ik wil proeven!!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Muis post nog eens die foto van je wijn gaaf
Nee johquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef Toverheks het volgende:
Muis post nog eens die foto van je wijn gaaf
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gerichtquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jessie en sanne krijgen nog ruzie om mike denk ik zo
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
jessie en sanne krijgen nog ruzie om mike denk ik zo
Daar is niks mis mee hoor, kan gewoon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:19 schreef mazaru het volgende:
Sanne heeft de planten in de brandende zon bewaterd. Lekker slim
Om hem te bekerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gericht
hij mot niks, maar die wijven soppen op hemquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........
Hij valt op oud denk ik als hij met zijn tante van 66 heeft getongd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat mot Mike met twee van die lelijke mokkels........Hij moet gewoon effe wachten tot er wat moois binnen komt lopen........
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef PTLe het volgende:
Als ze me missen dan ben ik vissen .
[ afbeelding ]
wat is er mis mee?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Planten moet je altijd water geven als de zon weg is...........Planten moeten je niet in de volle zon snoeien...........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee hoor, kan gewoon.
Ja ik las het. Dat hoor ik voor het eerstquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hele jonge plantjes in ieder geval niet. En anders op de grond, niet direct op het blad. Dan verbranden ze wel degelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Nog maar een keer..................Rob wie kent hem niet van Rob zijn tuinverbouwingen op SBS zegt je mag ze ook water geven al schijnt de zon
Dat geloofverhaaltje is ze volgens mij totaal vergetenquote:
Die valt wel wel op foute type`s.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sanne heeft haar pijlen op Silvio gericht
Ik zou er nog niet dood op willen liggen in ieder geval........Maar goed, zijn ook veel te jong voor mij...quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij mot niks, maar die wijven soppen op hem
bloemen houden van mensen! en rob van mannen!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef Toverheks het volgende:
GVD lees mijn post over Rob........wie kent hem niet over de plantjes
Dat is al snel, gaat nog wat worden.quote:
Straks verschijnt moeder Maria daar, hebben ze gelijk inkomsten maken ze er een soort van Lourders van, ik zeg Kassaquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloofverhaaltje is ze volgens mij totaal vergeten
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Planten moet je altijd water geven als de zon weg is...........Planten moeten je niet in de volle zon snoeien...........
Als ik Mike zou zijn, zou ik nog eerder Christel doen dan die twee mokkeltjes........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij valt op oud denk ik als hij met zijn tante van 66 heeft getongd.
Je moet het water ook niet op de plant gooien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.
Jij drinkt toch ook als je dorst hebt, of wacht jij ook tot de zon weg is?
Maar werkt gewoon door............en dramt niet........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die valt wel wel op foute type`s.
Iemand die dooie vandaag nog gehoord? Die Brandon is echt onzichtbaar.
Het gaat meer om de bladeren, als je water geeft op de grond is het niet een probleem.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Dat is alleen om water te besparen, maar als je ziet dat een plant slap hangt dan kun je die gewoon water geven ipv te wachten tot de zon weg is.
Jij vergelijkt een mens met een plant?.................quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Warme zomerdag, er valt een regenbui.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je moet het water ook niet op de plant gooien.
Dat zeg ik net,spuit 11.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat meer om de bladeren, als je water geeft op de grond is het niet een probleem.
ik ook!!!! van "silvo"quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Silvio heeft zware paniekaanval - 7 juni 2018
x6lagrk
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:28 schreef Toverheks het volgende:
Utopia2.0 we komen toch ook uit een zaadje
Wat heb die Rob er nu voor verstand van, dat is gewoon een acteurquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:20 schreef Toverheks het volgende:
Nog maar een keer..................Rob wie kent hem niet van Rob zijn tuinverbouwingen op SBS zegt je mag ze ook water geven al schijnt de zon
Dan moet je spuit 1 gebruikenquote:
Je KAN ze ook bier geven, of cola.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:23 schreef Yaksa het volgende:
[..]
als er een regenbui is, brandt de zon niet op de druppels.....quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:27 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Warme zomerdag, er valt een regenbui.
De natuur zorgt ervoor dat alle regendruppels naast de plant vallen en niet erop.
als je het maar bij de grond/wortels geeft en niet over de bladeren en bloemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En we waren allemaal de snelste zwemmer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:28 schreef Toverheks het volgende:
Utopia2.0 we komen toch ook uit een zaadje
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
als er een regenbui is, brandt de zon niet op de druppels.....
Nietes die is echt meester tuinmanquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heb die Rob er nu voor verstand van, dat is gewoon een acteur
Oh wat is ie weer grappig😁😂😁😁😁quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:28 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ook!!!! van "silvo"
gehakt mix, reclame ( o wat word dat vlees toch lekker met de kruidenmix van silvo
Ik heb er twee,je mag er wel eentje.quote:
Lange afstand zwemmer he met zo een nummer op je hoofd (maarten nog wat)quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En we waren allemaal de snelste zwemmer.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er twee,je mag er wel eentje.
Is je zusje op streamsquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb er twee,je mag er wel eentje.
Als je uitgedroogd bent en slap hangt dan kan je beter eerst even schaduw opzoekenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:25 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Van der Weijden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lange afstand zwemmer he met zo een nummer op je hoofd (maarten nog wat)
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nietes die is echt meester tuinman
Moet ze achter haar oor stoppen.quote:
Christel is een mooie vrouw en de normaalste van alle driequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik Mike zou zijn, zou ik nog eerder Christel doen dan die twee mokkeltjes........
Was jouw wijn op de stream?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan moet ie met z'n handen door t haar
Nee wel bierquote:
ja die thanks zat al te piekeren hoe die heten dat was ik vergetenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
man man man wat een gekutklood met
zakje aardappelpuree wat water en een stronk brocollie
Vanessa had er voor 15 man een wereldgerecht van gemaakt
..
Doe anders de zilverpoets nog even.quote:
Hij hebt het zwaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:35 schreef cobain1994 het volgende:
En maar zweet afvegen met z'n shirt.
[ afbeelding ]
lag toevalig onder de stenenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
hoe komen ze aan aardappelpuree dan.. is de koerier weer geweest
Doe ik ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:35 schreef cobain1994 het volgende:
En maar zweet afvegen met z'n shirt.
[ afbeelding ]
Had Silvio in z'n kist.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
Sil zijn moeder heeft zakjes in zijn kist gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Silvio voelt zich niet op zijn plek - 7 juni 2018
x6lai0b
Dag Silvioquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Silvio voelt zich niet op zijn plek - 7 juni 2018
x6lai0b
ook gehaktkruiden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sil zijn moeder heeft zakjes in zijn kist gedaan.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:37 schreef Toverheks het volgende:
Daar staat hij dan, Kampertje zoekt al een plekkie voor zijn wagen............team Kampertje
Kijk dat is toch lief van zijn moeder, die weet wat haar kindje lekker vindquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sil zijn moeder heeft zakjes in zijn kist gedaan.
99 cent voor drie in de bonusquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk dat is toch lief van zijn moeder, die weet wat haar kindje lekker vindhebben ze geen zakjes noedelssoep die had ook wel in de kist gepast
En condooms hoop ik.quote:
Die moet niet zo zeuren..............quote:
Hij krijgt de pleuris maarquote:
Een reepie van Sanne dan maar?quote:
Aromat.........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:39 schreef PTLe het volgende:
Ach Adriaan kan niet mee eten , Sil heeft er troep door gegooid en dat wil Adriaan niet .
quote:
echt hequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:39 schreef Toverheks het volgende:
Als mijn kind ( god bewaar me die doen dat echt niet vinden Uto echt 3 keer niks ) maar als 1 van mijn kids daar naar toe zal gaan ik had die hele kist gevuld met eetbare spullen, je kind mag niet omkomen van de honger toch
ja Yumi of zoiets heet dat toch lekker handig passen ook wel in de kistquote:
Dan neemt die zeikerd maar een hap grasquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:39 schreef PTLe het volgende:
Ach Adriaan kan niet mee eten , Sil heeft er troep door gegooid en dat wil Adriaan niet .
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Yumi of zoiets heet dat toch lekker handig passen ook wel in de kist
Yum Yum,klinkt als een bordeel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Yumi of zoiets heet dat toch lekker handig passen ook wel in de kist
Niet normaal meer.quote:
Ik vind Sjon best lief eigenlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:40 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Maar wat vind sjon nou wel goed?
Vreselijk is dat............Bas was ook al zo'n zeikerd......quote:
Yab yum...........quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yum Yum,klinkt als een bordeel.
Vreet maar gras, echt wat een waanzin.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet normaal meer.
En iedereen wordt maar geacht zich aan zijn gezeik aan te passen
De tiefus voor ze
En snacht spullen over het hek gepleurdquote:
Maar wel mayo vreten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vreselijk is dat............Bas was ook al zo'n zeikerd......
Daar ken ik je van.quote:
Die is op last van de pliesie geslotenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yum Yum,klinkt als een bordeel.
Vega mayo. Ik wil niet weten hoe dat smaaktquote:
Deed ik in een ver geleden zaken mee......quote:
niet naar mayoquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vega mayo. Ik wil niet weten hoe dat smaakt
Bas vrat die gewone mayo net zo makkelijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vega mayo. Ik wil niet weten hoe dat smaakt
Klopt,we hebben nu Adriaantje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:44 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bas vrat die gewone mayo net zo makkelijk![]()
Maar heeey! WIE IS BAS?
Nee dat had ik ook al bedacht.quote:
Jij betaalde en dan mocht je een uurtje de zakenman en zijn secretaresse spelen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deed ik in een ver geleden zaken mee......
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij betaalde en dan mocht je een uurtje de zakenman en zijn secretaresse spelen?
Wowquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Oh ik maak Mayonaise ook zelf. Nog geen etiket
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mannen eigen!!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:45 schreef FloJo het volgende:
en nu vindt sjon het wel lekker.... 10 minuten geleden moest ie het niet
echt superleuk, is het al op offequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
PROEVEN!!!!!!!!!!!! zulke druiven-mayo vind ik heerlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Jaquote:
U is ook goed op de hoogte.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]En eerst lekker samen in het bad en dan plof op het rooie ronde bed
quote:
je bedoelt een soja-schijfquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
en waarom maken ze voor veganisten en vegetariërs dingen wat LIJKT op vlees ? vega burger enzo.
Dat doen ze om vleeseters te verleiden. Veganisten hebben geen behoefte aan tofu in de vorm van een sparerib.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef sjampoeh het volgende:
en waarom maken ze voor veganisten en vegetariërs dingen wat LIJKT op vlees ? vega burger enzo.
Ja ja wat weet ik niet hequote:
we hebben een linkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deed ik in een ver geleden zaken mee......
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat doen ze om vleeseters te verleiden. Veganisten hebben geen behoefte aan tofu in de vorm van een sparerib.
Ja de vegetarische slager, maar dit is een eindeloze discussie. Ik erger me graag aan dat soort figurenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja wat weet ik niet heja zonnestelsels enzo dat moet je niet aan me vragen maar de rest
Dat ga ik onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja wat weet ik niet heja zonnestelsels enzo dat moet je niet aan me vragen maar de rest
heerlijk is dat!quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de vegetarische slager, maar dit is een eindeloze discussie. Ik erger me graag aan dat soort figuren
Meeste mensen om mij heen weten niet eens dat ik vegetariër ben, zal er nooit over zeiken tenzij men mij vlees aanbiedt. Dan zal ik gewoon vertellen dat ik geen vlees eet. Maar anderen doen maar hoor, zit met dit weer dagelijks in de verbrandde lijkenlucht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:41 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Niet normaal meer.
En iedereen wordt maar geacht zich aan zijn gezeik aan te passen
De tiefus voor ze
CUL is soms leukquote:
ff naar dat baterijhok ?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:50 schreef sjampoeh het volgende:
waar liep silvio hene hm hm hm
f naar de akker ?
Iedereen moet doen wat hij/zij niet laten kan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:46 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, dat je vega bent oke, maar val er andere niet mee lastig die Adriaantje zonder hoed is een verschrikkelijke eikel en dan zeg ik het nog netjes
De utopiaanse veganisten hadden het constant over nepkaas, veganVLEESquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat doen ze om vleeseters te verleiden. Veganisten hebben geen behoefte aan tofu in de vorm van een sparerib.
Recensies en het pizzaforum.quote:
Juist en wat jij eerder poste respect hoe jij erover denktquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen moet dien wat hij/zij niet laten kan.
iedereen heeft zo z'n ding.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meeste mensen om mij heen weten niet eens dat ik veganist ben, zal er nooit over zeiken tenzij men mij vlees aanbied. Dan zal ik gewoon vertellen dat ik geen vlees eet. Maar anderen doen maar hoor, zit met dit weer dagelijks in de verbrandde lijkenlucht.
In L`warden hebben we een slager die Bakker heet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]
De utopiaanse veganisten hadden het constant over nepkaas, veganVLEES
Vegetarische slager vind ik echt hilarisch klinken
Dat heet: elkaar respecteren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist en wat jij eerder poste respect hoe jij erover denkt
ik ben ook vagan. ik eet vlees uit principe, omdat ik het zonde vind om te laten staan of weg te gooienquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist en wat jij eerder poste respect hoe jij erover denkt
Mag jij jokken?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ben ook vagan. ik eet vlees uit principe, omdat ik het zonde vind om te laten staan of weg te gooien
Een vegan die vlees eet, uit principequote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ben ook vagan. ik eet vlees uit principe, omdat ik het zonde vind om te laten staan of weg te gooien
Geen bakker die Slager heet?quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In L`warden hebben we een slager die Bakker heet.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een vegan die vlees eet, uit principe
Okay
FloJo is een beetje van het padje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:56 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een vegan die vlees eet, uit principe
Okay
Als je geen vlees koopt, hoef je ook niks weg te gooienquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef FloJo het volgende:
[..]
Moet nog wel, daar ging de discussie nou juist overquote:
Hoe is die Sil? Heb hem nog niet gezien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:58 schreef Goldencharly het volgende:
Adri benadrukt nog maar eens dat Sil het heul moeilijk heeft.
Tis weer eens wat anders dan de tandartsquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:58 schreef snetje het volgende:
Adri over Sil: Is hij een blokje om?...
Zo heet het daar dus ..."Even een blokje omlopen"...
Hoi Rienkquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:55 schreef FloJo het volgende:
[..]
Erg aanwezig en heeft iets met kettingzagen,,,,quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe is die Sil? Heb hem nog niet gezien.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:58 schreef snetje het volgende:
Ze bedoelen dan: ff een struikje verder.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:58 schreef snetje het volgende:
Ga dan Sil loop die poort uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Sil gaat even liggen, misschien helpt dat wel.. anders maar naar huis
Hans Teeuwen quote.quote:
johh... ik kan niet genoeg hebben van vlees vis kip.... maar ook al het andere! falafel, vegetarische ananas, glutenvrije komkommer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je geen vlees koopt, hoef je ook niks weg te gooienDus een vegan ben je niet misschien wel een flexitarier
heb je een antenne ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Urb het volgende:
Doe maar weer verder over de streams cossen, slowchat mag een deurtje verder.
O jakkes.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:00 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Erg aanwezig en heeft iets met kettingzagen,,,,
O jee, nu al ziek? Gooi ff de stream aan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Sil gaat even liggen, misschien helpt dat wel.. anders maar naar huis
avocado lust jij ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:02 schreef FloJo het volgende:
[..]
johh... ik kan niet genoeg hebben van vlees vis kip.... maar ook al het andere! falafel, vegetarische ananas, glutenvrije komkommer.
het maakt me niet uit.
alleen. gember, mosselen, garnalen en oesters niet.
en ik ben geen zoetekauw.
Paniekaanval,hij ging helemaal stuk.Nix te roken en het besef dat hij kindjes heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, nu al ziek? Gooi ff de stream aan.
Ik denk dat de peuken voor de kinderen gaatquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paniekaanval,hij ging helemaal stuk.Nix te roken en het besef dat hij kindjes heeft.
Nou ja zeg, hij is er nét!quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Paniekaanval,hij ging helemaal stuk.Nix te roken en het besef dat hij kindjes heeft.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Silvio ff in de tent
zweten als een otter
anti hitte plastic..
knul heeft het slecht..
veldkeuken gesprekje
Falafel Adrian en de kooktips
Silvio. Ik zei gisteren al, Die houdt het geen maand vol daar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie ligt daar nu te pitten?...............
Nee mooi laten zitten gebeurd er misschien nog watquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die pipo moet gewoon zo snel mogenlijk weg daar
Juist niet lekker ergeren, koop ajb een pak peuken. Er zitten meer rokers daar. Dat word een slagveldquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die pipo moet gewoon zo snel mogenlijk weg daar
Tsja Chea,leuker kan ik het niet maken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nee hè, niet nóg een die leggen zegt i.p.v. liggen.
Ik vind het ook echt nergens naar klinken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En nee hè, niet nóg een die leggen zegt i.p.v. liggen.
Juistem!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Inca het volgende:
[..]
Nee mooi laten zitten gebeurd er misschien nog wat
Gek van John kan ik het wel hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt nergens naar klinken.
Ze moeten een broeikist maken voor rijst e.d. gaar te laten worden. Kost niet zoveel brandhout en heb je alleen wat stro voor nodig. Kan een boer ze wel ff komen geven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Silvio ff in de tent
zweten als een otter
anti hitte plastic..
knul heeft het slecht..
veldkeuken gesprekje
Falafel Adrian en de kooktips
Kans is groot dat ze gaan "Travellen" voor ie er uit is ..quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Silvio. Ik zei gisteren al, Die houdt het geen maand vol daar.
Die wil pootjes op de salontafel, Zak chips op zijn buik.
Mama is blij, dat ze hem kwijt is, maar ik denk niet voor lang.
GA
Geen peukenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist niet lekker ergeren, koop ajb een pak peuken. Er zitten meer rokers daar. Dat word een slagveld
Voegt ook niets toe daar..................Slechte casting.........quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:08 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Silvio. Ik zei gisteren al, Die houdt het geen maand vol daar.
Die wil pootjes op de salontafel, Zak chips op zijn buik.
Mama is blij, dat ze hem kwijt is, maar ik denk niet voor lang.
GA
Ik vind je tóch wel leuk hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja Chea,leuker kan ik het niet maken.
Ik kan er niet aan wennen, zie er ook geen humor in. Het klinkt zo simpel ofzo. Nee, ik vind het niks. Ik hoorde nog liever het kutaccent van Mehmetquote:
Of bewust gecast, omdat ze weten, dat hij het niet gaat redden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voegt ook niets toe daar..................Slechte casting.........
In de uitzending vind ik John ook wel meevallen hoor, kwestie van ff wennen. En Mike valt mij ook heel erg mee, dacht dat het een modepop was.quote:
En zo hou je de verslaving ook lekker in stand!quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist niet lekker ergeren, koop ajb een pak peuken. Er zitten meer rokers daar. Dat word een slagveld
Ik kan het ook niet uitliggenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:12 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik kan er niet aan wennen, zie er ook geen humor in. Het klinkt zo simpel ofzo. Nee, ik vind het niks. Ik hoorde nog liever het kutaccent van Mehmet
We hebben veel drama's daar gehad.............Wie bedoel je...quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Of bewust gecast, omdat ze weten, dat hij het niet gaat redden.
Beetje drama ala Uto 1. (Ben even haar naam kwijt)
Mike is best okquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de uitzending vind ik John ook wel meevallen hoor, kwestie van ff wennen. En Mike valt mij ook heel erg mee, dacht dat het een modepop was.
Die meid, die het na een korte tijd voor gezien hield.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We hebben veel drama's daar gehad.............Wie bedoel je...
Ik vind Mike tot nu de leukste daar en zelfs om John kan ik wel lachen die ouwe zemelaar.........quote:
Meer gekkenhuisquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zo hou je de verslaving ook lekker in stand!
Wat is interessant hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:11 schreef Gladiolio het volgende:
Zijn er al echt interessante gesprekken geweest?
Zo 's avonds bij het tentje.
Perfect moment om te gaan brainstormen of filosoferen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |