt
Misschien was het wel echt maar die kans is nu verkekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik een spam mailtje bewaren godverdomme
Heb echt alles in de strijd gegooidquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:17 schreef LCMS het volgende:
maar Prof is ook verre van een alfa, als je na 3 jaar Ober nog niet weet te regelen
Maar dat is mijn punt, een echte alfa hoeft dat niet te doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb echt alles in de strijd gegooid
Ja dan pechquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien was het wel echt maar die kans is nu verkeken
Je moet er echt wel voor openstaan hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dat is mijn punt, een echte alfa hoeft dat niet te doen
Ben je nog steeds kwaad dat ze je heeft afgewezenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:17 schreef LCMS het volgende:
maar Prof is ook verre van een alfa, als je na 3 jaar Ober nog niet weet te regelen
Opnieuw een citaat van tail?quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Je mag hem ook alvast voor mij aanvragen per ingang van 1 juli.Maar goed, het komt wanneer het komt. Ik ben wél geduldig
:’)
Was haar buurvrouw vervelend.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Myrr inmiddels haar buurvrouw in elkaar geslagen?
Ja, ze belde haar vriendje wel en haar niet. Pisnijdig is ze nuquote:
Straks topic van de maandquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hallo onwijs sociaal persoon, waarom spreek je mij specifiek aan?
Wat, is Hans afgewezen hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je nog steeds kwaad dat ze je heeft afgewezen
Is gewoon een vraag hoor, schijnbaar vind je het erg belangrijk dat je die tag krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb je alleen maar gegroet, jij bent snel getriggerd
Die tag wordt de kroon op mijn werk jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag hoor, schijnbaar vind je het erg belangrijk dat je die tag krijgt
Ik heb kfc op, straks ben ik aan de beurtquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:47 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ben nu al voor de vierde keer vandaag aan het poepen.
RIP mn stoelgang
hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je nog steeds kwaad dat ze je heeft afgewezen
Oh raar verhaal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ze belde haar vriendje wel en haar niet. Pisnijdig is ze nu
WGR / Olie omgestoten in huurwoning
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fierljeppen is toch met een lange stok over de water
ja dat was altijd wel een slagveld, die plastic krengenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Daar heeft Etto nog wel een leuk verhaal over
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Godver CK dat moet een lemming zijn
Maak er een topic over!quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:06 schreef Catkiller het volgende:
GODVERDOMME HIEROM DOE IK DUS NOOIT MOEITE HE
Dankquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer doen
[ afbeelding ]
Vond het wel een mooie lemming hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Ga lekker op zakenreis naar een jungle met kannibalen
piemols mogen niet gepost worden, zou je moeten weten. En ik zag piemol.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:09 schreef Catkiller het volgende:
Wat loop je de boel nu weer te slopen.
Tieten tellen pas als je een tepel ziet, piemels horen pas te tellen als je een eikel ziet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
piemols mogen niet gepost worden, zou je moeten weten. En ik zag piemol.
Maak er een topic over anders.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tieten tellen pas als je een tepel ziet, piemels horen pas te tellen als je een eikel ziet.
Bedankt Hans, het is jammer dat er van die mods zijn die niet tegen een grapje kunnenquote:
Ja nee jij sluit mijn topics dus dikke doeiquote:
rtquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:13 schreef Catkiller het volgende:
Ama en huge en haags zijn veel aardiger
jongen niets mis met een mooie piemelquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
piemols mogen niet gepost worden, zou je moeten weten. En ik zag piemol.
Ach als je er opgewonden van raakt terwijl je hetero beweert te zijn en daar niet tegen kan dan primaquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jongen niets mis met een mooie piemel
Mooi gesproken kerel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach als je er opgewonden van raakt terwijl je hetero beweert te zijn en daar niet tegen kan dan prima
Wat stond er voor de wijzigingquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:08 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7448571/c1a545b/borat_2.1.html
Prof weer hoor![]()
Grotendeels hetzelfde als wat er nu staat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat stond er voor de wijziging
Ik ook. Niet van alle vogels, maar de meeste wel.quote:
Hou jij je erbuiten, jij bent de oorzaak van de ellendequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Grotendeels hetzelfde als wat er nu staat.
rustig prof, rustig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hou jij je erbuiten, jij bent de oorzaak van de ellende
Zeker. Maar dan in de slaapkamer. Niet op mijn scherm.quote:
Je kijkt nooit natuurfilms?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar dan in de slaapkamer. Niet op mijn scherm.
Jawel. Maar dat is anders dan opeen een piemel op je scherm terwijl je t niet verwacht.quote:
Ik koop 1 zak nootjes / chips ofzo per week (dezelfde dag is ie al op) en dan wacht ik weer een week. Snoep, ijs, koek, chocolade etc haal ik eigenlijk nooit omdat ik dat toch alleen maar op eet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten te stoppen met snaaien. Dus dit weekend geen chips en chocolade. Maar meloen en appel. Of banaan. Of zo.
Iig geen junkfood.
Waarom jezelf zo tegenwerken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik koop 1 zak nootjes / chips ofzo per week (dezelfde dag is ie al op) en dan wacht ik weer een week. Snoep, ijs, koek, chocolade etc haal ik eigenlijk nooit omdat ik dat toch alleen maar op eet.
Hier liggen soms repen chocolade te verpieterenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik koop 1 zak nootjes / chips ofzo per week (dezelfde dag is ie al op) en dan wacht ik weer een week. Snoep, ijs, koek, chocolade etc haal ik eigenlijk nooit omdat ik dat toch alleen maar op eet.
Nee klopt, maar meestal gebeurt dit bij mij op het werk ofzo, maar dan meer met borsten ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is anders dan opeen een piemel op je scherm terwijl je t niet verwacht.
Daarom haal ik het ook niet in huis, als het er ligt vreet ik alles opquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Oh ben dol op chocoladequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier liggen soms repen chocolade te verpieteren
Nou daar ik wil dus mee stoppenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Haha jaja, jij kijkt gewoon op je werk naar penissenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee klopt, maar meestal gebeurt dit bij mij op het werk ofzo, maar dan meer met borsten ofzo
Neem elke keer repen mee uit Duitsland, vaak vergeet ik het en blijven ze bovenin de kast liggenquote:
Oh wat vervelend.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nee klopt, maar meestal gebeurt dit bij mij op het werk ofzo, maar dan meer met borsten ofzo
Tegenwerken? Het is niet dat ik thuis zit te huilen dat ik toch die reep chocalade maar had meegenomen.quote:
word?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou daar ik wil dus mee stoppen. Dit weekend begin ik ermee. Kijken of ik een secreet word.
Vriend, jij snapt hetquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daarom haal ik het ook niet in huis, als het er ligt vreet ik alles op
Spannend hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou daar ik wil dus mee stoppen. Dit weekend begin ik ermee. Kijken of ik een secreet word.
Blijft gewoon zalig en om dat te beperken tot een zakje per week, ja dat vind ik nogal strengquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Tegenwerken? Het is niet dat ik thuis zit te huilen dat ik toch die reep chocalade maar had meegenomen.
Ik heb 100% zelfbeheersing om het niet te kopen, ik heb 0% zelfbeheersing om te gaan schranzen als het in huis isquote:
Oh ja nee dat snap ik niet, ik vreet zo'n reep ook altijd in 1x op.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Neem elke keer repen mee uit Duitsland, vaak vergeet ik het en blijven ze bovenin de kast liggen
Of jij bent gewoon te makkelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijft gewoon zalig en om dat te beperken tot een zakje per week, ja dat vind ik nogal streng
Gaat 't gesloopt worden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
En ik denk dat ik geen huis meer heb begin volgend jaar.
Kijken of ik wilskracht heb of gewoon geen ruggegraat.quote:
Wat hoezoquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Nee een zak zoute popcorn is ander verhaal, of een rol rijstwafels, daar kan ik wel meteen in dooretenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja nee dat snap ik niet, ik vreet zo'n reep ook altijd in 1x op.
Ai, hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:44 schreef Amarantha het volgende:
Nee waarom, ik verbrand genoeg zodat ik kan genieten. Ik ga liever even een uurtje extra los dan dat ik een zak chips/nootjes laat liggen.quote:
Ja was al duidelijk maar de groep gaat volgens mij niet meer met elkaar verder.. 'we willen niet meer met sommige mensen samenwonen' en daar hoor ik overduidelijk ook bij maar ze willen geen namen noemen.quote:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, lieve LCMS.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Heb anders nog geen positieve note ontvangen van je, dus zo lief ben je niet
Ben je weer vervelend?quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was al duidelijk maar de groep gaat volgens mij niet meer met elkaar verder.. 'we willen niet meer met sommige mensen samenwonen' en daar hoor ik overduidelijk ook bij maar ze willen geen namen noemen.
Oh! Wist ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Als ik het goed heb woont ze (anti?)-kraak.
Wat heb je gedaan? ;oquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was al duidelijk maar de groep gaat volgens mij niet meer met elkaar verder.. 'we willen niet meer met sommige mensen samenwonen' en daar hoor ik overduidelijk ook bij maar ze willen geen namen noemen.
Nogal tegenstrijdig met het IF leven lijkt mequote:Op donderdag 7 juni 2018 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee waarom, ik verbrand genoeg zodat ik kan genieten. Ik ga liever even een uurtje extra los dan dat ik een zak chips/nootjes laat liggen.
Ik ben echt bang dat dat mijn enige optie of ik sta op straat.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben je weer vervelend?
Naja, haast maken met je boi dan hè
Ja lekker geforceerd samenwonen <3quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben je weer vervelend?
Naja, haast maken met je boi dan hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |